Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisukarsinnat Ruotsissa eileen

Vierailija
10.03.2024 |

Norjalaispojat voittivat. Arabit kakkosena. Kolmantena  heavy metall bändi ,minun suosikki. Oisi pitänyt sijoittua ykköseksi. Heroes are calling -Smash into pieces--Kuunnelkaa Youtubesta

Erikosiasiantuntija , ruotsalainen Bert Karllson ,joka on tuottanut useita voittokappaleita Ruotsiin on vihainen.

Bert Karlsson: "Åt helvete att en norrman kommer hit och ska vinna Melodifestivalen"

Helvettiin norjalaiset jotka tulevat tänne ja voittavat kilpailut. 

Rehellisesti ,Aitoja ruotsalaisia oli kourallinen.  Näm ulkomaalaiset kilpailivat ; 

Ukrainalainen Maria Sur- When I am gone , Medina - Que sera. Liamoo- Dragon - suomalaissukua , Danny-Puolalainen Happy that you found me, Jacqline- Effortless

Melodifestivalen 2024: Startordning i finalen (aftonbladet.se)-Täällä kappaleet , yksi toista parempia .Kuunnelkaa Youtubelta. 

Merkillistä että Karlsson, levymoguuli, ei reageerannut näihin muihin mahdollisiin voittajaiin ulkomaaistustalla. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa on jaettu jo jonkin aikaa videota, jossa Unforgettablea verrataan Faithlessin Salva Mea -kappaleeseen.

Faithless on vuonna 1995 perustettu englantilainen yhtye, joka esittää elektronista musiikkia. Salva Mea -biisi on yhtyeen debyyttisingle vuodelta 1995.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010283944.html

Vierailija
2/10 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubessa on jaettu jo jonkin aikaa videota, jossa Unforgettablea verrataan Faithlessin Salva Mea -kappaleeseen.

Faithless on vuonna 1995 perustettu englantilainen yhtye, joka esittää elektronista musiikkia. Salva Mea -biisi on yhtyeen debyyttisingle vuodelta 1995.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010283944.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo M&M kotonaan Norjassa ollenkaan niin suosittu kuin Ruotsissa?

Vierailija
4/10 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voittajabiisi oli tylsä, mutta olenkin suomalainen.

Vierailija
5/10 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo M&M kotonaan Norjassa ollenkaan niin suosittu kuin Ruotsissa?

En usko .Miksi tulevat tänne joson suosiota omassa maassa-Mutta nyt on pointti se että ruotsalaiset ovat niin uskomattoman hyviä tekemään musiikkia.

Kumma että kukaan ei reageerannut tähän plagiaattiin. 

Vierailija
6/10 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullinen aloitus. Ap ei tajua, että ne arabeiksi kutsumansa on ruotsalaisia. Toisella heistä muuten juuria Suomessa. Kumma kun ei ulise Loreenista. 

Vierailija
7/10 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullinen aloitus. Ap ei tajua, että ne arabeiksi kutsumansa on ruotsalaisia. Toisella heistä muuten juuria Suomessa. Kumma kun ei ulise Loreenista. 

Hyvänen aika.MInä olen suomalsinen Suomesta.Arabialainen on arabi arabimaasta.Ei  ne halua että kutsutaan ruotsalaisiksi.Vain silloin kun joutuvat poliisin kanssa tekemisiin ovat he ruotsalaisia lehdistön mukaan. Minusta ei tehdä koskaan ruotsalaista , olen syntynyt Suomessa .ASunut Ruotsissa montakymmentä vuotta.MIkä että pakotetaan vaihtamaan kansalaisuutta.En minä. 

Loreen on toinen tapaus.Manipulointia, poliittista vaikutusta hänenkin tähdenlento. Minusta hän on epämiellyttävä .

Vierailija
8/10 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika.MInä olen suomalsinen Suomesta.Arabialainen on arabi arabimaasta.Ei  ne halua että kutsutaan ruotsalaisiksi.Vain silloin kun joutuvat poliisin kanssa tekemisiin ovat he ruotsalaisia lehdistön mukaan. Minusta ei tehdä koskaan ruotsalaista , olen syntynyt Suomessa .ASunut Ruotsissa montakymmentä vuotta.MIkä että pakotetaan vaihtamaan kansalaisuutta.En minä. 

Loreen on toinen tapaus.Manipulointia, poliittista vaikutusta hänenkin tähdenlento. Minusta hän on epämiellyttävä .

Huomaa, että koulutus on jäänyt vähiin kun pilkut ja pisteet on missä sattuu. Arabeiksi kutsumasi on syntyneet Ruotsissa ja toisella heistä suomalaissyntyinen äiti. Miksi edes katsot lähetystä kun ei mikään kelpaa?

Vierailija
9/10 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten Dotter sai niin huonot pisteet???? Oli paras kaikista. Lisäksi juontaja oli tosi ilkeä kun mustamaalasi häntä lähetyksessä. Lisäksi musiikki meni epävireisesti mitä ei aiemmin tapahtunut..

Voittajabiisi oli raskas..ei mikään erityinen.

Vierailija
10/10 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi tylsä, mutta oli ihan hiton upea tekniikka lavalla. Ei sitä edes erottanut että ovat lavalla. Oli kuin suoraan musiikkivideosta. Jos yleisö ei olisi kuullunut taustalla niin olisin luullut studioversioksi. 12 points tekniikalle.