Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Ei tuo Minna ole kyllä yhtään ikäistään nuoremman näköinen, vaikka niin itse näyttää niin luulevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tossa Pipassa tökkii, en osaa sanoa mikä, mutta joku epämiellyttävä aura leijailee ympärillä, tai ainakin sellanen missä itse en viihtyisi.
Pippa on ok muuten, mutta hänellä on pistävä, kylmä katse josta en pidä.
Mä oon kiinnittänyt huomioon aivan samaan! En vaan kehdannut kirjoittaa tänne, mutta pakko kommentoida nyt. Kiinnitän muutenkin ihmisten silmiin ja katseeseen paljoa huomiota, liittyy osittain työhönikin. Mutta hänellä on just sellainen kylmä haukan katse ja silmät vääntyvät "ilkeään viiruun" kun hän hymyilee tai nauraa. Nojoo, ei tuollaisesta voi päätellä mitään, joskus voi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sanni ei osallistunut julkkis-BB:hen? Osa sen osallistujista oli samaa tasoa olevia ”julkkiksia”.
Oliskin ollut kova vastus Petralle. :)
Mäki tuun vähä jälkikäteen kommentoimaan Sannin ja Lassen tilannetta.
Mun mielestä kumpikaan ei tuossa tilanteessa toiminut mitenkään erityisen luokkaavasti tai tökerösti. Lasse ei ilmeisesti ymmärtänyt ajoissa että Sanni ei jaksakaan ottaa huumorilla niitä juttuja. Sanni selvästi on herkkä, ja tuollanen paineen alla oleminen ei selvästikään ole vahvuus. Lasse ei varmaan tätä ole osannut lukea ja on vaan pahentanut tilannetta.
Sikäli todella inhimillinen reaktio Sannilta.
Ja Sannia varmaan myös harmitti se että sanoi myös aika rumaan sävyyn vastaan Lasselle, ei Lasse ollut ainoa joka siinä töksäytti. Herkkää ihmistä tuollaset jäädä vaivaamaan, ja miettii että miksi mua kohtaan käyttäydytään noin.
Mun mielestä tilanne lähti siinä eskaloitumaan, kun johtoportaan ohjeet oli oikeasti ihan mitä sattuu. Ja tässäkin pääsyyllinen oli ennemminkin insinööri-Sami, jolta ei tullut käytännössä minkäänlaista selkeää ohjausta. Näin työn onnistuminen kaatu Sannin harteille.
Sen jälkeen ku alkaa kiinnikkeet oli ohjattu laittamaan väärinpäin, Lasse alko ehdottamaan omia ideoita ja kysymään tarkennuksia. Tässä vaiheessa tämä oli kaikille ok, Sanniki sano että tottakai kuunnellaan työntekijöitä, heillä on alan kokemusta jne. Ihmeen pitkään duunarit tekisi sokeasti asiat niinku johto määräs, vaikka se oli ptkälti ihan turhaa työtä.
Musta tuntuu että varsinainen syy Sannin pinnan kiristymiseen ei ollut edes Lasse, vaan yleisesti se tilanne ja tajuaminen että heidän ohjeilla homma ei tuu onnistumaan. Mut Lasse joka siinä duunareista oli eniten omia ehdotuksia ehdottamassa ja tekemässä, oli helppo purkauksen kohde.
En tästä ainakaan ite vetäisi johtopäätöksiä että joku ois ilkeä tai draamalija, ja ihan asiallisestihan ne sai tuon asian käsiteltyä.
Ps. Pitäsköhän se hankkia oma elämä, ku on aikaa analysoida BB talon tapahtumia ja ihmisiä :'D
Tuolla Minnalla on sellainen iloton tekonauru - ahhahhhhahhaahhhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samille ei mikään ole ongelma, muuttuisikohan mieli kun kaapin kokoinen trans"nainen" hänet ottaisi väkisin takaa.
Pumpulissa kasvanut hyväuskoinen hento mies. Tollaset on pahimpia, eivät näe ikinä kokonaiskuvaa tai asioita muiden kannalta, vaikka kuvittelevat olevansa jotenkin hyviksiä.Niinpä. Joo, ei Samille varmaan olekaan ongelma kun ei näistä "transnaisista" ole hänelle mitän uhkaa. Harvinaisen tyhmä ihminen, pisteet rajussa laskussa.
Juuri näin. Hyväuskoinen tollo. Itsekäs, vaikkei huomaa sitä itse.
Hyvin pärjäs keihäänheittäjä ölympiäläisissä. -06 jäi karsintaan, -12 oli karsinnan viimeinen. Tärkeintähän on osallistuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tossa Pipassa tökkii, en osaa sanoa mikä, mutta joku epämiellyttävä aura leijailee ympärillä, tai ainakin sellanen missä itse en viihtyisi.
Mulle tuli sama tunne. Ylimielinen työpaikkakiusaajan katse hällä.
Joo, juuri sellainen kuin edellisten kausien adet ja mantat... Kamalaa kuunneltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla Minnalla on sellainen iloton tekonauru - ahhahhhhahhaahhhaa.
Löytääköhä tatti yöllä koriin...
Vierailija kirjoitti:
Mäki tuun vähä jälkikäteen kommentoimaan Sannin ja Lassen tilannetta.
Mun mielestä kumpikaan ei tuossa tilanteessa toiminut mitenkään erityisen luokkaavasti tai tökerösti. Lasse ei ilmeisesti ymmärtänyt ajoissa että Sanni ei jaksakaan ottaa huumorilla niitä juttuja. Sanni selvästi on herkkä, ja tuollanen paineen alla oleminen ei selvästikään ole vahvuus. Lasse ei varmaan tätä ole osannut lukea ja on vaan pahentanut tilannetta.
Sikäli todella inhimillinen reaktio Sannilta.
Ja Sannia varmaan myös harmitti se että sanoi myös aika rumaan sävyyn vastaan Lasselle, ei Lasse ollut ainoa joka siinä töksäytti. Herkkää ihmistä tuollaset jäädä vaivaamaan, ja miettii että miksi mua kohtaan käyttäydytään noin.Mun mielestä tilanne lähti siinä eskaloitumaan, kun johtoportaan ohjeet oli oikeasti ihan mitä sattuu. Ja tässäkin pääsyyllinen oli ennemminkin insinööri-Sami, jolta ei tullut käytännössä minkäänlaista selkeää ohjausta. Näin työn onnistuminen kaatu Sannin harteille.
Sen jälkeen ku alkaa kiinnikkeet oli ohjattu laittamaan väärinpäin, Lasse alko ehdottamaan omia ideoita ja kysymään tarkennuksia. Tässä vaiheessa tämä oli kaikille ok, Sanniki sano että tottakai kuunnellaan työntekijöitä, heillä on alan kokemusta jne. Ihmeen pitkään duunarit tekisi sokeasti asiat niinku johto määräs, vaikka se oli ptkälti ihan turhaa työtä.
Musta tuntuu että varsinainen syy Sannin pinnan kiristymiseen ei ollut edes Lasse, vaan yleisesti se tilanne ja tajuaminen että heidän ohjeilla homma ei tuu onnistumaan. Mut Lasse joka siinä duunareista oli eniten omia ehdotuksia ehdottamassa ja tekemässä, oli helppo purkauksen kohde.
En tästä ainakaan ite vetäisi johtopäätöksiä että joku ois ilkeä tai draamalija, ja ihan asiallisestihan ne sai tuon asian käsiteltyä.Ps. Pitäsköhän se hankkia oma elämä, ku on aikaa analysoida BB talon tapahtumia ja ihmisiä :'D
Ei, kun juuri hyvä, että on tällaista spekulointia, jossa ei syyllistetä ketään vaan pohditaan asiaa molempien kantilta. Oli kiva lukea tämä, ja tällaisia pohtivia kommentteja toivosin paljon enemmän tähän BB-ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Minna ole kyllä yhtään ikäistään nuoremman näköinen, vaikka niin itse näyttää niin luulevan.
Nytkö tämäkin vasta huomattiin 😂 Kulunut on, kun vähän zoomataan...
Sannin nimen muistan siitä, että myös poppari-Sannilla on punaiset hiukset. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippa on ok muuten, mutta hänellä on pistävä, kylmä katse josta en pidä.
Mä oon kiinnittänyt huomioon aivan samaan! En vaan kehdannut kirjoittaa tänne, mutta pakko kommentoida nyt. Kiinnitän muutenkin ihmisten silmiin ja katseeseen paljoa huomiota, liittyy osittain työhönikin. Mutta hänellä on just sellainen kylmä haukan katse ja silmät vääntyvät "ilkeään viiruun" kun hän hymyilee tai nauraa. Nojoo, ei tuollaisesta voi päätellä mitään, joskus voi.
Hän ei vaikuta olevan kovinkaan herkkä ihminen.
Munkin mielestä Pipassa on jotain outoa. Äskenkin lopetti keskustelun Lassen kanssa, parin sekunnin hiljaisuuden jälkeen aurinkoinen hymy hyytyi täysin ja silmiin nousi kylmä, kova katse, jolla tapitti kiinteästi juttelevaa porukkaa. Huh.
Taavi osoittaa kipakkuutta!
Minna: "kyllä isä!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, nyt puhutaan hijabista puolustusvoimissa ja poliisissa.... Nyt erotellaan jyvät akanoista.
Pippa on tyhmä, kuten arvasinkin, muslimeja pitäisi paapoa ja sallia pään peitto armeijassa kypärämyssyllä, hohhoijaa.
Juhani onneksi haluaa yhtenäisen asun, hyvä.
Mitä helvettiä, tällä Pipalla on muslimityttöjäkin, häh??? Toi akka on hypännyt ojasta allikkoon, lestojen seasta muslimien sekaan,,, ei ihan terve taida olla.
Voi hyvää päivää 😒 Oppilaistaan puhui.
Vai niin, no ei se tarkota että olisi kovin fiksu, vaikuttaa hieman sokealta muslimien suhteen.
Tuliko selväksi kaikille että puukot menee tylsäksi.
Jasmin vähän hätkähti, kun Taavi sanoi aika tiukkaan sävyyn noista veitsistä. Ihmettelen kyllä usein Taavin töksäyttelevää keskustelutyyliä muutenkin.
Meneekö eurooppalaiset vaikka amerikoihin ja heille pitää olla omankielinen ja -kulttuurinen poliisi, sossutäti ja lakimies ja tuomari selittämässä, että ei saa rzkata, varastaa ja lyödä? Pippa? Mutta täällä pitää olla, 'koska ei ne sitä pahuuttaan tee'. Just. Siis vielä pahempaa kuin kuvittelin, heistä vain pahimmat eivät niitä tee, vaan se kuuluu ilmeisesti kulttuuriin ja heille pitää selittää, ettei tällä saa, koska äly ei riitä sitä itse huomaamaan.
Ei hyvää päivää näiden selittelijöiden kanssa. Hyvätahtoisia ja -uskoisia käytetään hyväksi.
Ihmeellistä sössötystä tuo Alman puhe noiden uusien hampaiden kanssa... Järkyttävää.