Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
39361/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki on niin epävarma, et yrittää ihan liikaa.

Kiva tyyppi. Äänestäjät tykkää.

Vierailija
39362/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele!!!

Kuuntele!!!

*keppi heiluu"*

Onneks tää tehtävä loppuu pian ja Melodyn päsmäröinti saa ehkä vähemmän ruutuaikaa.

Toivottavasti myös tää hillitön Melody fanitus loppuu myös täällä ketjussa. Muusta täällä ei enää puhutakkaan.

mikä fanitus? Ja miten täällä jaksetaan jatkuvasti ihmetellä, miksi täällä puhutaan asioista, joita talossa juuri nyt tapahtuu? Ei kai se meidän katsojien syytä ole, jos talossa ei tällä hetkellä kuulu kenenkään muun kuin Melodyn ääni. 

Se on ihan yleinen tapa kunfanittaa jotain että ei muusta osaa puhuakkaan. Yleensä sillä on myös käänteinen vaikutus. Kun moititaan tarpeeksi niin jotkut kääntävät myös mielipiteensä kun tykkäävät kannustaa eniten haukuttuja. Itse en usko hetkeäkään että joku viitsii puhua Melodysta koko ajan jos ei tykkää hänestä. Elämäntapahaukkujat ovat tietysti eri asia. Ehkä kuulutkin heihin.

Mitä täällä sitten mielestäsi pitäisi kirjoittaa ellei talon asukkaista tai siitä, mitä ruudussa tapahtuu? 

No miten olisi vaikka siitä mitä siellä oikeasti tapahtuu. Siellä on muitakin kuin Melody. Ei jokaisesta Melodyn sanasta tai tekemisestä tarvitse kirjoittaa täällä kuin ne olisivat joitain maailman tärkeimpiä asioita. Muistakin asukkaista voi ja saa puhua.

No mitä jos avaisit sen 24/7:n ja kelaat nelisen tuntia taaksepäin ja kerro, mitä siellä tapahtuu sellaista keskustelemisen arvoista, mikä ei liity melodyyn? 

Miksi kysyt minulta? Katso itse. Olen katsonut suurimman osan aikaa 24/7 ja juuri sitä kameraa missä ei näy Melody. On helppo vaihtaa kameraa kun siellä näkyy joku jota ei välitä katsoa. En ala luettelemaan kaikkea mitä siellä on tapahtunut, mutta suurin osa on liittynyt noihin näytelmiin, kuten varmaan tiedät.

Tietysti kysyn sinulta, kun sinä tässä nyt ihmettelet, miksi muusta ei puhuta. Minä kysyin sinulta, mistä muusta sitten pitäisi puhua, joten en minä tietenkään vastaa sinun puolestasi. Jos sinä olet nähnyt talossa niin paljon mielenkiintoisia asioita, (joita minä en ole nähnyt) sinunhan niistä pitää kertoa, eikä minun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39363/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sais äänestää paras suoritus niin Samir kissana. 

Vierailija
39364/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele!!!

Kuuntele!!!

*keppi heiluu"*

Onneks tää tehtävä loppuu pian ja Melodyn päsmäröinti saa ehkä vähemmän ruutuaikaa.

Toivottavasti myös tää hillitön Melody fanitus loppuu myös täällä ketjussa. Muusta täällä ei enää puhutakkaan.

mikä fanitus? Ja miten täällä jaksetaan jatkuvasti ihmetellä, miksi täällä puhutaan asioista, joita talossa juuri nyt tapahtuu? Ei kai se meidän katsojien syytä ole, jos talossa ei tällä hetkellä kuulu kenenkään muun kuin Melodyn ääni. 

Se on ihan yleinen tapa kunfanittaa jotain että ei muusta osaa puhuakkaan. Yleensä sillä on myös käänteinen vaikutus. Kun moititaan tarpeeksi niin jotkut kääntävät myös mielipiteensä kun tykkäävät kannustaa eniten haukuttuja. Itse en usko hetkeäkään että joku viitsii puhua Melodysta koko ajan jos ei tykkää hänestä. Elämäntapahaukkujat ovat tietysti eri asia. Ehkä kuulutkin heihin.

Mitä täällä sitten mielestäsi pitäisi kirjoittaa ellei talon asukkaista tai siitä, mitä ruudussa tapahtuu? 

No miten olisi vaikka siitä mitä siellä oikeasti tapahtuu. Siellä on muitakin kuin Melody. Ei jokaisesta Melodyn sanasta tai tekemisestä tarvitse kirjoittaa täällä kuin ne olisivat joitain maailman tärkeimpiä asioita. Muistakin asukkaista voi ja saa puhua.

Ei muuta kuin nostapa jotakin uusia aiheita keskusteluun! Jos ne on riittävän hyviä, niin kyllä niihin vastauksia saat.

Vierailija
39365/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki on niin epävarma, et yrittää ihan liikaa.

Kiva tyyppi. Äänestäjät tykkää.

y la---dan suosikki nro 1 ,pitkä välimatka muihin

Vierailija
39366/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele!!!

Kuuntele!!!

*keppi heiluu"*

No mitä jos avaisit sen 24/7:n ja kelaat nelisen tuntia taaksepäin ja kerro, mitä siellä tapahtuu sellaista keskustelemisen arvoista, mikä ei liity melodyyn? 

Miksi kysyt minulta? Katso itse. Olen katsonut suurimman osan aikaa 24/7 ja juuri sitä kameraa missä ei näy Melody. On helppo vaihtaa kameraa kun siellä näkyy joku jota ei välitä katsoa. En ala luettelemaan kaikkea mitä siellä on tapahtunut, mutta suurin osa on liittynyt noihin näytelmiin, kuten varmaan tiedät.

Vaihdan kameraa silloin kun näkyy katja, pekka, ville.

Vierailija
39367/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä ihmeen KENNOLLA se Lumikki makas lasiarkussa? Oliko tarkoitus olla KEDOLLA? Mut Anssi puhu joka kerto kennosta... Varmaan sit tekstissäkin luki niin, mut miksei kukaan tajunnut huomauttaa tosta. :D

Vierailija
39368/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody alfojen alfa BB talossa, pojat jää kakkoseksi. 

Vierailija
39369/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo Melodyn keppi on?

Jos olisin tuolla, piilottaisin sen.

Piilottaisin grilliin missä maidotkin on.

Täh, miksi maidot on piilotettu grilliin?

Melody piilottanut. Säännöstely syynä.

Vielä viime viikolla ruokatavaroiden piilottaminen sääntörikkomus, joista rapsahti rankkua. Näemmä mitään ei ole opittu.

Siis mistä rapsahti rankkua ja kenelle? 

Oli yksi monista sääntörikkomuksista, jotka oli kirjattu Isoveljen kirjeeseen (elintarvikkeiden piilottaminen). Kollektiivinen rangaistus, joka suoritettiin kauppareissulla.

Mutta eikö sillä tarkoitettu sitä, että on piilotettu niitä ruokia, jotka bb on määrännyt palautettavaksi. Ei kai sillä yhteisten "sallittujen" ruokien piilottamisesta puhuttu. Ja edelleen kysyn, kuka niin on sitten tehnyt. Itse en muista mitään muuta kuin ne jäätelöt ja alkoholit. 

No eipä minullakaan ole kaikkia sääntörikkomuksia ylös kirjattuna, mutta yritänpä muistella. Olettaisin, että kaikki alkukauden ruokatavaroiden omatoiminen ja ohjeiden vastainen nyysiminen oli rangaistuksen syy; Pekan villikalat, poikien jäätelöiden syömiset kun kielto oli tullut, Villen ja Jasuun pöllimät viinit ja suklaat, sekä joidenkin työläismurkkujen hovista varastamat juomat joita piiloteltiin pihalle.

Ei tässä ole kukaan erotellut mitkä ruokatavarat ovat sallittuja, yhteisiä tai luvattomia ottaa itselleen tai piilottaa. En myöskään minä ala tällaiseksi ruokapoliisiksi. On vain tuotu esille, että yksi BB:n mainitsemista sääntörikkomuksista oli ruokatavaroiden piilottaminen, josta seurasi yhteinen rangaistus.

Kävinpäs oikein tarkistamassa. 

https://www.bigbrother.fi/uutiset/tehtava-epaonnistuu-katja-ja-anssi-jo…;

Sanasta sanaan lapussa lukee "tehtäviin tarkoitettujen elintarvikkeiden näpistäminen", ei mitään muuta. Eli niin kuin tuolla aiemmin jo sanoinkin, kyse oli ainoastaan niistä, jotka bb on määrännyt palautettavaksi tai käytettäväksi tiettyyn tarkoitukseen. Ei yhteisistä normaaleista ruoista. 

Mistä alapeukut? Itse keksitte sääntöjä ja rankkuja, joita ei ole olemassakaan ja kun näytän, mistä se rankku oikeasti tuli, se on väärin? 

Vierailija
39370/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele!!!

Kuuntele!!!

*keppi heiluu"*

No Mellu vaan vaikuttaa olevan kaikkein röyhkein k-pää talossa, joten onhan se ymmärrettävää, että ihmiset puhuvat ja kummeksuvat. Etenkin noiden näytelmien leikkituottajana toimiminen näköjään aiheutti Mellulle sen keltaisen nesteen nousemisen hattuun ja käytös on sitten ollut sen mukaista, etenkin viime päivät. Täytyy hänellä kyllä olla melkoisen huono itsetunto, kun tuollaisestakin nousee k*** hattuun.

Olet kuitenkin Mellun fani. Myönnä pois. ;)

Vierailija
39371/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihana miten lämmin katse oli Sannilla, kun Juhani kysyi hänen parisuhteestaan :)

Vierailija
39372/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melody jankkaus voisi jo loppua.

Paljon täältä löytyy faneja. Turha luulla että malttavat olla hiljaa ihailun kohteestaan.

Vierailija
39373/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellu Taavi Ville Noora Minna asuu lähekkäin.

Vierailija
39374/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melody jankkaus voisi jo loppua.

Paljon täältä löytyy faneja. Turha luulla että malttavat olla hiljaa ihailun kohteestaan.

Tosi hyvin ovat malttaneet

Vierailija
39375/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranjumala toi Ville kertoo aina ihan yksityiskohtaiset infot kämppänsä sijainnista.

"Joo, siinä on se palvelupiste vieressä..".

😳

Vierailija
39376/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele!!!

Kuuntele!!!

*keppi heiluu"*

Tietysti kysyn sinulta, kun sinä tässä nyt ihmettelet, miksi muusta ei puhuta. Minä kysyin sinulta, mistä muusta sitten pitäisi puhua, joten en minä tietenkään vastaa sinun puolestasi. Jos sinä olet nähnyt talossa niin paljon mielenkiintoisia asioita, (joita minä en ole nähnyt) sinunhan niistä pitää kertoa, eikä minun. 

En nyt kuitenkaan ala palvelijaksesi, jos et itse halua fanitukseltasi katsoa muuta kuin ainoastaan Melody-kameraa. Tällä hetkellä Ville ja Maiju muunmuassa keskustelevat ykköskamerassa ja Samikin osallistuu, sen verran voin tässä kuitenkin mainita mitä siellä tapahtuu.

Vierailija
39377/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä ihmeen KENNOLLA se Lumikki makas lasiarkussa? Oliko tarkoitus olla KEDOLLA? Mut Anssi puhu joka kerto kennosta... Varmaan sit tekstissäkin luki niin, mut miksei kukaan tajunnut huomauttaa tosta. :D

Anssin itsensä kirjoittamassa käsiksessä oli paljon muutakin outoa. Oli kuulemma vaikea lukea kun oli paljon kirjoitusvirheitä ja rivit meni sikin sokin. Teki vanhalla perinteisellä koneella, jota ei osannur sujuvasti käyttää.

Vierailija
39378/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mellu Taavi Ville Noora Minna asuu lähekkäin.

Late myös

Vierailija
39379/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saani puhuu siihen malliin, ettei häntä haittaa kotiin lähteminen. Hänellähän on tuore suhdekin, niin ymmärää toki.

Vierailija
39380/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä tässä kaudessa oon jäänyt kaipaamaan, on hyvät ja syvälliset keskustelut. En muista, onko moisia ollut lainkaan? Keskustelut on olleet pitkälti vääntämistä ja provosoimista, vaikka aiheet olisikin sellaisia, joista saisi huomattavasti paljon enemmänkin irti. Tämä kausi on pitkälti läyhäämistä ja valta-asetelmia. Onneksi kiroilun määrä on sentään vähentynyt. 

Kahdella edelliskaudella keskustelut oli todella hyviä! Uskonnosta, mielenterveydestä, politiikasta jne. Paljon erilaisia ja toisiaan kunnioittavia näkökulmia ilman provosoimisia (vaikka toki Krisun ja Tarinan näkökulmat kovasti törmäilikin, mutta sekin oli todella mielenkiintoista). Tällä kaudella kuitenkin jokaisen oma näkemys on tärkein ja ilmapiiri kiristyy samantien, jos lähdetään pohtimaan syvempiä teemoja. Aiheet jää lopulta hyvin pinnallisiksi. Toivottavasti seuraavalla kaudella kaikki ei olisi tällaisia pikkupomoja. 

Ketju on lukittu.