Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Osa kirjoituksista täällä ihan haukkumista ulkonäösta.Samaa kuin koulumaailmassa.Toisaalta joka kerta kun tulee BB.
Tuolla on nyt paljon isompi ja parempi piha mitä oli aiemmin ja enemmän aktiviteettia.
Pekka polkee kuntopyörää ja nauraa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minnan ja Lassen välillä ei viime yönä vissiin mitään muuta kuin lähekkäin nukkumista. Taisivat väsyä edellisen yön jatkuvasta hipsuttelusta.
Saitko itse nukuttua tätä tilannetta jännittäessäsi?
Mitä ihmeen väliä tapahtuuko peiton alla jotain, vai ei.
Tämä on keskustelu Big Brotherista. Jos sinua ei aihe kiinnosta, niin miksi ihmeessä tässä ketjussa pyörit?
Vierailija kirjoitti:
Harrastaako Minna siis irtosuhteita, kun heikkoutena nuoret kollit? Eipä noista kumppaniksi ole Minnalle pitkiin suhteisiin. Pekka harrastaa samaa naismaailmassa, mutta ainakin sanoi sen suoraan. Kuluttava elämäntyyli, huomaa sen Minnan väsähtäneestä ja lievästä pubiruusun olemuksesta.
Onko Minna itse maininnut että hän hakee/haluaa pitkää suhdetta? Kaikki naiset kun ei, yllätys yllätys! kaipaa vakiintunutta parisuhdetta.
Siellä on nyt rauhanturvaajan käsi puuman silarilla.
Pekka kokkailee ilmeisesti puuroa. Laittoi hiutaleet kylmään veteen.
Vierailija kirjoitti:
Pekka kokkailee ilmeisesti puuroa. Laittoi hiutaleet kylmään veteen.
Ei se osaa käyttää hellaa. Ei kiehu vieläkään ja koitteli äsken kattilan kylkeä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ilkeä nyt. Late, siis se tatskattu.. Varmaan ihana ihminen etc.. En vaan kestä kuunnella sitä.. Käy korviin.
Tyypillinen, liian ihanaa kaikki.
On niin empaattinen kaikkea ja kaikkia kohtaan että ei ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastaako Minna siis irtosuhteita, kun heikkoutena nuoret kollit? Eipä noista kumppaniksi ole Minnalle pitkiin suhteisiin. Pekka harrastaa samaa naismaailmassa, mutta ainakin sanoi sen suoraan. Kuluttava elämäntyyli, huomaa sen Minnan väsähtäneestä ja lievästä pubiruusun olemuksesta.
Onko Minna itse maininnut että hän hakee/haluaa pitkää suhdetta? Kaikki naiset kun ei, yllätys yllätys! kaipaa vakiintunutta parisuhdetta.
Eiköhän me kaikki sitä rakkautta loppuviimein etsitä, sielunkumppania. Sen voi tietysti hämärtää ja kieltää monilla syillä, mm. ettei halua pitkää suhdetta. Jos ei saa mitä haluaisi miesmaailmassa, siinäpä sitä elämänmittaista ristiriitaa.
Big Brother voisi herättää kohta asukkaat Pekan puurolle.
Vierailija kirjoitti:
Big Brother voisi herättää kohta asukkaat Pekan puurolle.
Ei kiehu puuro...
Krisu vieraaksi studioon mahdollisimman pian!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuo Kalevi vokotteli aiemmin keittiössä naisia? Eivät oikein tykänneet, varsinkaan Jasmiina ja Melody. Onneksi Mehmet ja Ville tuli avuksi naisten puolelle. On se Kalevi melkoinen naistenmies
Katsoin samaa. Olihan siinäkin äksöniä. Melkoista kaakatusta.
Tämä! Kyllä naiset osasivat kirkua niin että korviin tuntui. Ja olihan tuossa jo kunnon tappelun meininkiäkin jo.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mitä lasse näkee väljähtyneessä minnassa? Plösö ja vähän läski. Lasse kuitenkin timmissä kunnossa. Minnalle sopis joku muu tuolta paremmin, oman tasoinen enemmän.
No näkeekö Lasse siinä muka jotai muuta?
Se että ottaa Minnan kainaloon nukkumaan, ei mun mielestä kerro mitään siitä että toivois tai näkis siinä jotain enemmän. Minnan elekielestä päätellen olis toiveita johonki enemmän fyysiseen, mut ei mihinkään oo edennyt.
Vierailija kirjoitti:
Osa kirjoituksista täällä ihan haukkumista ulkonäösta.Samaa kuin koulumaailmassa.Toisaalta joka kerta kun tulee BB.
Joo ja ovat itse olevinaan täydellisiä. Helppohan se ruudun takaa on arvostella ja haukkua. Mitähän sitten sanoisivat jos heille tultaisiin arvostelemaan ja haukkumaan heidän oma ulkonäköään päin naamaa?
Sehän on vaan elämän rikkaus että on eri näköisiä ja kokoisia ihmisiä. Olisipa tylsää jos kaikki samalta näyttäisivät.
Antoiko milf Lassen nukkua rauhassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mitä lasse näkee väljähtyneessä minnassa? Plösö ja vähän läski. Lasse kuitenkin timmissä kunnossa. Minnalle sopis joku muu tuolta paremmin, oman tasoinen enemmän.
Naisena voi ehkä olla vaikea ymmärtää mutta kyllä tuollainen muodokas blondi milf on monen nuoremman miehen makuun. Ei nyt elämänkumppaniksi mutta yhden yön jutuksi. Ylilaudallakin poikaset käy ihan kuumana Minnaan.
Ohoh, mites tuo nimi meni läpi tällä palstalla ?
Saitko itse nukuttua tätä tilannetta jännittäessäsi?
Mitä ihmeen väliä tapahtuuko peiton alla jotain, vai ei.