Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Olen ilkeä nyt. Late, siis se tatskattu.. Varmaan ihana ihminen etc.. En vaan kestä kuunnella sitä.. Käy korviin.
Tää Sami ei taida olla penaalin terävin kynä ja nuo hänen jatkuvat ''vitsitkin'' on alkanut ärsyttämään. Ulos sunnuntaina kiitos.
Kaunis, ikäistään nuorekkaampi Minna on myös meidän setämiesten numero uno. Ja meillä on varaa äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmin vähän hätkähti, kun Taavi sanoi aika tiukkaan sävyyn noista veitsistä. Ihmettelen kyllä usein Taavin töksäyttelevää keskustelutyyliä muutenkin.
No eikä hätkähtänyt, vaan tuttuun tyyliinsä vastasi huumorilla. Molemmat olivat leikissä mukana ja heillä on jotenkin kiva leikkisä kaverisuhde.
No miksi sinä alat vänkäämään vastaan siitä mitä minä näen? Kyllä hän hetken vähän katteli ja sitten vastasi sarkastisesti, että KYLLÄ. Ei tämä ole mitään eipäs, juupas-leikkiä
Pekka larppaa kyllä paljolti Krisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tossa Pipassa tökkii, en osaa sanoa mikä, mutta joku epämiellyttävä aura leijailee ympärillä, tai ainakin sellanen missä itse en viihtyisi.
Pippa on ok muuten, mutta hänellä on pistävä, kylmä katse josta en pidä.
Mä oon kiinnittänyt huomioon aivan samaan! En vaan kehdannut kirjoittaa tänne, mutta pakko kommentoida nyt. Kiinnitän muutenkin ihmisten silmiin ja katseeseen paljoa huomiota, liittyy osittain työhönikin. Mutta hänellä on just sellainen kylmä haukan katse ja silmät vääntyvät "ilkeään viiruun" kun hän hymyilee tai nauraa. Nojoo, ei tuollaisesta voi päätellä mitään, joskus voi.
Kiitos tästä! Ei siis ollut mikään oma kuvitelmani.
Jep :) ja kyllä mä oikeasti välillä uskon et silmät on sielun peili.
Joo, oon varma, että tässä on totuuden siemen.
Vierailija kirjoitti:
Huoh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sanni mököttää yksin makkarissa?
Koska Lasse intti koko päivän vastaan ja Sannilla paloi käämi.
Lassi intti vastaan sen takia, että Sannin ohjeet oli suoraan sanottuna perseestä. Se neuvo väärin lavuaarin asennuksen, ja sen lisäksi laattojen laittoa hidasti. Työntekijät toimi paljon nopeammin ilman Sannin huonoja neuvoja.
Jos Lassella on enemmän tietoa asiasta kuin Sannilla itsellään, niin olisin Sannina sit kuunnellut sitä, ku ei kerta itse asiasta tiedä.Sanni määrättiin rakennusmestariksi. Lasse oli työmies. Lasse alko inttää johtajalleen, ei tuossa kyse ollut siitä kuka osaa mitäkin. Lasse itse loukkaavasti sanoi.
Hyvä johtaja ohjaa oikeat tehtävät parhaille osaajille ja luottaa työntekijöihin. Ilman ilkeyttä tietenkin.
Minnan ja Lassen välillä ei viime yönä vissiin mitään muuta kuin lähekkäin nukkumista. Taisivat väsyä edellisen yön jatkuvasta hipsuttelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, nyt puhutaan hijabista puolustusvoimissa ja poliisissa.... Nyt erotellaan jyvät akanoista.
Pippa on tyhmä, kuten arvasinkin, muslimeja pitäisi paapoa ja sallia pään peitto armeijassa kypärämyssyllä, hohhoijaa.
Juhani onneksi haluaa yhtenäisen asun, hyvä.
Mitä helvettiä, tällä Pipalla on muslimityttöjäkin, häh??? Toi akka on hypännyt ojasta allikkoon, lestojen seasta muslimien sekaan,,, ei ihan terve taida olla.
Pippa on ollut naimisissa muslimimiehen kanssa ja omaa lapsia tämän kanssa. Ovat jo eronneet, mutta ystäviä. Itse kertoi. Kieltämättä tulee vähän epävakaa vaikutelma, uskonnosta toiseen ja monta avioliittoa ja lapsia iso liuta.
Joo.
Aika hyvin ihmisistä aavistelee jo ulkonäön perusteella, jotenkin sen tukka ja olemus kertoi ettei ole ihan tasa-painonen.
On myös alkoholille person vartalo, laihat jalat ja pallomainen torso jne.
Mutta ei siinä siis mitään, mutta tulee kyllä noiden juttujenkin perusteella vaikutelma että menee vähäoo lapsia n liian lujaa.
ei
Oo lapsia toisesta avioliitosta. Kuuntele tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Pekka larppaa kyllä paljolti Krisua.
Krisuko on niin ainutkertainen ihminen, ettei tästä maasta löytyisi muita samantyyppisiä ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, ikäistään nuorekkaampi Minna on myös meidän setämiesten numero uno. Ja meillä on varaa äänestää.
Saiko mummo munnoo?
Vierailija kirjoitti:
LAsse haluaa Laten, jota jahtaa ja viettää viekussa aikaa. Puuma kelpaa väliaikaisesti kassien tyhjentäjäksi, näin se menee !
Laura on varattu ja Late kaliju.
Minna ja Lasse nukkuu hellästi lähekkäin.
Pekka jo hereilläja ulkona. Nukkuisi kun saa vielä nukkua. Kiva että ei oo aikaisia herätyksiä.
En ymmärrä, mitä lasse näkee väljähtyneessä minnassa? Plösö ja vähän läski. Lasse kuitenkin timmissä kunnossa. Minnalle sopis joku muu tuolta paremmin, oman tasoinen enemmän.
Ei Minna läski oo. Tuhteja on Jasmiina ja Melody ja Sanni.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mitä lasse näkee väljähtyneessä minnassa? Plösö ja vähän läski. Lasse kuitenkin timmissä kunnossa. Minnalle sopis joku muu tuolta paremmin, oman tasoinen enemmän.
Ai mitä näkee.
Helpon lihan.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mutta alussahan tää vielä on. Saataapi toivottavasti tulla taloon vielä nuori kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
naama alkaa valumaan ja varmaan kaikki muukin.
Eihän Minna ja Lasse päivisin edes puhu keskenään! Kunhan nukkuvat vieretysten. Lasse päivisin viihtyy Lauran kanssa ja Minna murjottaa.
Samin kanta transnaisiin kilpaurheilussa: "Miks kilpailijoita pitää vertailla keskenään?"
Katja ja Sanni tuijottaa silmät pyöreinä, Katja kommentoi: "Siis sun ratkaisu on lopettaa urheilu kokonaan?"
:D On toi Sami vaan aikamoinen.