Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuo Kalevi vokotteli aiemmin keittiössä naisia? Eivät oikein tykänneet, varsinkaan Jasmiina ja Melody. Onneksi Mehmet ja Ville tuli avuksi naisten puolelle. On se Kalevi melkoinen naistenmies
Katsoin samaa. Olihan siinäkin äksöniä. Melkoista kaakatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäki tuun vähä jälkikäteen kommentoimaan Sannin ja Lassen tilannetta.
Mun mielestä kumpikaan ei tuossa tilanteessa toiminut mitenkään erityisen luokkaavasti tai tökerösti. Lasse ei ilmeisesti ymmärtänyt ajoissa että Sanni ei jaksakaan ottaa huumorilla niitä juttuja. Sanni selvästi on herkkä, ja tuollanen paineen alla oleminen ei selvästikään ole vahvuus. Lasse ei varmaan tätä ole osannut lukea ja on vaan pahentanut tilannetta.
Sikäli todella inhimillinen reaktio Sannilta.
Ja Sannia varmaan myös harmitti se että sanoi myös aika rumaan sävyyn vastaan Lasselle, ei Lasse ollut ainoa joka siinä töksäytti. Herkkää ihmistä tuollaset jäädä vaivaamaan, ja miettii että miksi mua kohtaan käyttäydytään noin.Mun mielestä tilanne lähti siinä eskaloitumaan, kun johtoportaan ohjeet oli oikeasti ihan mitä sattuu. Ja tässäkin pääsyyllinen oli ennemminkin insinööri-Sami, jolta ei tullut käytännössä minkäänlaista selkeää ohjausta. Näin työn onnistuminen kaatu Sannin harteille.
Sen jälkeen ku alkaa kiinnikkeet oli ohjattu laittamaan väärinpäin, Lasse alko ehdottamaan omia ideoita ja kysymään tarkennuksia. Tässä vaiheessa tämä oli kaikille ok, Sanniki sano että tottakai kuunnellaan työntekijöitä, heillä on alan kokemusta jne. Ihmeen pitkään duunarit tekisi sokeasti asiat niinku johto määräs, vaikka se oli ptkälti ihan turhaa työtä.
Musta tuntuu että varsinainen syy Sannin pinnan kiristymiseen ei ollut edes Lasse, vaan yleisesti se tilanne ja tajuaminen että heidän ohjeilla homma ei tuu onnistumaan. Mut Lasse joka siinä duunareista oli eniten omia ehdotuksia ehdottamassa ja tekemässä, oli helppo purkauksen kohde.
En tästä ainakaan ite vetäisi johtopäätöksiä että joku ois ilkeä tai draamalija, ja ihan asiallisestihan ne sai tuon asian käsiteltyä.Ps. Pitäsköhän se hankkia oma elämä, ku on aikaa analysoida BB talon tapahtumia ja ihmisiä :'D
Ei! Tällaiset pitkät ja hyvin ajatellut ja jäsennellyt analyysikommentit on parhaita :)
Tämä on keskustelupalsta. En jaksa irlssäkään pitkiä jaaritukuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmin vähän hätkähti, kun Taavi sanoi aika tiukkaan sävyyn noista veitsistä. Ihmettelen kyllä usein Taavin töksäyttelevää keskustelutyyliä muutenkin.
Mulla on yksi kaveri, jolla on tosi samantyylinen tapa kommunikoida :D Luonnostaan kova, kantava ääni ja vähän käskevä äänensävy/-paino, joka antaa "tiukan" vaikutelman, vaikka tyyppi kommentoisi ihan rennolla mielellä. Tuumailen, että Taavilla on ehkä sama homma.
Voi olla. Mutta myös kans ei-herkät ihmiset saattavat puhua aina tolleen, koska eivät osaa ottaa huomioon niin hyvin muiden tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko laura L sanaakaan koosteessa?
On kyllä melko huonosti tehty kooste jos siinä ei ollut mitään siitä viidestä tunnista jonka oli Lassen kanssa ulkona tehtävän vuoksi. Puhuivat todella paljon keskenään.
Vai eikö toissa aamuyö ollut koosteessa ?
Ihana, nuorekas Minna tosiaan miellyttää tälläistä 31-v miestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kumpikaan ei tuossa tilanteessa toiminut mitenkään erityisen luokkaavasti tai tökerösti. Lasse ei ilmeisesti ymmärtänyt ajoissa että Sanni ei jaksakaan ottaa huumorilla niitä juttuja. Sanni selvästi on herkkä, ja tuollanen paineen alla oleminen ei selvästikään ole vahvuus. Lasse ei varmaan tätä ole osannut lukea ja on vaan pahentanut tilannetta.
Ja Sannia varmaan myös harmitti se että sanoi myös aika rumaan sävyyn vastaan Lasselle, ei Lasse ollut ainoa joka siinä töksäytti. Herkkää ihmistä tuollaset jäädä vaivaamaan, ja miettii että miksi mua kohtaan käyttäydytään noin.Mun mielestä tilanne lähti siinä eskaloitumaan, kun johtoportaan ohjeet oli oikeasti ihan mitä sattuu. Ja tässäkin pääsyyllinen oli ennemminkin insinööri-Sami, jolta ei tullut käytännössä minkäänlaista selkeää ohjausta. Näin työn onnistuminen kaatu Sannin harteille.
Sen jälkeen ku alkaa kiinnikkeet oli ohjattu laittamaan väärinpäin, Lasse alko ehdottamaan omia ideoita ja kysymään tarkennuksia. Tässä vaiheessa tämä oli kaikille ok, Sanniki sano että tottakai kuunnellaan työntekijöitä, heillä on alan kokemusta jne. Ihmeen pitkään duunarit tekisi sokeasti asiat niinku johto määräs, vaikka se oli ptkälti ihan turhaa työtä.
Musta tuntuu että varsinainen syy Sannin pinnan kiristymiseen ei ollut edes Lasse, vaan yleisesti se tilanne ja tajuaminen että heidän ohjeilla homma ei tuu onnistumaan. Mut Lasse joka siinä duunareista oli eniten omia ehdotuksia ehdottamassa ja tekemässä, oli helppo purkauksen kohde.
En tästä ainakaan ite vetäisi johtopäätöksiä että joku ois ilkeä tai draamalija, ja ihan asiallisestihan ne sai tuon asian käsiteltyä.Ps. Pitäsköhän se hankkia oma elämä, ku on aikaa analysoida BB talon tapahtumia ja ihmisiä :'D
Ei! Tällaiset pitkät ja hyvin ajatellut ja jäsennellyt analyysikommentit on parhaita :)
Tämä on keskustelupalsta. En jaksa irlssäkään pitkiä jaaritukuksia.
Sit vaan hyppäät yli. Niin mäkin hyppään kaikki ulkonäköhaukut ja hammasjutut.
Joko nämä pistetään kohta ulkomajoitukseen hajoilemaan? Kukahan kypsyy siellä ensin? Veikkaan Jasmiinia. Melodiakin voi hajoilla, jos joutuvat niukemmalle ruoalle.
Nuorekas Minna talon kuningatar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmin vähän hätkähti, kun Taavi sanoi aika tiukkaan sävyyn noista veitsistä. Ihmettelen kyllä usein Taavin töksäyttelevää keskustelutyyliä muutenkin.
Mulla on yksi kaveri, jolla on tosi samantyylinen tapa kommunikoida :D Luonnostaan kova, kantava ääni ja vähän käskevä äänensävy/-paino, joka antaa "tiukan" vaikutelman, vaikka tyyppi kommentoisi ihan rennolla mielellä. Tuumailen, että Taavilla on ehkä sama homma.
Suomi ei ole Taavin äidinkieli joten painotukset voivat olla vähän erilaiset.
Miäs hänen äidinkieli on?
Toivottavasti Minnan ja Lassen välille syntyy romanssi. Vanhempi nainen-nuori mies asetelma on upeaa. 👏🏻
Vierailija kirjoitti:
Meneekö eurooppalaiset vaikka amerikoihin ja heille pitää olla omankielinen ja -kulttuurinen poliisi, sossutäti ja lakimies ja tuomari selittämässä, että ei saa rzkata, varastaa ja lyödä? Pippa? Mutta täällä pitää olla, 'koska ei ne sitä pahuuttaan tee'. Just. Siis vielä pahempaa kuin kuvittelin, heistä vain pahimmat eivät niitä tee, vaan se kuuluu ilmeisesti kulttuuriin ja heille pitää selittää, ettei tällä saa, koska äly ei riitä sitä itse huomaamaan.
Ei hyvää päivää näiden selittelijöiden kanssa. Hyvätahtoisia ja -uskoisia käytetään hyväksi.
Työskentelen ammatissa tyyliä puheterapeutti/koulupsykologi/erkkaope, ja kohtaan paljon Afrikasta ja Lähi-Idästä tulevia lapsia perheineen. Käsittämättömästi näille syytetään palveluita yhteiskunnan toimesta, eikä tätä saa kritisoida tai edes kommentoida ääneen, hyväksyä vain. Kokemusta on mm. tapauksesta, jossa ala-astelainen poika ei totellut opettajaansa laikaan, sillä "isän mukaan naisopea ei tarvitse kuunnella". Tätä sitten selvitettiin vanhempien kanssa kuukausitolkulla ties minkälaisten "kulttuuritiimien" kanssa, mutta ei millään meinannut mennä perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei ole Taavin äidinkieli joten painotukset voivat olla vähän erilaiset.
Miäs hänen äidinkieli on?
Eestin kieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tossa Pipassa tökkii, en osaa sanoa mikä, mutta joku epämiellyttävä aura leijailee ympärillä, tai ainakin sellanen missä itse en viihtyisi.
Pippa on ok muuten, mutta hänellä on pistävä, kylmä katse josta en pidä.
Mä oon kiinnittänyt huomioon aivan samaan! En vaan kehdannut kirjoittaa tänne, mutta pakko kommentoida nyt. Kiinnitän muutenkin ihmisten silmiin ja katseeseen paljoa huomiota, liittyy osittain työhönikin. Mutta hänellä on just sellainen kylmä haukan katse ja silmät vääntyvät "ilkeään viiruun" kun hän hymyilee tai nauraa. Nojoo, ei tuollaisesta voi päätellä mitään, joskus voi.
Kiitos tästä! Ei siis ollut mikään oma kuvitelmani.
Jep :) ja kyllä mä oikeasti välillä uskon et silmät on sielun peili.
Vierailija kirjoitti:
No eikä hätkähtänyt, vaan tuttuun tyyliinsä vastasi huumorilla. Molemmat olivat leikissä mukana ja heillä on jotenkin kiva leikkisä kaverisuhde.
:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa lukea täällä joskus myös fiksua kommentointia. Kiitos!
Hyvä että kiinostaa! Mua ärsyttää näillä palstoilla nii paljon se, että ensimmäisenä haetaan syyllistä ja aletaan haukkua ihmisiä. Sitte kaikki asiat vääristyy ja ne otetaan ihan totetana(mm. Sanni kilahti ja tahalleen draamailee, Lasse on ilkeä ja läyhääjä jne.), ja todennäköisesti keskustelijoista joku 10% on oikeasti edes katsonut kyseiset tilanteet, mutta pitää vaan päästä lynkkamaan joukolla asukkaita heti ku tulee pienikin tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ihana, nuorekas Minna tosiaan miellyttää tälläistä 31-v miestäkin.
Suosittelisin ajanvarausta specsaversille, jos kyseistä naikkosta nuorekkaana pidät.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Minnan ja Lassen välille syntyy romanssi. Vanhempi nainen-nuori mies asetelma on upeaa. 👏🏻
Ei hitossa.. Olen aina inhonnut bb:ssä romansseja.. Ne ohjelmat erikseen.
Vain kaksi kameraakin ja sitten toinen keskittyy johonkin "pariin". No no no
LAsse haluaa Laten, jota jahtaa ja viettää viekussa aikaa. Puuma kelpaa väliaikaisesti kassien tyhjentäjäksi, näin se menee !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö eurooppalaiset vaikka amerikoihin ja heille pitää olla omankielinen ja -kulttuurinen poliisi, sossutäti ja lakimies ja tuomari selittämässä, että ei saa rzkata, varastaa ja lyödä? Pippa? Mutta täällä pitää olla, 'koska ei ne sitä pahuuttaan tee'. Just. Siis vielä pahempaa kuin kuvittelin, heistä vain pahimmat eivät niitä tee, vaan se kuuluu ilmeisesti kulttuuriin ja heille pitää selittää, ettei tällä saa, koska äly ei riitä sitä itse huomaamaan.
Ei hyvää päivää näiden selittelijöiden kanssa. Hyvätahtoisia ja -uskoisia käytetään hyväksi.
Työskentelen ammatissa tyyliä puheterapeutti/koulupsykologi/erkkaope, ja kohtaan paljon Afrikasta ja Lähi-Idästä tulevia lapsia perheineen. Käsittämättömästi näille syytetään palveluita yhteiskunnan toimesta, eikä tätä saa kritisoida tai edes kommentoida ääneen, hyväksyä vain. Kokemusta on mm. tapauksesta, jossa ala-astelainen poika ei totellut opettajaansa laikaan, sillä "isän mukaan naisopea ei tarvitse kuunnella". Tätä sitten selvitettiin vanhempien kanssa kuukausitolkulla ties minkälaisten "kulttuuritiimien" kanssa, mutta ei millään meinannut mennä perille.
Tuttua huttua.....
T. toinen koulussa työskentelevä
Mikä hitto Latella on päässä?