Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hyvä, että bb:ssä on tänä vuonna tuollaisia möhkälemäisiä sotanorsuja. Kenties se herättää nuoretkin katsojat huomaamaan epäterveellisten elämäntapojen vaarallisuuden ja epäesteettisyyden. Onhan tuo koko ajan viltin alla makaava haisuli Jasmiina nimittäin aikamoinen näky.
Ilmoitin sut.
Äidillesi?
Voi kultapieni, kun maailmassa on muitakin auktoriteetteja kuin äiti.
eri
Älä valehtele! -Eri
Olipas Sami ja Aki söböjä kylvyssä.
Pidetään Laura talossa. Äänestäkää!
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuiko jotain? Tärkeä tieto!
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin aviopari. Oli sellaista suloista poikarakkautta ilmassa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuiko jotain? Tärkeä tieto!
Ne pani keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka tekee helvetin väärin.Ei se tajua mitään on juuri sen tyylinen.Voi kun tuo Katja tajuaisi ,että varmasti jostain löytyy joskus se oikea.Pekka se ei ole.Ei pysty olemaan paikoilla.
Onhan Pekka sen sanonut, että ei halua parisuhdetta, perhettä jne.
Avoimesti on kertonut että hakee vain hetken seuraa. Jos joku silti ripustautuu, ei ole Pekan syy.
Toivottavasti viiden tunnin kuluttua päästään tuosta rääkyjä räpsystä eroon.
Isoveli ois voinu antaa toisen vadin ja pyyhkeitä.
On toi Taavi jotenkin veemäisen oloinen välillä. Tai sit se on vaan sen puhetapa
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti viiden tunnin kuluttua päästään tuosta rääkyjä räpsystä eroon.
Juu, Pekka pois.
Onko se Melodyn saama dilemma-yllätyslahja jo paljastettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka tekee helvetin väärin.Ei se tajua mitään on juuri sen tyylinen.Voi kun tuo Katja tajuaisi ,että varmasti jostain löytyy joskus se oikea.Pekka se ei ole.Ei pysty olemaan paikoilla.
Onhan Pekka sen sanonut, että ei halua parisuhdetta, perhettä jne.
Avoimesti on kertonut että hakee vain hetken seuraa. Jos joku silti ripustautuu, ei ole Pekan syy.
Ei kukaan vaatinut Lassea ryhtymään suhteeseen Minnan kanssa, vaikka Minna oli ihastunut. Minnahan kertoi, että Lasse dissasi häntä sen jälkeen kun oli morkkis. Tämä on reality ohjelma, jossa on ihan luonnollista hakea läheisyyttä toiselta, mutta kilpailu kuitenkin kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melooni on liian päällepäsmäri. Sillä on just semmonen todella vahva olettamus, että hän on keittiön kuningatar, se on hänen alaansa, kukaan muu ei pääse tänne. Semmonen liian vakavasti monen asian ottava. Hän ei ole tuolla töissä, vaan kisaamassa. Relais vähän!
Minua ei haittaisi, jos hän olisi päällepäsmäri vain keittiössä, mutta aika monessa muussakin asiassa jyrää yli. Ei välttämättä on määräilemässä, miten jokin asia tehdään ja ratkaistaan, mutta hän on ottanut erikoisen roolin, että kaikkien tulee olla samalla asenteella ja mielentilalla kuin hänen. Eilen oli todella häiritsevää, kun länkytti jotain what up bro -juttuja Taaville ja kun huomasi, että Taavi ei ollut ihan samalla läpänheittotuulella, Melody suorastaan suuttui tälle. "Mikä sua vaivaa, en mä tarkoittanut mitään, miksi sä oot mulle niin vihainen."
Täytyy vain toivoa, että bb painelee myös Melodin kipupisteitä lähiaikoina. Tähän mennessähän bb on tyydyttänyt lähinnä melodyn ja Jasmiinan sokerin ja rasvan kaipuun.
Aargh, Juhani selittää koko ajannnn... Selailin tässä päivää läpi ja joka kohdassa pamahtaa Juhanin nassu ruutuun :/
Vierailija kirjoitti:
Onko se Melodyn saama dilemma-yllätyslahja jo paljastettu?
Sai valita syövätkö kaikki muut asukkaat kaikki tämän päivän ruoat soseutettuna vai syökö hän itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katja ajattelee että tosta voisi syntyä joku vuosisadan rakkaustarina. Pekka on yrittänyt tehdä selväksi että ei halua mitään vakavaampaa. Sehän yhtenä yönä sillon kun vehtailivat sanoi ihan suoraan Katjalle että vie hänet viiden päivän treffeille kun pääsevät talosta, ja sen jälkeen aikoo kadota hänen elämästään. Katja ei vaan halunnut uskoa että oli oikeesti tosissaan :D
Katja on ehkä säälittävä, mutta Pekka on yksinkertaisesti kusipää, kun vehtaa ihastuneen ihmisen kanssa ilman sen kummempia tarkoitusperiä. On sanonut asian rehellisesti, kyllä, mutta normaali ihminen lopettaisi vehtailun kun huomaa että toinen ei sanottua sisäistä ja tulee kärsimään. Tämä vaan jatkaa toisen pitämistä omana hupilelunaan ja puolustautuu sillä että on sanonut rehellisesti miten asian laita on. Joo on, mutta kun se ei riitä. Ja tunteeton vehtailu on täysin ok - silloin kun molemmat ovat samalla sivulla. Nyt ei ole niin.
No noinkin, mutta Katjakin on aikuinen ihminen, joten miksi edelleen ripustautuu Pekkaan, jos kerran haluaisi jotain vakavampaa ja varmasti on hänelle selväksi tullut, ettei Pekan kanssa sitä haluamaansa tule saamaan.
Aikuisillakin on mielenhäiriöitä, traumoja, vahingollisia käyttäytymismalleja, päähänpinttymiä ja ties mitä jotka saavat toimimaan epäjärkevästi. Ei siinä ole mitään outoa eikä väärää. Väärää on se, jos joku alkaa käyttää noita häiriöitä hyväkseen tai ignooraa toisen mielenterveyden oman mielihyvänsä ja mukavuutensa vuoksi.
No höpöhöpö.. Tuo ei päde Katjan ja Pekan keissiin. Ei Katja nyt kuitenkaan ole mikään holhottava, täyttä ymmärrystä vailla oleva ihminen, vaan ihan perusjärkevän oloinen. Kyllä häneltäkin voi edellyttää, että ottaa itse vastuun omasta käytöksestään, kuten aikuisen fiksun ihmisen kuuluukin. Se on hänen oma valintansa jos/kun ripustautuu Pekkaan, vaikka tietää Pekan suhtautumisen. Eikä Pekka minun mielestäni ole Katjaa käyttänyt hyväkseen millään tavalla. Eri asia, jos uskottelisi jotain soopaa Katjalle. Yhtä lailla voi ajatella Katjankin käyttävän Pekkaa, ja mistäs sitä tietää vaikka tämä olisi Katjaltakin jonkinlainen peliliike pysyä "Pekan siivellä" talossa mahdollisimman pitkään, kun tietää itsekin olevansa väritön ja melko tylsä ihminen, jollaisia yleensä halutaan äänestää pois. Samanlaista taktiikkaa käytti aikoinaan Anu Helmerin siivellä ja pääsikin tapettina lymyilemään melkein finaaliin asti.
Minua ei haittaisi, jos hän olisi päällepäsmäri vain keittiössä, mutta aika monessa muussakin asiassa jyrää yli. Ei välttämättä on määräilemässä, miten jokin asia tehdään ja ratkaistaan, mutta hän on ottanut erikoisen roolin, että kaikkien tulee olla samalla asenteella ja mielentilalla kuin hänen. Eilen oli todella häiritsevää, kun länkytti jotain what up bro -juttuja Taaville ja kun huomasi, että Taavi ei ollut ihan samalla läpänheittotuulella, Melody suorastaan suuttui tälle. "Mikä sua vaivaa, en mä tarkoittanut mitään, miksi sä oot mulle niin vihainen."