Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se Melodyn saama dilemma-yllätyslahja jo paljastettu?
Sai valita syövätkö kaikki muut asukkaat kaikki tämän päivän ruoat soseutettuna vai syökö hän itse.
No mitäs valitsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai valita syövätkö kaikki muut asukkaat kaikki tämän päivän ruoat soseutettuna vai syökö hän itse.
Onko näin? Mitä valitsi?
Kamalat noi Anssin uikkarit…
Miksi nuo Anssin uimahousut on ihan vaossa 🙈 Eikö naiset yleensä pidä tikkareita noin, miehellä näyttää aika oudolta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin? Mitä valitsi?
Nyt ne puhui jotain että kaikki vedetään blenderin läpi tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hyvä, että bb:ssä on tänä vuonna tuollaisia möhkälemäisiä sotanorsuja. Kenties se herättää nuoretkin katsojat huomaamaan epäterveellisten elämäntapojen vaarallisuuden ja epäesteettisyyden. Onhan tuo koko ajan viltin alla makaava haisuli Jasmiina nimittäin aikamoinen näky.
Ilmoitin sut.
Äidillesi?
Kehopositiiviset ei siedä yhtään keskustelua ylipainon vaaroista.
Olen läski, enkä siedä nättiäkään sanomista, koska hävettää niiiin paljon. Lääkäriin pelottaa mennä kun ne sanoo nii kuin kuuluukin, että laihduta. Uimarannallakin on hieman nolo olo.
Nii varmaan... 🙄
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo Anssin uimahousut on ihan vaossa 🙈 Eikö naiset yleensä pidä tikkareita noin, miehellä näyttää aika oudolta..
Siis uikkareita, ai saakeli repesin tolle tikkarit vaossa 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Isoveli ois voinu antaa toisen vadin ja pyyhkeitä.
Kyllä siellä on eri vadit jalka- ja kasvohoitoihin, sekä jokaiselle oma uusi pyyhe.
Bb suhtautuu kyllä huolettomammin tuohon tehtävään kuin nuo spa-yrittäjät (ei antanut ohjeita kylpyhuoneen puhdistamisesta etukäteen, joutuivat itse pyytämään pk:sta ammeenpesuaineenkin, mutta onneksi olivat tarkkoja ja hygieenisia) mutta sentään noita yllämainittuja tarvikkeita on riittävästi.
Mutta siellä samoissa pesutiloissa tuo koko jengi on loiskinut jo kolme viikkoa, eikä ne sieltä mitään tartuntoja ole tähänkään asti saaneet.
Osa taitaa kyllä olla aika sottaista porukkaa, joutuivat Lasse ja Taavi putsaamaan toisten intiimikarvojakin sieltä kylppäristä ennen kuin saivat spansa avajaiskuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Tikkareita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin? Mitä valitsi?
Soseutettuna pystyy ahmimaan likkaammin. Ei tartte kun vaan nielee yhtä kyytiä.
Ei kai toi katja oikeesti kuvittele, että tässä on joku romanssi menossa pekan kanssa 😅
Katja joutais mennä, kuten Sainiokin sanoi. Ei tuo taloon mitään ja Pekka vapautuisi. Lisäksi aikuinen ihminen itkee lastenohjelmassa, kun ei miellytäkään kaikkia.
Miks toi Anssi istuu haara auki. Ihan kuin haluais jotain muutakin hoitoa.
Katjahan romahti ennätysnopeasti!
Anssi vissiin vilautti karvaisia kassejaan kauneushoitolan henkilökunnalle kuten etukäteen oli suunnitellutkin.
Vierailija kirjoitti:
Eilen, päivän jolloin ei tapahtunut juuri mitään, niin yksi mielenkiintoisimmista dialogeista käytiin Jassun ja Melodyn kesken:
Melody on juuri kutsunut Jassua tyypilliseksi perusnaiseksi joka ihailee jotain ällöä Cheekiä ja vttu lähtee baariin bailaamaan jeee jne
-Niin oon. Mä oon tällainen tyypillinen w t.
-....ööö, mikä on w t?
-W h i t e t r a sh . Ja juu minä olen sellainen, ei voi mitään.
Eli sitähän Melodykin tarkoitti, mutta vältti Jassun ansan, ja ei mukamas tiedä mitä w t tarkoittaa, vaikka ihan varmasti tietää. Onhan se yleinen haukkumasana suomalaisista mm. pääkaupunkiseudun mämypiireissä. Esim. se tapaus, jossa erään urheiluseuran joukkueen olisi pitänyt poistua salilta kun aika loppui ja antaa tilaa pikkutyttöjen pesisharjoituksille, niin tämän joukkueen aikuiset miehet haukkui näitä tyttöjä ja heidän huoltajiaa w t:ksi.
Jassusta voi olla montaa mieltä, mutta on aika arvostettavaa, että se on joka tilanteessa ollut just tasan oma itsensä, vaikka ikää on vasta 24. Ei ottanut piikittelyistä itseensä.
Eikös spa-palveluun kuuluisi brassivahauskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melooni on liian päällepäsmäri. Sillä on just semmonen todella vahva olettamus, että hän on keittiön kuningatar, se on hänen alaansa, kukaan muu ei pääse tänne. Semmonen liian vakavasti monen asian ottava. Hän ei ole tuolla töissä, vaan kisaamassa. Relais vähän!
Minua ei haittaisi, jos hän olisi päällepäsmäri vain keittiössä, mutta aika monessa muussakin asiassa jyrää yli. Ei välttämättä on määräilemässä, miten jokin asia tehdään ja ratkaistaan, mutta hän on ottanut erikoisen roolin, että kaikkien tulee olla samalla asenteella ja mielentilalla kuin hänen. Eilen oli todella häiritsevää, kun länkytti jotain what up bro -juttuja Taaville ja kun huomasi, että Taavi ei ollut ihan samalla läpänheittotuulella, Melody suorastaan suuttui tälle. "Mikä sua vaivaa, en mä tarkoittanut mitään, miksi sä oot mulle niin vihainen."
Täytyy vain toivoa, että bb painelee myös Melodin kipupisteitä lähiaikoina. Tähän mennessähän bb on tyydyttänyt lähinnä melodyn ja Jasmiinan sokerin ja rasvan kaipuun.
Sen kyllä näkyy, että pimatsut ei ainakaan reissussa laihdu. Hyvä että huolehtivat. 🤭
Jassu on yksi kovimmista pelureista. Miettii koko ajan miten pitää käyttäytyä, vaikka välillä valitus menee vahingossa yli. Sitten pyytelee feikisti anteeksi
En halua äänestää muovilla vuorattua nukkea. Äänestän mieluummin aitoa ihmistä.