Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Aika raskasta toi sannin ainainen masentuminen näis kauppatehtävissä 🙄
Mielellään kylläkin pistelee poskeensa toisten hommaamia ruokia vaikka itse ei suostu tekemään mitään niiden eteen.
Kyllä on läpinäkyvää tuo laten tekopirteys. Onneksi viltti ulos.
Vierailija kirjoitti:
Panisin Taavia, kyllä!
Onhan se mut liikaa Ken.
Vierailija kirjoitti:
Samilla taas tilannetaju hukassa. Meni sählään Sannin paikalle.
Ja tämäkin saatiin Samin syyksi, ei hyvää päivää 😂
Mittään muuta en toivo kun että sami ja katja häädettäis tällä viikolla ulos
Kyllä ollaan julmia ihmiselle joka on avoimesti kertonut ongelmistaan! Toivottavasti ette pilkkaajat itse tai läheisenne/lapsenne koskaan sairastu mieleltänne. Olen vaan itse huomannut että "hulluimmat" ei koskaan hakeudu avun piiriin tai myönnä et itsellä vois olla jotai ongelmaa korvien välissä. Tsempit Sannille ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse varmaan ottaa Samirin vastaan lämmöllä.
Lasse ottaa kaikki lämmöllä vastaan 🤗
Lassesta tulee mieleen nappisilmäinen pieni innokas koiranpentu, jonka häntä viuhuu eestaas.
Sannin olisi pitänyt lähteä kotiin jo ulkoviikolla. Sitä ei edes huomaa tuolla mitenkään ellei yhtäkkiä pää olevinaan hajoa. En tiedä Sannista mitään muuta, kuin että on vähän hermoheikko. Tietäkö joku muu? Onneksi s aatiin edes toinen ja vielä pahempi seinäruusu eli Late ulos, se ei edes hajoillut, lässytti vaan tekopirteänä sohvan nurkasta. Laittakaa ne uudet asukkat jo taloon tunnelmaa piristämään kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaako nyt Sannin olla.Jos on paska päivä niin sitten on.Jos itkettää niin sitten itkee.Sanni ollut ihan mukava.
En itsekään jaksas tuolla aina hymyillä. Itkisin varmaan myös.
Ai joka tehtävässä.
Ei ihme että uusilla därkee pää, kun toi saadanan teippipää ei ole hetkeäkään hiljaa, hulluksihan tossa tulis jos ton kanssa joutus pieneen huoneeseen. Kuristaisin tuon tuulitunnelin hiljaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sannin olisi pitänyt lähteä kotiin jo ulkoviikolla. Sitä ei edes huomaa tuolla mitenkään ellei yhtäkkiä pää olevinaan hajoa. En tiedä Sannista mitään muuta, kuin että on vähän hermoheikko. Tietäkö joku muu? Onneksi s aatiin edes toinen ja vielä pahempi seinäruusu eli Late ulos, se ei edes hajoillut, lässytti vaan tekopirteänä sohvan nurkasta. Laittakaa ne uudet asukkat jo taloon tunnelmaa piristämään kiitos!
Voisin allekirjoittaa tämän kommentin 👍
Ei vitsi tota Juhanin viritystä.. Se on riski et jää jumiin, eikä vie aikaa yhtään sen enempää.
Miksi Taavi on Suffeli? Onko se niin herkku? Mieskarkki? Vai mistä tuo tulee?
Sami on beta, joka haluaa leikkiä alfaa.
Jos olisi oikeasti älykäs, olisi vaikka päässyt lääkikseen. Tai ydinfyysikko.
Panisin Taavia, kyllä!