Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
39421/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, mitä tässä kaudessa oon jäänyt kaipaamaan, on hyvät ja syvälliset keskustelut. En muista, onko moisia ollut lainkaan? Keskustelut on olleet pitkälti vääntämistä ja provosoimista, vaikka aiheet olisikin sellaisia, joista saisi huomattavasti paljon enemmänkin irti. Tämä kausi on pitkälti läyhäämistä ja valta-asetelmia. Onneksi kiroilun määrä on sentään vähentynyt. 

Kahdella edelliskaudella keskustelut oli todella hyviä! Uskonnosta, mielenterveydestä, politiikasta jne. Paljon erilaisia ja toisiaan kunnioittavia näkökulmia ilman provosoimisia (vaikka toki Krisun ja Tarinan näkökulmat kovasti törmäilikin, mutta sekin oli todella mielenkiintoista). Tällä kaudella kuitenkin jokaisen oma näkemys on tärkein ja ilmapiiri kiristyy samantien, jos lähdetään pohtimaan syvempiä teemoja. Aiheet jää lopulta hyvin pinnallisiksi. Toivottavasti seuraavalla kaudella kaikki ei olisi tällaisia pikkupomoja. 

Tätä kautta aloitin vasta tänään enemmän seuraamaan. Mutta viime kausi...siitä ei jäänyt mieleen muuta kuin makkarissa makaavat tyypit, bibisten kinuaminen, naiss huudot ja överioksentelukännit. Kyllä oli tylsä kausi, tylsä porukka ja tylsät tehtävät.

Tämän kauden talon sisustus pesee mennen tullen edelliset pienet kopit.

Olet vähän myöhässä. Tämä kausi muuttui juuri muutama päivä sitten tunnelmaltaan synkemmäksi. Alku ja koko ensimmäinen kuukausi oli tosi leppoisaa sillä lailla, että tunnelma oli tosi mukava ja asukkaat keskustelivat monistakin aiheista.

Mm. Anssi tajusi keskustelujen seurauksena omasta käytöksestään asioita joihin itse sanoi tekevänsä muutoksen ja se oli hyvän fiiliksen juttu, ei mikään surkuttelu.

Ja Jassu puolusti toimeentulotukiasiakkaita.

On puhuttu erilaisuudesta.

On puhuttu vaikeasta lapsuudesta.

Sähköautoista jne. jne.

Oli tosi ystävällinen ja toisiaan kohtaan miellyttävä porukka verrattuna edellisiin kausiin! Tämä huomioitiin myös näissä keskusteluissa ja BB-studiossa hyvää tunnelmaa hämmästeltiin.

Vierailija
39422/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä jos Aki alkaa pitää yhtään puhetta. Luulee olevansa niin hauska.

Kuinka kehtaat. Akin puhe on hauskaa kuunnella. Harvoin kuulee puhuttavan murteella. 

Minä ainakin nautin kuunnella Akin puhetta. 

Minä myös tykkään itäsuomalaisista murteista. Sympaattisen kuuloista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39423/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo Melodyn keppi on?

Jos olisin tuolla, piilottaisin sen.

Piilottaisin grilliin missä maidotkin on.

Täh, miksi maidot on piilotettu grilliin?

Melody piilottanut. Säännöstely syynä.

Vielä viime viikolla ruokatavaroiden piilottaminen sääntörikkomus, joista rapsahti rankkua. Näemmä mitään ei ole opittu.

Siis mistä rapsahti rankkua ja kenelle? 

Oli yksi monista sääntörikkomuksista, jotka oli kirjattu Isoveljen kirjeeseen (elintarvikkeiden piilottaminen). Kollektiivinen rangaistus, joka suoritettiin kauppareissulla.

Mutta eikö sillä tarkoitettu sitä, että on piilotettu niitä ruokia, jotka bb on määrännyt palautettavaksi. Ei kai sillä yhteisten "sallittujen" ruokien piilottamisesta puhuttu. Ja edelleen kysyn, kuka niin on sitten tehnyt. Itse en muista mitään muuta kuin ne jäätelöt ja alkoholit. 

No eipä minullakaan ole kaikkia sääntörikkomuksia ylös kirjattuna, mutta yritänpä muistella. Olettaisin, että kaikki alkukauden ruokatavaroiden omatoiminen ja ohjeiden vastainen nyysiminen oli rangaistuksen syy; Pekan villikalat, poikien jäätelöiden syömiset kun kielto oli tullut, Villen ja Jasuun pöllimät viinit ja suklaat, sekä joidenkin työläismurkkujen hovista varastamat juomat joita piiloteltiin pihalle.

Ei tässä ole kukaan erotellut mitkä ruokatavarat ovat sallittuja, yhteisiä tai luvattomia ottaa itselleen tai piilottaa. En myöskään minä ala tällaiseksi ruokapoliisiksi. On vain tuotu esille, että yksi BB:n mainitsemista sääntörikkomuksista oli ruokatavaroiden piilottaminen, josta seurasi yhteinen rangaistus.

Kävinpäs oikein tarkistamassa. 

https://www.bigbrother.fi/uutiset/tehtava-epaonnistuu-katja-ja-anssi-jo…;

Sanasta sanaan lapussa lukee "tehtäviin tarkoitettujen elintarvikkeiden näpistäminen", ei mitään muuta. Eli niin kuin tuolla aiemmin jo sanoinkin, kyse oli ainoastaan niistä, jotka bb on määrännyt palautettavaksi tai käytettäväksi tiettyyn tarkoitukseen. Ei yhteisistä normaaleista ruoista. 

Asia selvä. Miksi et heti alkuunsa etsinyt tätä tietoa ja sivistänyt meitä muitakin kerran tiesit mistä info löytyy? Piti itsekin oikein raapia päätä ja muistella mitähän noita nyt on ollut..

Siksi, että en tiennyt, mistä rangaistuksista tuossa alun perin puhuttiin. Sitten kun selvisi, että puhuttiin nimenomaan tästä nyrkkeilyhanska-murkku-asu-rankusta, menin tarkistamaan, sanottiinko siinä muka niin kuin väitettiin. 

Mikä ihme siinä on, että jos joku täällä ei osaa perustella väitettään, se kaatuu jotenkin minun syykseni? 

Vierailija
39424/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanähdä oliko Melodilla eilen salatehtävä, niinkuin antoi Lasselle ymmärtää tilanteen rauhoittamisen takia. Kun lassella meni hermo, kun melody kävi hajottamass toisentekemää arkkua sanomattamitään. 

Vierailija
39425/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitikö Aki puheen??? OOn kelannut 24/7 mutten oo nähnyt

Varmaan kohta pitää. Lupaili et kyllä onnistuu puhheet puhheet ... Sitä myötähäpeän määrää.

Vierailija
39426/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo Melodyn keppi on?

Jos olisin tuolla, piilottaisin sen.

Piilottaisin grilliin missä maidotkin on.

Täh, miksi maidot on piilotettu grilliin?

Melody piilottanut. Säännöstely syynä.

Vielä viime viikolla ruokatavaroiden piilottaminen sääntörikkomus, joista rapsahti rankkua. Näemmä mitään ei ole opittu.

Siis mistä rapsahti rankkua ja kenelle? 

Oli yksi monista sääntörikkomuksista, jotka oli kirjattu Isoveljen kirjeeseen (elintarvikkeiden piilottaminen). Kollektiivinen rangaistus, joka suoritettiin kauppareissulla.

Mutta eikö sillä tarkoitettu sitä, että on piilotettu niitä ruokia, jotka bb on määrännyt palautettavaksi. Ei kai sillä yhteisten "sallittujen" ruokien piilottamisesta puhuttu. Ja edelleen kysyn, kuka niin on sitten tehnyt. Itse en muista mitään muuta kuin ne jäätelöt ja alkoholit. 

No eipä minullakaan ole kaikkia sääntörikkomuksia ylös kirjattuna, mutta yritänpä muistella. Olettaisin, että kaikki alkukauden ruokatavaroiden omatoiminen ja ohjeiden vastainen nyysiminen oli rangaistuksen syy; Pekan villikalat, poikien jäätelöiden syömiset kun kielto oli tullut, Villen ja Jasuun pöllimät viinit ja suklaat, sekä joidenkin työläismurkkujen hovista varastamat juomat joita piiloteltiin pihalle.

Ei tässä ole kukaan erotellut mitkä ruokatavarat ovat sallittuja, yhteisiä tai luvattomia ottaa itselleen tai piilottaa. En myöskään minä ala tällaiseksi ruokapoliisiksi. On vain tuotu esille, että yksi BB:n mainitsemista sääntörikkomuksista oli ruokatavaroiden piilottaminen, josta seurasi yhteinen rangaistus.

Kävinpäs oikein tarkistamassa. 

https://www.bigbrother.fi/uutiset/tehtava-epaonnistuu-katja-ja-anssi-jo…;

Sanasta sanaan lapussa lukee "tehtäviin tarkoitettujen elintarvikkeiden näpistäminen", ei mitään muuta. Eli niin kuin tuolla aiemmin jo sanoinkin, kyse oli ainoastaan niistä, jotka bb on määrännyt palautettavaksi tai käytettäväksi tiettyyn tarkoitukseen. Ei yhteisistä normaaleista ruoista. 

Mistä alapeukut? Itse keksitte sääntöjä ja rankkuja, joita ei ole olemassakaan ja kun näytän, mistä se rankku oikeasti tuli, se on väärin? 

Tsot tsot, äläpä lähde yleistämään ja turhaan nillittämään. Tässäkin on useita vastanneita yrittänyt käyttää aikaansa selittääkseen mitä ruokanäpistyksiä on ollut. Turhaa kyselet jos kerran paremmin tiedät.

Turhaa on myös tommoinen toisten mollaaminen jos toimesi/viestisi eivät yläpeukkuja kerää.

Vierailija
39427/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki taas mielistelemässä Mellua;

"On sanottava iha suoraan, ettei tohon Mellun rooliin olis kovinkaan moni pystyny".

Aki kyl olis, johtaja ei tarkoita nykypäivänä samaa kuin autoritäärinen.

Aki on pöllökustaa. Mellun pauloissa.

Vierailija
39428/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah Aki ei ehtinyt pitää puhetta, kun Anssi ehti.

Vierailija
39429/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista nähdä Millainen Noora on kännissä. Lähteekö superkilarit vaiko hillitön flirtti.

Vierailija
39430/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kehtaat. Akin puhe on hauskaa kuunnella. Harvoin kuulee puhuttavan murteella. 

Todellakin kehtaan. Ihan on perus urpo tää Aki. Puheet yhtä hauskoja kuin tää jonkun hullun palstamamman jo klassikoksi jytyyttämä kauppareissu.

Epäilen sitä kauppareissun huumorista spämmääjää kyllä mieheksi.

Mieheksi, jolla jää sama levy päälle pään sisällä.

Aki ja sami, paras kzauppareissu ikinä ja nainen oon, hymyä päivään

En yleensä vastaa tällaisiin, nyt teen poikkeuksen.

Miehiseltä vaikutat edelleen saman ja muuttumattoman levysi kanssa. Mieleeni tulikin aavistus, että tuo on sulle iso ongelma.

Ahdistaa kenties paljon? Eikä pysty lopettamaan? Sama aihe pyörii päässäsi tuntikausia, kenties vuorokausia ja tunnet pakottavaa tarvetta kirjoittaa se?

Kenties ahdistuksesi kasvaa, jos et saa olla viimeinen, joka saa aiheesta viestin palstalle, vaikka tiedät kirjoittaneesi sen jo monesti?

Vinkki! Pääset siitä helpommin eroon, kun hyväksyt sen tunteen ja annat sen mennä ohi siitä enempää välittämättä ja sanot itsellesi, että "kaikki on hyvin". Kaikki on hyvin!

Vierailija
39431/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karonkan aika 👑

Tuottaja valkkaa assistentin, ja he yhdessä ilmeisesti suunnittelee tarjoilun antimet.

Assistentiks Mellu valkkas Samirin.

Vierailija
39432/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista nähdä Millainen Noora on kännissä. Lähteekö superkilarit vaiko hillitön flirtti.

Veikkaan sekä että.

Vierailija
39433/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Melushow jatkuu, juuri kun iloitsin sen päättyneen. Ei ole bileet ton kuuntelemisen arvoiset kyllä, se on heippa.

Vierailija
39434/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karonkan aika 👑

Tuottaja valkkaa assistentin, ja he yhdessä ilmeisesti suunnittelee tarjoilun antimet.

Assistentiks Mellu valkkas Samirin.

Ja Pekan

Vierailija
39435/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko joku tarkkakorvaisempi kuin minä, eli missä tilanteessa Melody oli kieltäytynyt tilaajan (BB) toiveesta vaihtaa Lumikki Prinsessa Ruususeen? Naureskeli tätä muille, että toive tuli, mutta hän sen hylkäsi ja perusteli miksi.

kuvitelkaa Mellu ja Jasse Lumikkina tai prinsessa ruususena, toistasataa kiloa elämäniloa

Ei kun en minä mitään ilkeilyä halunnut, vaan kyselin kuuliko joku paremmin tuon keskustelun! En pääse nyt kelaamaan feediä ja tarkistamaan mistä oli kyse, joten kyselin onko jollain parempi käsitys tapahtumista.

Vierailija
39436/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody on kyllä ihan liikaa esillä.

Vierailija
39437/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella naiivia Samilta kuvitella että työnantaja voi ehdottaa työntekijälle ohi tes:n jotain "paikallista sopimista" josta työntekijä voi kieltäytyäkin. Siinä vaiheessa tulee kyseeseen koeaikapurku jos ei suostu johonkin lepoajan lyhentämisiin tms.

Näköjään helppoa olla kokoomuslainen kun ei ole maailman pahuudesta ollenkaan perillä.

Vierailija
39438/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki taas mielistelemässä Mellua;

"On sanottava iha suoraan, ettei tohon Mellun rooliin olis kovinkaan moni pystyny".

Aki kyl olis, johtaja ei tarkoita nykypäivänä samaa kuin autoritäärinen.

Jassu on pöllökustaa..

Vierailija
39439/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melodin olisi aika lähteä päsmäröi liikaa!

Ja hygienia on mitä on ruuan laittajalla.

Vierailija
39440/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin kehtaan. Ihan on perus urpo tää Aki. Puheet yhtä hauskoja kuin tää jonkun hullun palstamamman jo klassikoksi jytyyttämä kauppareissu.

Epäilen sitä kauppareissun huumorista spämmääjää kyllä mieheksi.

Mieheksi, jolla jää sama levy päälle pään sisällä.

Aki ja sami, paras kzauppareissu ikinä ja nainen oon, hymyä päivään

En yleensä vastaa tällaisiin, nyt teen poikkeuksen.  Ole hyvä vaan. Ei mitään ongelmaa, katson välillä 24/7 , täytyy sanoa että näytelmät ei naurattaneet, kiitos huonon kässärin, ymmärrän he ovat amatöörejä mutta kissan naukunta Samirin esittämänä hyvä ja sain hymyn huulille. ps. ootellaan illan känninkejä.

Miehiseltä vaikutat edelleen saman ja muuttumattoman levysi kanssa. Mieleeni tulikin aavistus, että tuo on sulle iso ongelma.

Ahdistaa kenties paljon? Eikä pysty lopettamaan? Sama aihe pyörii päässäsi tuntikausia, kenties vuorokausia ja tunnet pakottavaa tarvetta kirjoittaa se?

Kenties ahdistuksesi kasvaa, jos et saa olla viimeinen, joka saa aiheesta viestin palstalle, vaikka tiedät kirjoittaneesi sen jo monesti?

Vinkki! Pääset siitä helpommin eroon, kun hyväksyt sen tunteen ja annat sen mennä ohi siitä enempää välittämättä ja sanot itsellesi, että "kaikki on hyvin". Kaikki on hyvin!

Ketju on lukittu.