Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
33341/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koosteessa taas Justiina määkii ja laahaa turpean takalistonsa tuolille.

Vierailija
33342/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo kolme istunu koko päivän tuolla huoneessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33343/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaccu keksi, ku Taavil oli vaaleanpunainen huppari ja harmaat pökät. Se patukka

Vierailija
33344/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Landepaukut hiljaa! Syystä ollaan PÄÄkaupunki. Stadin slangi rules. Jos puhuu hesasta on keskeltä korpee

Tekstistäsi paistaa läpi, että olet muuttanut Helsinkiin jostain itärajan tuntumasta. Muutaman sadan kilometrin päästä kuitenkin 🤣

Vierailija
33345/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä katja fanit hyökänny sannin kimppuun ettei vaan ressukka katjasta puhuta enää pahaa..nyyh nyyh..

Vierailija
33346/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaako nyt Sannin olla.Jos on paska päivä niin sitten on.Jos itkettää niin sitten itkee.Sanni ollut ihan mukava.

Mäkään en ymmärrä miksi on niin kamalaa jos joku itkee turhautumistaan, ok palstan mukaan tietenkin on jos kiroilisi oikein kunnolla ja raivoaisi niin kuin tuolla jotkut muut tekee, mutta tunteitaan ei itkemällä saa näyttää.

Vierailija
33347/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu ja Taavi koosteessa mainioita. Hyvä huumorintaju. :)

Vierailija
33348/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami on beta, joka haluaa leikkiä alfaa.

Jos olisi oikeasti älykäs, olisi vaikka päässyt lääkikseen. Tai ydinfyysikko.

Sami on sankari, oman elämänsä sankari. Sami on omassa elämässään huippu nokkela ja älyllinen ja hänen lempipuuhaansa on jakaa tätä muille.

Vierailija
33349/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ollaan julmia ihmiselle joka on avoimesti kertonut ongelmistaan! Toivottavasti ette pilkkaajat itse tai läheisenne/lapsenne koskaan sairastu mieleltänne. Olen vaan itse huomannut että "hulluimmat" ei koskaan hakeudu avun piiriin tai myönnä et itsellä vois olla jotai ongelmaa korvien välissä. Tsempit Sannille ❤

Minulla on ainakin 3 eri mt-sairautta, enkä jaksa tota mölliturpa-Sannia enää. Menköön kotiin sammakkosilmiään pyörittämään.

Vierailija
33350/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan just jos olis ollut kunnon älykkö olis viihdyttävä ja hyvä asukas mut kun on aika perus kummajainen ja vähän nörtti. Ja ominut tän roolin kun ei riitä persoona muuhunkaan.

Vierailija
33351/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaccu keksi, ku Taavil oli vaaleanpunainen huppari ja harmaat pökät. Se patukka

Kiitti. :)

Vierailija
33352/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Late <3

Too late anymore

Too late now.

Vierailija
33353/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuinka Maijun BB-ura on alkanut, mutta...

Pakko todeta, että tuo Maiju on hyvä tyyppi ja varsin nuorekas ikäisekseen.

Räväkkä, suorasuinen, mutta ihana ja ymmärtäväinen. Helppo lähestyä. Varmaan tulee olemaan talossa pidetty henkilö.

Tunnen Maijun.

Kuulin tänään yhdeltä tutultani, että Maiju on mennyt eilen bb-taloon.

Maiju ei näytä päivääkään vanhemmalta kuin 60-vuotias

Vierailija
33354/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami on sankari, oman elämänsä sankari. Sami on omassa elämässään huippu nokkela ja älyllinen ja hänen lempipuuhaansa on jakaa tätä muille.

Toivottavasti on holhouksen alainen.

Vierailija
33355/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ollaan julmia ihmiselle joka on avoimesti kertonut ongelmistaan! Toivottavasti ette pilkkaajat itse tai läheisenne/lapsenne koskaan sairastu mieleltänne. Olen vaan itse huomannut että "hulluimmat" ei koskaan hakeudu avun piiriin tai myönnä et itsellä vois olla jotai ongelmaa korvien välissä. Tsempit Sannille ❤

Tarvitseeko noita mielialaongelmia mennä tonne bbtaloon koko suomelle esittelemään, jos sulla on pahat peräpukamat ethän sinä niitäkään mene tonne taloon julkisesti oikein tvssä esittelemään.

Sannin mielialat vaikuttavat muihinkin asukkaisiin.

Vierailija
33356/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni vaikuttaa ihmiseltä kenet haluaisin ystäväkseni. Vaikuttaa luotettavalta ja mukavalta, varmaan hauskaa seuraa.

Sannin kanssa kun viettää päivän niin lähtee kohta ittekkin rasvaamaan hirttoköyttä.

Vierailija
33357/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaako nyt Sannin olla.Jos on paska päivä niin sitten on.Jos itkettää niin sitten itkee.Sanni ollut ihan mukava.

Mäkään en ymmärrä miksi on niin kamalaa jos joku itkee turhautumistaan, ok palstan mukaan tietenkin on jos kiroilisi oikein kunnolla ja raivoaisi niin kuin tuolla jotkut muut tekee, mutta tunteitaan ei itkemällä saa näyttää.

Kyse ei ole vain itkemisestä. Vaan tuosta alttiudesta luovuttaa, joka näyttää olevan kaava. Suomalaiset ovat aina arvostaneet sisua.

Vierailija
33358/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bb -talo ei missään nimessä ole Sannille sopiva paikka. Sanni ei selkeesti tiedosta, kuinka huonossa jamassa hän on, miks hän muuten olis tuolla rääkkäämässä itseään?

Vierailija
33359/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä ollaan niin negatiivisia Laten suhteen? Oli yksi omista lemppareista. Jassu on suosikkini

Vierailija
33360/105262 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se oli millään tavalla älykäs. Mistä moinen harhaaluulo? Typerä jankuttaja se vaan on.

Ketju on lukittu.