Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni ihan kylmät väreet kun Samir otti esittelypätkässä paidan pois. Aika hyvä kroppa. Ei liian pumpattu vaan terveen urheilullinen.
Olen lätkässä, ooooo❤️
No ei kyllä väräytä. Lasse, one and only!❤️
Vierailija kirjoitti:
Noora vaikuttaa ainakin IG:n perusteella tosi mielenkiintoiselta ihmiseltä!
Tosi mielenkiintoinen, jos muovinen pintaliitäjä kiinnostaa.
Noorasta tulee BB-voittaja Sari-vibat.🙂
Noora näyttää ulkoisesti vähän bb-Jonna Saarelta, eli Lotinalta
Vierailija kirjoitti:
Nooralta jos kysyisi minä vuonna Suomi itsenäistyi, tai minä vuonna talvisota alkoi, ei varmaankaan tulisi muuta kuin hyminää...
Siinä sitä mielenkiintoa, kun hiustenpidennykset ja instatili on ykkösprioriteetteja.
Vierailija kirjoitti:
:D On oivaltanut sen helpoimman tavan, millä saa hankittua lisää IG-seuraajiaa. Fiksu tyttö!
Onko nuo uudet asukkaat tuolta putkaeristyksestä päässeet ulos ollenkaan ulkoilemaan?
Huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooralta jos kysyisi minä vuonna Suomi itsenäistyi, tai minä vuonna talvisota alkoi, ei varmaankaan tulisi muuta kuin hyminää...
Siinä sitä mielenkiintoa, kun hiustenpidennykset ja instatili on ykkösprioriteetteja.
Yleistieto noilla pintaliitäjillä on varmasti alle mittatilaston ala-asteikon, jos mahdollista.
Ei noita vanhoja asukkaita näytä suuremmin kiinnostavan nuo uudet asukkaat.
kihisen.kateudesta kirjoitti:
Minkätakia vanhat ja tanakat naiset eivät siedä ja pidä nuorista ja hoikista naisista ?? Vastauksia :
Ei kaikki miehetkään tykkää kaikista bimboista, oli ulkonäkö mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo uudet asukkaat tuolta putkaeristyksestä päässeet ulos ollenkaan ulkoilemaan?
Aamupäivällä kävivät.
Mä en kestäis olla tuolla eristyshuoneessa olemaan viikkoa. Kamalaa kun ei nää ulos ollenkaan eikä tiedä kellosta mitään.
Di kirjoitti:
Huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleistieto noilla pintaliitäjillä on varmasti alle mittatilaston ala-asteikon, jos mahdollista.
Mitenkä nuo kaikki talon parturi-kampaajat ovat tuollaisia??
Se yhden kaudenkin voittanut Anniina oli yleistiedoltaan täysi tumppu, eikä tuo Minnakaan nyt loistanut.
Onkohan sinne kouluun vaatimuksena joku taso sivistyksessä, mitä ei saa ylittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavan tuhdit reidet on Nooralla, ei ole mikään rimppakinttu. Nätti likka.
Kasvot on niinkuin ilmapallo. Niin epäluonnollisen näköinen että tekoripsi fitnesskin näyttäisi missiltä tuon rinnalla.
Tää uus vaalea ilmapallonaama ei ole mikään ruudinkeksijä kun eilen ei edes tajunnut miten mikki ja lähetin laitetaan seinälle roikkumaan, vanhan naisen piti neuvoa kädestäpitäen yöllä
Käy tosiaan aika hitaalla, mutta draamaa odotettavissa kun sillä on vasara mukana matkalaukussa ja ei voi sietää Jasmiinaa.
Anssi ja Pekka on ihan ulalla tehtävässä.
Ärsyttävää kun joutuu vaihtamaan kameraa vähän väliä.
Jasmine ei viitsi edes ajatella, liian raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni BB ohjelma tylsäksi. Mistä me 24/7 ostajat maksetaan?
Kahdesta kuppasesta kamerasta.
Vaimomatskuuuu..