Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Mäki tuun vähä jälkikäteen kommentoimaan Sannin ja Lassen tilannetta.
Mun mielestä kumpikaan ei tuossa tilanteessa toiminut mitenkään erityisen luokkaavasti tai tökerösti. Lasse ei ilmeisesti ymmärtänyt ajoissa että Sanni ei jaksakaan ottaa huumorilla niitä juttuja. Sanni selvästi on herkkä, ja tuollanen paineen alla oleminen ei selvästikään ole vahvuus. Lasse ei varmaan tätä ole osannut lukea ja on vaan pahentanut tilannetta.
Sikäli todella inhimillinen reaktio Sannilta.
Ja Sannia varmaan myös harmitti se että sanoi myös aika rumaan sävyyn vastaan Lasselle, ei Lasse ollut ainoa joka siinä töksäytti. Herkkää ihmistä tuollaset jäädä vaivaamaan, ja miettii että miksi mua kohtaan käyttäydytään noin.Mun mielestä tilanne lähti siinä eskaloitumaan, kun johtoportaan ohjeet oli oikeasti ihan mitä sattuu. Ja tässäkin pääsyyllinen oli ennemminkin insinööri-Sami, jolta ei tullut käytännössä minkäänlaista selkeää ohjausta. Näin työn onnistuminen kaatu Sannin harteille.
Sen jälkeen ku alkaa kiinnikkeet oli ohjattu laittamaan väärinpäin, Lasse alko ehdottamaan omia ideoita ja kysymään tarkennuksia. Tässä vaiheessa tämä oli kaikille ok, Sanniki sano että tottakai kuunnellaan työntekijöitä, heillä on alan kokemusta jne. Ihmeen pitkään duunarit tekisi sokeasti asiat niinku johto määräs, vaikka se oli ptkälti ihan turhaa työtä.
Musta tuntuu että varsinainen syy Sannin pinnan kiristymiseen ei ollut edes Lasse, vaan yleisesti se tilanne ja tajuaminen että heidän ohjeilla homma ei tuu onnistumaan. Mut Lasse joka siinä duunareista oli eniten omia ehdotuksia ehdottamassa ja tekemässä, oli helppo purkauksen kohde.
En tästä ainakaan ite vetäisi johtopäätöksiä että joku ois ilkeä tai draamalija, ja ihan asiallisestihan ne sai tuon asian käsiteltyä.Ps. Pitäsköhän se hankkia oma elämä, ku on aikaa analysoida BB talon tapahtumia ja ihmisiä :'D
Ei! Tällaiset pitkät ja hyvin ajatellut ja jäsennellyt analyysikommentit on parhaita :)
Anteeksi, mutta tuo Pippa on niin ruma sekä henkisesti että habitukseltaan... Sen vain näkee, vaikka yrittääkin tuoda julki kaikkia äititeresamaisia hyviä tekojaan... Puistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Jasmin vähän hätkähti, kun Taavi sanoi aika tiukkaan sävyyn noista veitsistä. Ihmettelen kyllä usein Taavin töksäyttelevää keskustelutyyliä muutenkin.
Melody ilmeisesti oli ojentanut aiemmin jotain asiasta vankoin sanankääntein ?
Vierailija kirjoitti:
Tuolla Minnalla on sellainen iloton tekonauru - ahhahhhhahhaahhhaa.
Kuvittelee itsensä raukka nuoreksi.
Ihmeellinen kuva tullut muutenkin, aina naama väärinpäin hiihtää jossain, ellei sitten naura.
Ja se miten yökkäili ja teko-oksensi kun pesi ekailtana Villen hammasharjalla, se kertoi tosta aika paljon, ei mikään mukavan ihmisen vaikutelma jäänyt, vaan sellanen mean girl-vaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Minna ole kyllä yhtään ikäistään nuoremman näköinen, vaikka niin itse näyttää niin luulevan.
Koska tuon kommentin kirjoittaja on varmasti nainen, kerron puolestani miehen mielipiteen. Minna on nuorekkaampi kuin useimmat ikäisensä suomalaiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Jasmin vähän hätkähti, kun Taavi sanoi aika tiukkaan sävyyn noista veitsistä. Ihmettelen kyllä usein Taavin töksäyttelevää keskustelutyyliä muutenkin.
Mulla on yksi kaveri, jolla on tosi samantyylinen tapa kommunikoida :D Luonnostaan kova, kantava ääni ja vähän käskevä äänensävy/-paino, joka antaa "tiukan" vaikutelman, vaikka tyyppi kommentoisi ihan rennolla mielellä. Tuumailen, että Taavilla on ehkä sama homma.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Minna ole kyllä yhtään ikäistään nuoremman näköinen, vaikka niin itse näyttää niin luulevan.
Tarvitsisiko olla? Hyvännäköinen hän on kuitenkin.
Taavi kiekuu jostain kokin veitsistä, ihan kuin tuntis gordon ramsayn vähintään henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mäki tuun vähä jälkikäteen kommentoimaan Sannin ja Lassen tilannetta.
Mun mielestä kumpikaan ei tuossa tilanteessa toiminut mitenkään erityisen luokkaavasti tai tökerösti. Lasse ei ilmeisesti ymmärtänyt ajoissa että Sanni ei jaksakaan ottaa huumorilla niitä juttuja. Sanni selvästi on herkkä, ja tuollanen paineen alla oleminen ei selvästikään ole vahvuus. Lasse ei varmaan tätä ole osannut lukea ja on vaan pahentanut tilannetta.
Sikäli todella inhimillinen reaktio Sannilta.
Ja Sannia varmaan myös harmitti se että sanoi myös aika rumaan sävyyn vastaan Lasselle, ei Lasse ollut ainoa joka siinä töksäytti. Herkkää ihmistä tuollaset jäädä vaivaamaan, ja miettii että miksi mua kohtaan käyttäydytään noin.Mun mielestä tilanne lähti siinä eskaloitumaan, kun johtoportaan ohjeet oli oikeasti ihan mitä sattuu. Ja tässäkin pääsyyllinen oli ennemminkin insinööri-Sami, jolta ei tullut käytännössä minkäänlaista selkeää ohjausta. Näin työn onnistuminen kaatu Sannin harteille.
Sen jälkeen ku alkaa kiinnikkeet oli ohjattu laittamaan väärinpäin, Lasse alko ehdottamaan omia ideoita ja kysymään tarkennuksia. Tässä vaiheessa tämä oli kaikille ok, Sanniki sano että tottakai kuunnellaan työntekijöitä, heillä on alan kokemusta jne. Ihmeen pitkään duunarit tekisi sokeasti asiat niinku johto määräs, vaikka se oli ptkälti ihan turhaa työtä.
Musta tuntuu että varsinainen syy Sannin pinnan kiristymiseen ei ollut edes Lasse, vaan yleisesti se tilanne ja tajuaminen että heidän ohjeilla homma ei tuu onnistumaan. Mut Lasse joka siinä duunareista oli eniten omia ehdotuksia ehdottamassa ja tekemässä, oli helppo purkauksen kohde.
En tästä ainakaan ite vetäisi johtopäätöksiä että joku ois ilkeä tai draamalija, ja ihan asiallisestihan ne sai tuon asian käsiteltyä.Ps. Pitäsköhän se hankkia oma elämä, ku on aikaa analysoida BB talon tapahtumia ja ihmisiä :'D
Mahtavaa lukea täällä joskus myös fiksua kommentointia. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tossa Pipassa tökkii, en osaa sanoa mikä, mutta joku epämiellyttävä aura leijailee ympärillä, tai ainakin sellanen missä itse en viihtyisi.
Pippa on ok muuten, mutta hänellä on pistävä, kylmä katse josta en pidä.
Mä oon kiinnittänyt huomioon aivan samaan! En vaan kehdannut kirjoittaa tänne, mutta pakko kommentoida nyt. Kiinnitän muutenkin ihmisten silmiin ja katseeseen paljoa huomiota, liittyy osittain työhönikin. Mutta hänellä on just sellainen kylmä haukan katse ja silmät vääntyvät "ilkeään viiruun" kun hän hymyilee tai nauraa. Nojoo, ei tuollaisesta voi päätellä mitään, joskus voi.
Kiitos tästä! Ei siis ollut mikään oma kuvitelmani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi kaveri, jolla on tosi samantyylinen tapa kommunikoida :D Luonnostaan kova, kantava ääni ja vähän käskevä äänensävy/-paino, joka antaa "tiukan" vaikutelman, vaikka tyyppi kommentoisi ihan rennolla mielellä. Tuumailen, että Taavilla on ehkä sama homma.
Suomi ei ole Taavin äidinkieli joten painotukset voivat olla vähän erilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on neuvostoliittolaisia sukujuuria... Venäläinen asenne sieltä välillä loistaa.
Vierailija kirjoitti:
No tuollahan se Sannin julkisuus tuli mitattua. 15 erilaista ihmistä eri ikäryhmistä ja sosiaaliluokista ja kukaan ei tunnistanut Sannia.
Niin. Miksi tästäkin jaksetaan jauhaa? Joku ei tunne tubeajia, vaikka niillä on miljoonia katsojia, joku ei tiedä jotain miljonääri-futaajaa tai tennispelaajaa. Silti ne ovat isolle osalle ihmisiä julkkiksia.
Itse ja urheilua seuraavat kaverini ja sukulaiseni tunnisti Sannin heti. On tullut seurattua yleisurheilua tiiviisti koko pieni ikä. Niin kuin tunnistettiin heti Petra Olli ja Toni Nieminen.
Vierailija kirjoitti:
Minnasta taas tulee mieleen Susanna Laine.
Ei vaan köyhän miehen debbie harry, kansan versio.
Vierailija kirjoitti:
Taavi kiekuu jostain kokin veitsistä, ihan kuin tuntis gordon ramsayn vähintään henkilökohtaisesti.
Koska melody on järjestänyt aiemmin ison numeron asiasta ( ja ymmärrän, hyvät kokkiveitset on tosi kalliita) ja teki kyllä selväksi kuulleensa asian henkilöltä, joka viettää aikaa paljon BB-talon keittiössä. Muut ymmärsivät kyllä myös ketä tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tuon kommentin kirjoittaja on varmasti nainen, kerron puolestani miehen mielipiteen. Minna on nuorekkaampi kuin useimmat ikäisensä suomalaiset naiset.
All right, olet oikeutettu mielipiteeseesi.
Tatskalaten silkoinen pyöreä naama aiheuttaa jotenkin mielikuvan jättikokoisesta vauvasta, vain tutti puuttuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö tämäkin vasta huomattiin 😂 Kulunut on, kun vähän zoomataan...
Huomaa ilman zoomaustakin.
Sanoiko laura L sanaakaan koosteessa?
Koosteessa nähdyssä kahvinkeittogatessa Andy oli ihan oikeassa, ja Pekka ei osannut ajatella nenäänsä pitemmälle. Kahvia on mennyt holtittomasti ja edes yhden naamakohtaisen annoksen suunnitelmallinen säästäminen tuleville aamuille säästäisi pahimmalta kahvintuskalta. En yhtään ihmettele, että andyllä meinasi palaa käämi.