Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Kamera näytti yhdynnän, ihan selvästi nussivat, ei tarvii miettiä mistä kulmasta. Toivon että Pekka lähtee sunnuntaina liitään!
Siis mikä kamera ja mihin aikaan? Mulla oli molemmat feedit päällä eikä ollut edes kuvaa makkarista :o
Vierailija kirjoitti:
Näin tuosta Noorastakin paljastui tuo itsekäs biatch puoli. Olisihan se pitänyt arvata.
Huomiohuorausta
Vierailija kirjoitti:
Mellu pisti kaiken peliin ja veti moonwalkia Samirin nenän edessä.
Mellu on mun ehdoton inhokki. Edes Patja ei ärsytä mua niin paljoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhani, Taavi, Sanni, Katja, Pekka häätöön.
Ei, ei, ei Taaviiiii!!!!
Ei missään nimessä!!!! Taavi ja "käärme " kuuluu taloon 🤭
Just näin! Ja Taavi kunnon silmänruokaa ❤️😍
Kenen simänruokaa on tommonen hiton hapannaama, jatkuvasti naama norsun v llä jos ei halveksivasti virnuile toiselle asukkaalle.
Mun.
Laittaisin häätöön Mellun, Juhanin, Samin, Akin ja Sannin. Aki ja Sami ei tipu eikä Sanni.
Kyllä tuolla ruuanlaitto on aina ollut suuressa osassa ohjelmassa. Nyt on jo siitä sisällöstä menetetty kolmannes koko ohjelman kestosta, kun vain yhdellä ihmisellä on oikeus kokkailla.
Melody johtaa koko taloa, kuin suuren talon emäntä joskus sota-aikana, kun oli pulaa elintarvikkeista.
Katja kostuu Taavin kiusoittelusta.
Vierailija kirjoitti:
Että mä inhoan tuota kuvottavaa Melodya. On the rocks menee boikottiin etten vahingossakaan törmää siihen.
Jep, ei tarvi syödä tupakkasormilla ja kuolalla höystettyä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin häätöön Mellun, Juhanin, Samin, Akin ja Sannin. Aki ja Sami ei tipu eikä Sanni.
Kannatan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mä inhoan tuota kuvottavaa Melodya. On the rocks menee boikottiin etten vahingossakaan törmää siihen.
Jep, ei tarvi syödä tupakkasormilla ja kuolalla höystettyä ruokaa.
Jos se kehtaa harrastaa tuota kameroiden edessä teeveessäkin, niin miksi ei työpaikallaan seinän takana.
Vierailija kirjoitti:
Katja valittaa pitsan suolaisuudesta ja siitä, ettei saanu soijanakkeja kaupasta.
Katjalla on hetken taas itsetunto taivaissa kun Pekka kävi tyhjentämässä kassit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhani, Taavi, Sanni, Katja, Pekka häätöön.
Ei, ei, ei Taaviiiii!!!!
Ei missään nimessä!!!! Taavi ja "käärme " kuuluu taloon 🤭
Just näin! Ja Taavi kunnon silmänruokaa ❤️😍
Kenen simänruokaa on tommonen hiton hapannaama, jatkuvasti naama norsun v llä jos ei halveksivasti virnuile toiselle asukkaalle.
Tuo halveksiva katse kiinnitti minun huomioni jo aikaisemmin esim. siinä Lemmenjoen tehtävässä. Jatkuvasti irvailevia katseita Pekan suuntaan ja naureskelua Lassen kanssa sitten.
Oli häätöön menossa, ketkä tahansa, Samir voi olla varma siitä, että on itse ensi viikolla häädössä. Riittää, kun kaksi ihmistä antaa hänelle kaksi pistettä ja yksi yhden. Ja uskon, että jo ensi viikolla ainakin Noora äänestää Samiria.
Oli täysin eri asia antaa Samirin päsmäröidä sviitissä kuin nyt talossa. Etenkin Noora on nyt löytänyt oman jenginsä talosta, eikä hänen enää tarvitse pelätä sitä, että tarvitsisi Samiria ja Maijua pysyäkseen talossa. Tuskin Noora on valmis siksi antamaan nyt Samirille periksi.
Noora katselee Mellua ihailevasti. Melody EI tule oleen häädössä.
Melodia koko ajan käskee mitä pitää toisten tehdä. On kuin olis johtaja jossain työpaikassa.
Oli kiva jutella. Ärsyttävää Maijun teennäinen kohteliaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi Nooraa alkoi ahdistamaan vaatteet.
Jassu ei auttanut häntä pukuhommassa. Koki et häntä ei arvosteta talossa.
Oikeestiko? Siis Jassulleko nyt suutahti, tuolle uudelle sielunsiskolleen?
Mellu ja Noora pois please, ei jaksa!!