Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
33361/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ollaan julmia ihmiselle joka on avoimesti kertonut ongelmistaan! Toivottavasti ette pilkkaajat itse tai läheisenne/lapsenne koskaan sairastu mieleltänne. Olen vaan itse huomannut että "hulluimmat" ei koskaan hakeudu avun piiriin tai myönnä et itsellä vois olla jotai ongelmaa korvien välissä. Tsempit Sannille ❤

Mistähän taas ryöpsähti onnettomia ihmisiä solvaamaan juuri Sannia. Onko määrätty aines kauhuissaan,  kun some kaatui ja pitää kanavoida kauhu johonkin. Päiväkirjahuoneessa Sanni puhuu aina asiaa, eikä ole suinkaan pahimmasta päätä talossa.

Vierailija
33362/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon miehet älykkyysjärjestyksessä (mensan suuntainen) oma arvio:

Anssi

Samir

Taavi

Juhani

Lasse

Aki

Pekka

Sami

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33363/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Taavi on Suffeli? Onko se niin herkku? Mieskarkki? Vai mistä tuo tulee?

Vaaleenpunasesta t-paidasta alunalkaen, Jassu keksi nimen.

Vierailija
33364/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Sannin dissaus kampanja täälä on menossa Oikein kiusaajien touhuja ,Sannihan on ihan yhtä normaali ku nuo toisetkin,kaikki sekoilevat välillä.

Vierailija
33365/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ollaan julmia ihmiselle joka on avoimesti kertonut ongelmistaan! Toivottavasti ette pilkkaajat itse tai läheisenne/lapsenne koskaan sairastu mieleltänne. Olen vaan itse huomannut että "hulluimmat" ei koskaan hakeudu avun piiriin tai myönnä et itsellä vois olla jotai ongelmaa korvien välissä. Tsempit Sannille ❤

Minulla on ainakin 3 eri mt-sairautta, enkä jaksa tota mölliturpa-Sannia enää. Menköön kotiin sammakkosilmiään pyörittämään.

Ei kyllä ikinä arvaisi viestisi perusteella että sulla on monta mt-sairautta 😂

Vierailija
33366/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Taavi on Suffeli? Onko se niin herkku? Mieskarkki? Vai mistä tuo tulee?

Sil oli pinkki paita päällä. Jassun mielestä näytti suffelilta.

Vierailija
33367/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kuin raketinheitin tuo Samin ja Juhanin tekele.

Vierailija
33368/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää kyllä tuo sami, sivusta seuraaja ja sopivan hetken tullen koittaa sanoa jotain muka nokkelaa ja nousta varjoista. Jos on talon ulkopuolella samanlainen niin moni ei jaksaisi vaivautua edes tutustumaan häneen

Vierailija
33369/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Late <3

Too late anymore

Too late now.

No More Late Now

Vierailija
33370/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko noita mielialaongelmia mennä tonne bbtaloon koko suomelle esittelemään, jos sulla on pahat peräpukamat ethän sinä niitäkään mene tonne taloon julkisesti oikein tvssä esittelemään.

Sannin mielialat vaikuttavat muihinkin asukkaisiin.

Mielikuva tuosta peräpukamien esittelystä. :D

Mutta joo. Onhan tuo Sanni ankea tapaus.

Vierailija
33371/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taannoin kävi myös akia sääliksi kun niin innoissaan uusista bb kavereista ja kutsui jo lassen lieksaan, kun oikeasti näytti siltä että lasse vain akin mieliksi oli jutussa mukana, ei varmana tule olemaan paljoa yhteyksissä nuo kaks keskenään. Mitä ehkä bb jälkeen sitbjälleen näkeminen koko porukalla

Vierailija
33372/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle menee häädetyn perintö? Veikkaan Taavia tai Sannia, jolle on antanut häätöpisteitä.

Vierailija
33373/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko noita mielialaongelmia mennä tonne bbtaloon koko suomelle esittelemään, jos sulla on pahat peräpukamat ethän sinä niitäkään mene tonne taloon julkisesti oikein tvssä esittelemään.

Sannin mielialat vaikuttavat muihinkin asukkaisiin.

Suurin osa noista kuitenkin tykkää Sannista. Mietipä kuinka Pekan ja Jassun mielialat vaikuttaa asukkaisiin.

Vierailija
33374/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo kameramies, voisiko vaihtaa päähenkilöä. Olen katsonut Samia jo toista tuntia.

Vierailija
33375/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuoret ihmiset ovat noin tosikkoja joidenkin asioiden suhteen. Sami ja Sanni muun muassa.

Ymmärrän ettei huvita kun känniläiset huutaa,mutta, noita riekkumisia on niin harvoin ettei Sannin sen vuoksi kannattaisi itkeä ja kiukuta. Samia ei innosta toisten hauskat jutut, möläyttää heti jotain täysin asiaan kuulumatonta.

Vierailija
33376/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti itkeää sen vuoksi, että kaveri keksii yhteiseen ongelmaan ratkaisun? On hirveää narsismia tuntea itsensä epäonnistujaksi tilanteessa, jossa kaikki etsivät yhdessä ongelmaan ratkaisua.

Vierailija
33377/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassella on niin ihanat noi silmät. Söpö on nytkin, mutta 35v-4-kymppisenä tulee oleen todella kuumaa kamaa.

Vierailija
33378/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jasmiinan alkkarit näkyy housujen läpi

Eilen oli sen possunpunaiset oloasuhousut mennyt persvakoon. Näkyi selvästi kun se käveli tuolla talossa.

Vierailija
33379/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaako nyt Sannin olla.Jos on paska päivä niin sitten on.Jos itkettää niin sitten itkee.Sanni ollut ihan mukava.

Mäkään en ymmärrä miksi on niin kamalaa jos joku itkee turhautumistaan, ok palstan mukaan tietenkin on jos kiroilisi oikein kunnolla ja raivoaisi niin kuin tuolla jotkut muut tekee, mutta tunteitaan ei itkemällä saa näyttää.

Kyse ei ole vain itkemisestä. Vaan tuosta alttiudesta luovuttaa, joka näyttää olevan kaava. Suomalaiset ovat aina arvostaneet sisua.[/quote

Juurikin näin. Pää ei kestä missään kauppatehtävässä.

Vierailija
33380/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko turpea Jasmiina oikeasti, että sillä olis jotain mahdollisuuksia Taaviin? LOL

Ketju on lukittu.