Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva jutella. Ärsyttävää Maijun teennäinen kohteliaisuus.
Ihan kivastihan tuo sanoi, mutta kuulosti siltä, että olisi lähdössä talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katja valittaa pitsan suolaisuudesta ja siitä, ettei saanu soijanakkeja kaupasta.
Katjalla on hetken taas itsetunto taivaissa kun Pekka kävi tyhjentämässä kassit.
Ja niin sai alkunsa pikku-Pekka, jota Katja ei halua synnyttää alateitse. Pikku-Pekka luovutetaan heti sektion jälkeen ensihoitaja-isälle, isolle Pekalle. Katja käyristyy entisestään synnytyksen jälkeen ja keskittyy uraansa varatuomarina eikä tapaa enää isoa Pekkaa, koska ei tykkää lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva jutella. Ärsyttävää Maijun teennäinen kohteliaisuus.
Käytöstavat kunnossa. Mikä siinä nyt ärsyttää?
En ole aiemmin tajunnut, että Ville on noin pitkä. Miten noin isokokoinen voi olla niin näkymätön?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs rupesi Melody puhumaan rauhallisesti : kuunnelkaa kaikki ja ihan rauhassa teette jne.Niin läpinäkyvää.Meni kyllä maku kun uudet asukkaat sai mennä kertomaan.Uusien olisi pitännyt rauhassa saada seurata asukkaita huomiseen.
Siis mitä sai mennä kertomaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi Nooraa alkoi ahdistamaan vaatteet.
Jassu ei auttanut häntä pukuhommassa. Koki et häntä ei arvosteta talossa.
Oikeestiko? Siis Jassulleko nyt suutahti, tuolle uudelle sielunsiskolleen?
Jassu ollut tosi mukava Nooralle kokoajan. Noorasta siis tuli nyt tämä lehmyys esille. Ikävä ämmä.
Tuo Maijun ja Anssin keskustelu oli ihan hyvä.Itse ainakin tykkäsin kuunnella.
Mulla tuli paha mieli Jassun puolesta. Se teki parhaansa ja muut vaan haukkui selän takana. JA AKI VIELÄ?! Miksei se voinut sanoa päin naamaa mutta selän takana pysty huutelemaan
Vierailija kirjoitti:
Katja kostuu Taavin kiusoittelusta.
Eikä montaa tuntia siitä kun kippuroi Pekan patjana kameroiden alla. Vieläköhän vanhemmat maksavat tyttärensä jatkoon?
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli paha mieli Jassun puolesta. Se teki parhaansa ja muut vaan haukkui selän takana. JA AKI VIELÄ?! Miksei se voinut sanoa päin naamaa mutta selän takana pysty huutelemaan
Aki onkin kotonaan asuva mammanpoika.
Vierailija kirjoitti:
Kooste vai 24/7?
Voi näitä vieraita. Tubettajaa tubettajan perään.
Vierailija kirjoitti:
Noora katselee Mellua ihailevasti. Melody EI tule oleen häädössä.
Noora uhraa Mellun mieluummin kuin Andyn ja Pekan. Ja uskon, että Katjan laittoa häätöön hän ei edes vastustele. Mellu olisi hyvä kompromissi kaiken kaikkiaan, kun on paitsi Andyn ja Pekan kanssa läheinen, myös Taavin sanojen mukaan korvaamaton. Maijulle se varmasti pisti korvaan. Juuri sellaiset uusien pitäisi laittaa nyt häätöön, jotka yleensä ovat ne väistelleet, sillä milloin sellainen tilaisuus edes tulisi ihan heti toiste. Vanhat asukkaat eivät nimeä ainakaan Mellua, Villeä, Akia eivätkä lipevää Lasseakaan ihan heti, joten ainakin näiden pitäisi olla nyt häädössä. Kylkeen sitten vielä Juhani kilpailemaan Akin kanssa samoista äänistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Maijun ja Anssin keskustelu oli ihan hyvä.Itse ainakin tykkäsin kuunnella.
Anssihan yrittää nyt kaikkensa et Maiju ei laita häntä häätöön. Noora on jo hoidettu. Ja Samir, Anssin mielestä.
Pekka nyt jotenkin tuntuu vähättelevä Anssin kokemuksia..
Melody saa kiitosta pitsasta uusilta, ei noi hyvää kokkia häätöön laita.
Vierailija kirjoitti:
Oli häätöön menossa, ketkä tahansa, Samir voi olla varma siitä, että on itse ensi viikolla häädössä. Riittää, kun kaksi ihmistä antaa hänelle kaksi pistettä ja yksi yhden. Ja uskon, että jo ensi viikolla ainakin Noora äänestää Samiria.
Oli täysin eri asia antaa Samirin päsmäröidä sviitissä kuin nyt talossa. Etenkin Noora on nyt löytänyt oman jenginsä talosta, eikä hänen enää tarvitse pelätä sitä, että tarvitsisi Samiria ja Maijua pysyäkseen talossa. Tuskin Noora on valmis siksi antamaan nyt Samirille periksi.
No mikä tuon typerän teeskentelijä jengi nyt sitten on? Tuo ei kauan talossa pysy.
Maiju ei kenties tykkää Melodiasta. Mitähän mieltä Samir on. ? M kävi liian paljon neuvomassa kässäreitä.
Kylläpäs rupesi Melody puhumaan rauhallisesti : kuunnelkaa kaikki ja ihan rauhassa teette jne.Niin läpinäkyvää.Meni kyllä maku kun uudet asukkaat sai mennä kertomaan.Uusien olisi pitännyt rauhassa saada seurata asukkaita huomiseen.