Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
22341/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Katja jää ,voisi tehdä peliliikkeen ja ignoorata Pekan kosketukset täysin. Olis hyvä

Vierailija
22342/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv. en oo kellään miehellä nähny tollasia stringejä ku Anssilla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22343/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet tuolla on huomannu Samin olevan joukosta erillään, jopa yksinäinenkin.

Taavi ja Lasse keskusteli tästä keskenään ja ilmaisivat huolensa toisilleen, Jassun tsempatessa Katjaa itkukohtauksen keskellä totesi Samin olevan eniten irrallaan oleva tyyppi, myös Katja ja ville allekirjoitti saman asian.

Juhani totesi tykkäävänsä Samista, mutta on huomannut, ettei kaikki hänestä jostain syystä pidä.

Jos porukka huomaa noin selkeesti yhden jäävän sivuun, mikseivät puutu tilanteeseen? Toihan on jopa pahempi, että tiedostavat asian, mutta eivät varsinaisesti puutu siihen.

Samia pyydetty jatkuvasti mukaan, mutta ei se tule. Siellä pihalla notskilla pyysivät monesti et tulis istumaan rinkiin mut kieltäytyi. Ei ole kovin erikoinen tiimipelaaja. Saa ihan itseensä syyttää. Itse jättäytyy ulkopuolelle. Ei osaa olla mukana ilman väittelyä tai jotain typeriä heittoja jotka ei sovi tilanteeseen.

Minä ihmettelen, kun Samia nimettiin sen takia, että ei ole tilannetajua ja heittää typeriä juttuja vääriin paikkoihin. Minä en ihan oikeasti ymmärrä, mitä nämä typerät jutut muka ovat. Ei hän minun mielestäni heitä tuolla yhtään sen ikävämpiä juttuja kuin muutkaan. Esim Pekkahan laukoo ihan mitä sattuu ihan kenelle vaan eikä kukaan siitäkään nosta niin isoa numeroa. Minusta tuntuu että tämä Samin tilannetajuttomuus on vain samanlainen keksitty ominaisuus kuin tämä sääntö-Sami -nimityskin. Esimerkiksi Pekka ja Taavi komentelevat koko ajan tuolla, mutta ei heitäkään haukuta miksikään sääntötaaveiksi. 

Samalla tavalla sami ärsyttää kuin pekkakin. Sami ottaa esim monen asian kirjaimellisesti, alkaa jankuttamaan, haluaa aina olla oikeessa, ei osaa vastata ihmisten tunteisiin vaan alkaa aina ratkaisemaan kuin antaisi vain myötätuntoa jne

Ja lisään vielä, että varsinki tuo tilannetajun puute voi olla ihan super rasittavaa. Esim kun seisoivat niillä veneillä niin sami siinäkin jankutti jotain ja muut yritti sanoa, että oletko hetken aikaa hiljaa. Lopulta onneksi hiljeni. Melodi tais sanoa, että löydyt tuolta vedestä jos et lopeta :D Samalla tavalla pekalle on sanottu, että nyt turpa kiinni  (samille sanotaan huomattavasti nätimmin) ja ne kohdat mitkä olen nähnyt niin pekka pitää sillon suun kiinni, mutta samin pitää ensin saada jankuttaa ja jankuttaa ja sitten hiljenee. 

Sami on aidosti hyvätahtoinen tyyppi, mutta tosiaan hänellä on tilannetajuttomuutta paljonkin. Ei ole hyvä sosiaalisissa tilanteissa ja eihän sille mitään voi ja ymmärrettävää, että se ärsyttää monia. Minulla on Samin kaltainen sukulainen, vain kymmeniä kertoja pahempi ja hänellä onkin todettu jotain autismikirjon häiriön piirteitä. Ei vaan tulla juttuun, kun hän ymmärtää kaiken väärin ja on tilannetajuton.

Vierailija
22344/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa se, kun monet asiakkaat moittivat Pekkaa siitä, kun söi niitä purkkimuikkuja. Että salaa söi.

Julkisesti hän söi niitä muikkuja, jotka monelle niistä nillittäjistä ei edes olisi kelvannut.

Pekka jatkoon!

Varas on varas vaikka voissa paistaisi. Kuten Lassekin pk-huoneessa sanoi, olisi voinut nätisti kysyä muilta, ennen kuin ottaa yhteisiä ruokia, kaikki kuitenkin ovat nälässä olleet. Olisi kaikille varmasti sopinut jos olisi kysynyt, ei olisi tarvinnut varastaa. 

Pekalla ei ole tapoja.

Vierailija
22345/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Kimmo Vehviläinen on ensi viikolla juontovuorossa.

Almaa ei jaksa kuunnella. Mute.

Eilen höpöttivät Sainion kanssa täysin yhdentekeviä asioita. Huoh...

Vierailija
22346/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody on ihan taivaassa kun Taavi hoitaa sitä.

Vierailija
22347/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet tuolla on huomannu Samin olevan joukosta erillään, jopa yksinäinenkin.

Taavi ja Lasse keskusteli tästä keskenään ja ilmaisivat huolensa toisilleen, Jassun tsempatessa Katjaa itkukohtauksen keskellä totesi Samin olevan eniten irrallaan oleva tyyppi, myös Katja ja ville allekirjoitti saman asian.

Juhani totesi tykkäävänsä Samista, mutta on huomannut, ettei kaikki hänestä jostain syystä pidä.

Jos porukka huomaa noin selkeesti yhden jäävän sivuun, mikseivät puutu tilanteeseen? Toihan on jopa pahempi, että tiedostavat asian, mutta eivät varsinaisesti puutu siihen.

Samia pyydetty jatkuvasti mukaan, mutta ei se tule. Siellä pihalla notskilla pyysivät monesti et tulis istumaan rinkiin mut kieltäytyi. Ei ole kovin erikoinen tiimipelaaja. Saa ihan itseensä syyttää. Itse jättäytyy ulkopuolelle. Ei osaa olla mukana ilman väittelyä tai jotain typeriä heittoja jotka ei sovi tilanteeseen.

Minä ihmettelen, kun Samia nimettiin sen takia, että ei ole tilannetajua ja heittää typeriä juttuja vääriin paikkoihin. Minä en ihan oikeasti ymmärrä, mitä nämä typerät jutut muka ovat. Ei hän minun mielestäni heitä tuolla yhtään sen ikävämpiä juttuja kuin muutkaan. Esim Pekkahan laukoo ihan mitä sattuu ihan kenelle vaan eikä kukaan siitäkään nosta niin isoa numeroa. Minusta tuntuu että tämä Samin tilannetajuttomuus on vain samanlainen keksitty ominaisuus kuin tämä sääntö-Sami -nimityskin. Esimerkiksi Pekka ja Taavi komentelevat koko ajan tuolla, mutta ei heitäkään haukuta miksikään sääntötaaveiksi. 

Samalla tavalla sami ärsyttää kuin pekkakin. Sami ottaa esim monen asian kirjaimellisesti, alkaa jankuttamaan, haluaa aina olla oikeessa, ei osaa vastata ihmisten tunteisiin vaan alkaa aina ratkaisemaan kuin antaisi vain myötätuntoa jne

Ja lisään vielä, että varsinki tuo tilannetajun puute voi olla ihan super rasittavaa. Esim kun seisoivat niillä veneillä niin sami siinäkin jankutti jotain ja muut yritti sanoa, että oletko hetken aikaa hiljaa. Lopulta onneksi hiljeni. Melodi tais sanoa, että löydyt tuolta vedestä jos et lopeta :D Samalla tavalla pekalle on sanottu, että nyt turpa kiinni  (samille sanotaan huomattavasti nätimmin) ja ne kohdat mitkä olen nähnyt niin pekka pitää sillon suun kiinni, mutta samin pitää ensin saada jankuttaa ja jankuttaa ja sitten hiljenee. 

Sami on aidosti hyvätahtoinen tyyppi, mutta tosiaan hänellä on tilannetajuttomuutta paljonkin. Ei ole hyvä sosiaalisissa tilanteissa ja eihän sille mitään voi ja ymmärrettävää, että se ärsyttää monia. Minulla on Samin kaltainen sukulainen, vain kymmeniä kertoja pahempi ja hänellä onkin todettu jotain autismikirjon häiriön piirteitä. Ei vaan tulla juttuun, kun hän ymmärtää kaiken väärin ja on tilannetajuton.

Tilannetajuton😂

Vierailija
22348/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä näkyy. Tuolla patsastelee kylpytakissa.. onko jossain kohtaa riisunut. Hyi, voin kuvitella,,, muutenkin niin vastenmielinen, Huhhuh.

Vierailija
22349/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne oli speedot. Se oli vaan laittanut persvakoonsa kangasta.

Vierailija
22350/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Katjaa voi morkata siitä, että on ihastunut. Olen aika varma, että mulle olisi käynyt samalla tavalla. Olisin ihan heikkona tuohon Pekkaan. Hän on juuri sellaista huumoriveikko-tyyppiä, joka on aina vedonnut muhun, vaikka meninkin sitten naimisiin mörököllin kanssa..

Tämäpä. Uskon että suurimmalla osalla on ollut samanlainen kokemus elämässään, mutta ehkä nuoremmalla iällä kuin Katjalla joka on kuitenkin jo 35v.

Vierailija
22351/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi on jolloin tapaa outo.

Vierailija
22352/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauran suusta eilenillalla kuultua Lasselle(ja Taaville):

Mä haluun laittaa sulle tän kynnen, muistat sit aina siitä mut jos lähen huomenna🥰

Ei tää(kynsilakan väri) vie sun miehisyyttä pois, ku oot muutenki nii miehinen 😍

Voitteko laittaa sellaset seksivau -vaatteet huomenna, mun mieliksi! 😍

Tällaista vastaava flirttiä ja koskettelua tuli koko illan, lisäksi keskeytti useampaan kertaan Lassen ja Jassun vitsailun, koska mustasukkainen.

Ei uskois parisuhteessa olevaksi naiseksi.

Laura on kyllä todella ihastunut Lasseen.

Niinhän se on, mutta noita seksivau-vaatteita se ehdotti kaikille muillekin, myös kaikille naisille, jotka siinä paikalla olivat.

Vierailija
22353/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taavi on jolloin tapaa outo.

Sillä silmätkin seisoo päässä kuin tyhjät lautaset.

Vierailija
22354/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Katjaa voi morkata siitä, että on ihastunut. Olen aika varma, että mulle olisi käynyt samalla tavalla. Olisin ihan heikkona tuohon Pekkaan. Hän on juuri sellaista huumoriveikko-tyyppiä, joka on aina vedonnut muhun, vaikka meninkin sitten naimisiin mörököllin kanssa..

Tämäpä. Uskon että suurimmalla osalla on ollut samanlainen kokemus elämässään, mutta ehkä nuoremmalla iällä kuin Katjalla joka on kuitenkin jo 35v.

Onko Katja jo 35 v. Pekkaa 9 vuotta vanhempi?

Vierailija
22355/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssissa on YKSI hyvä puoli (on minun inhokki), on ainakin ylpeä tyttäristään ja retostelee jopa niiden syömisillä. Nuorempi syö kasvispainotteisesti, vanhempi tytär on a-luokan lihansyöjä ja syö koskenlaskijaakin isoina paloina. Onpa hienoa.

Anssi ei koske pupunruokaan... no huomaa kyllä aivokapasiteetistakin. Kannattas ehkä. :D

Vierailija
22356/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt on ihan sama mistä syystä ne oli.

Vierailija
22357/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Katja jo 35 v. Pekkaa 9 vuotta vanhempi?

Joo, Katja on 35v ja Pekka 27v.

Vierailija
22358/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähä kuka lähtee. kunhan ei Katja lähde. Pannaah Laura ällä lähtöön? Taitaa olla jo ikävä rakastaan. no siellä kotikatsomoissa pojat jää kaipaamaan. 

Vierailija
22359/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt on ihan sama mistä syystä ne oli.

No joo onhan se niinkin.

Vierailija
22360/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se Melodyn saama dilemma-yllätyslahja jo paljastettu?

Sai valita syövätkö kaikki muut asukkaat kaikki tämän päivän ruoat soseutettuna vai syökö hän itse. 

Voi luoja tätä bbn idearikkautta näissä tehtävissä!

Ketju on lukittu.