Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Nooran ääni on jotenkin nonotonisen yksinkertainen.
Monotonisen
Vierailija kirjoitti:
Kenelle menee häädetyn perintö? Veikkaan Taavia tai Sannia, jolle on antanut häätöpisteitä.
Sanni välttäis herjan itkemällä, eihän luovuttajan tartte mitään tehä.
Maiju on Astraltvn seksologi ja ufologi
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleeko turpea Jasmiina oikeasti, että sillä olis jotain mahdollisuuksia Taaviin? LOL
Tai edes Lasseen LOL.
Vierailija kirjoitti:
Jaccu keksi, ku Taavil oli vaaleanpunainen huppari ja harmaat pökät. Se patukka
Kiitti. :)
Vierailija kirjoitti:
Haloo kameramies, voisiko vaihtaa päähenkilöä. Olen katsonut Samia jo toista tuntia.
Ne haluu et porukka siirtyy seuraamaan koostetta, siksi ne näyttää talon tylsimyksiä.
Voi tuota Nooran selittelyä ja Jassun ilmeitä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Haloo kameramies, voisiko vaihtaa päähenkilöä. Olen katsonut Samia jo toista tuntia.
Säälin sinua. :(
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuoret ihmiset ovat noin tosikkoja joidenkin asioiden suhteen. Sami ja Sanni muun muassa.
Ymmärrän ettei huvita kun känniläiset huutaa,mutta, noita riekkumisia on niin harvoin ettei Sannin sen vuoksi kannattaisi itkeä ja kiukuta. Samia ei innosta toisten hauskat jutut, möläyttää heti jotain täysin asiaan kuulumatonta.
Miksi nostit Samin ja Sannin esiin tässä kun Taavi kuitenkin oli se suurin motkottaja siinä, että toiset mölysivät makkarissa? Ja ihan oikeassa olivat, viime kaudellakin sentään tajusivat pitää säännön että juhlia saa vaikka kuinka reippaasti, mutta ei makkariin mennä huutamaan kun toiset on jo nukkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ollaan julmia ihmiselle joka on avoimesti kertonut ongelmistaan! Toivottavasti ette pilkkaajat itse tai läheisenne/lapsenne koskaan sairastu mieleltänne. Olen vaan itse huomannut että "hulluimmat" ei koskaan hakeudu avun piiriin tai myönnä et itsellä vois olla jotai ongelmaa korvien välissä. Tsempit Sannille ❤
Mistähän taas ryöpsähti onnettomia ihmisiä solvaamaan juuri Sannia. Onko määrätty aines kauhuissaan, kun some kaatui ja pitää kanavoida kauhu johonkin. Päiväkirjahuoneessa Sanni puhuu aina asiaa, eikä ole suinkaan pahimmasta päätä talossa.
Sä puhut samaan aikaan jostain koosteen pk-käynneistä, kun muut kommentoi 24/7 tapahtumia.
Jassu hoiti puhelimen paremmin kuin Sami. Ei mitään turhia ketkutuksia. Jassu on järkinainen. Vaikka ohjeet oli kyllä järkyttävän vaikeat. En suoraan sanottuna ymmärtänyt mitään. Hyvä Jassu.
Rakastan Nooran ääntä. Täydellinen ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin sinua. :(
🤕🤦♂
Vierailija kirjoitti:
Talon miehet älykkyysjärjestyksessä (mensan suuntainen) oma arvio:
Anssi
Samir
Taavi
Juhani
Lasse
Pekka
Sami
Siis mistä päin tää lähtee? Anssi ykkösenä? Vai vikana? Anssi on keskitasoa. Juhani, Taavi, Sami ja Samir, Ville fiksummat?
Toi tuulitunneli vielä kehui, että hän on hyvä lukemaan ihmisiä, että on kyllä hiljaa kun näkee ettei asiakas halua puhua
Mihin se ihmisenlukutaito on nyt kadonnut. Jonkun täytys kalauttaa tolta taju kankaalle. Järkyttävä tapaus.
Nooran ääni on jotenkin nonotonisen yksinkertainen.