Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu on 24-v. !!! Luulin vanhemmaksi, 31-v tjs.
Jassu näyttää tuon painoisena joltain keski-ikäiseltä, noin 4-kymppiseltä.
Tylsä jos kaikki rakentavat yhtä kohtaa, silloin sen tietää että Anssi, Juhani ja Taavi vaan säätää ja muut tylsistyy ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
“Kun minä menen taloon, voi huono läppä lentää, ja muutamat pikku paukut pärähtää”, asukas kertoo. (Maiju) BB:n sivulta kopsattu.
Hyi pieruja odotellessa 🤯
Hyi kuvotus.. Inhoan tuollaisia sikailijoita, jotka piereskelevät muiden aikana. Ja törpömpi tyyppi kuvittelee tuollaista sikailua vielä hyväksi läpäksi yms.. Toivottavasti muut asukit pistävät tuon sikailevan muijan kuriin.
Mitenkähän muija suhtaututus jos vaikka Taavi sanos oikein kunnon päräytyksen jälkeen sille et nyt rouva oikeasti, vessa on tuolla.
Taavi on sitä tyyppiä, että saattaisi sanoakin.
Meni ihan kylmät väreet kun Samir otti esittelypätkässä paidan pois. Aika hyvä kroppa. Ei liian pumpattu vaan terveen urheilullinen.
Mikä niillä on kauppatehtävänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ravintolan päällikkö on Laura R ?
Hesen.
Onko sillä yleensäkään mitään koulutusta? Eikös se ole vasta joku 21 v. Tuon ikäisenä ravintolapäälliköksi (ja ilmeisesti ilman kummempaa koulutusta)... Näköjään Hesellä pääsee ravintolapäällikköä leikkimään kuka tahansa, kunhan on mielistelijä ja hymistelijä.
Niinkö. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
“Kun minä menen taloon, voi huono läppä lentää, ja muutamat pikku paukut pärähtää”, asukas kertoo. (Maiju) BB:n sivulta kopsattu.
Hyi kuvotus.. Inhoan tuollaisia sikailijoita, jotka piereskelevät muiden aikana. Ja törpömpi tyyppi kuvittelee tuollaista sikailua vielä hyväksi läpäksi yms.. Toivottavasti muut asukit pistävät tuon sikailevan muijan kuriin.
Mitenkähän muija suhtaututus jos vaikka Taavi sanos oikein kunnon päräytyksen jälkeen sille et nyt rouva oikeasti, vessa on tuolla.
Taavi olis seuraavassa häädössä 😂
Noora vaikuttaa ainakin IG:n perusteella tosi mielenkiintoiselta ihmiseltä!
Vierailija kirjoitti:
Meni ihan kylmät väreet kun Samir otti esittelypätkässä paidan pois. Aika hyvä kroppa. Ei liian pumpattu vaan terveen urheilullinen.
Olen lätkässä, ooooo❤️
Kyllä tuo Melody alkaa minuakin korpeamaan. Ihan koko ajan äänessä. Liika on liikaa. Luulis, että olis ottanut vähän onkeensa eilisestä. Ilmeisesti luulee, että syy piili ilon puutteesta, kun tänään on väkisin naurahdellut välillä. Miten ei tajua, että päsmäröinti keittiössä on ihan saakelin rasittavaa. Me haluttais nähdä muitakin ihmisiä tekemässä ja puuhaamassa. Miten voi olla niin daiju, ettei tajua.
Vierailija kirjoitti:
:D tusina instababe, toivottavasti päässä on enemmän kuin mitä kuvat vihjaa, toistaiseksi ei ihan siltä vaikuta
Vierailija kirjoitti:
Voi kuinka upeaa ja omaperäistä, tällaista ei ole ennen nähtykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinun Pieru toiveita, ja miten hyvä Pieru juontaja. Missä kohtaa talossa on pieraissut. Voi sinua
Mikähän tuo tehtävä on, tais mennä ohi hilseen mulla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ravintolan päällikkö on Laura R ?
Hesen.
Onko sillä yleensäkään mitään koulutusta? Eikös se ole vasta joku 21 v. Tuon ikäisenä ravintolapäälliköksi (ja ilmeisesti ilman kummempaa koulutusta)... Näköjään Hesellä pääsee ravintolapäällikköä leikkimään kuka tahansa, kunhan on mielistelijä ja hymistelijä.
On koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jotenkin innostunut noista uusista asukkaista, tai etenkin Noorasta. Jotenkin mutkaton tyyppi ainakin näin ensivilkaisulla. On joo ulkonäköä, mutta ei niin ulkonäkökeskeinen tai julkikuvaansa jatkuvasti kontrolloiva kuin Laura L. Osaa myös nauraa itselleen ja heittää melko suoraa settiä, josta ei aina tiedä onko kyseessä läppä vai onko tämä tosissaan. Huumorintajuinen, ilmeisesti heittäytyjä (aamun kampaamoleikki), joka ei pelkää puhua, tehdä tai sanoa. Tuo varmasti pientä säpinää miesten keskuuteen ja tulenee näiden kanssa paremmin toimeen kuin vanhojen naisasukkaiden kanssa.
Eilen tuntui että ei ikinä, mutta täähän on ollut koko aamun äänessä ja piristää tota sviittieristystä.
Mahdollisina tulevina haasteina talossa selviytymiselle jatkuva hölötys, suorasanaisuus ja inhorealistiset kommentit muista.
Täysin samaa mieltä. Ainoa mikä Noorassa tällä hetkellä mua hitusen ärsyttää on nuo loputtomat täytesanat: niinku tota öö niinku sillee.. ei haittaa jos joskus käyttää mut jos joka toinen sana on niinku sillee.. ni vähän käy hermoon jo. Toivottavasti tuo on vaan alkujännitystä ja ei ihan koko ajan puhu noin...
Kajaanista vasta stadiin muuttaneena pelkää että alkaa viäntämään omaa murrettaan ja siksi käyttää paljon täytesanoja saa sillä aikaa miettiä kuinka lauseet muodostetaan ilman murretta.
Iisalmesta tullut.
Kajaani tai Iisalmi samaa murrealuetta.
Ei ole sama
Kajaani-Iisalmi väli rapiat 87 km
Kajaanissa puhutaan kainuuta, Iisalmessa savoa
Olen käynyt molemmissa ja omiin korviini niissä kyllä viännetään tasan samalla tavalla, en kyllä itse huomannut mitään eroa noiden paikkojen murteessa. Ihan sama kuin joku väittäisi että Porvoossa ja Sipoossa on eri murre.
Kainuulaiset ei vieännä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinun Pieru toiveita, ja miten hyvä Pieru juontaja. Missä kohtaa talossa on pieraissut. Voi sinua
Tuo "Maiju" ei vaikuta akateemisesti koulutetultu. Tai yleensäkään koulutetulta tuolla habituksella.
Mistäköhän noita "seksuaaliterapeutti"-pätevyyksiä saa. Onkohan ollut joku kansanopiston kurssi???
Ei ole taitaneet uudet katsella kauheasti kuitenkaan nykyistä kautta. Nuohan tekevät ruokaa aina vasta iltapäivällä. Nyt jo luulevat, että jäävät kokonaan ruokaa vaille.
Jassu kulkee huutaen mul on nälkä eikä mitään viitti tehdä ruuan eteen, ei ees tehtävää.