Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
45761/105262 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tämä että Jassua haukutaan täällä. Itse ainakaan en osaa kuin kunnioittaa, Jassuhan on aivan ihana. Ei tietenkään täydellinen, hölösuu ja taipuvainen valittamaan mutta kukapa meistä ei huonoja puolia omaisi. Roisi kuori jonka alla herkkä ja hyväntahtoinen ihminen. Omaa kauhean hyvän huumorintajun, minuun ainakin uppoaa tuo tilannekomiikka ja itseironia. Kokenut myös vaikka minkälaisia asioita elämässään ja haluaa jatkuvasti kehittyä. On myös harvinaista suomalaisessa yhteiskunnassa että uskaltaa puhua niin suoraan omista heikoista kohdistaa ja mm. veloistaan. Miten osaakin olla noin avoin kokoajan, voisi moni ottaa oppia. Ja kun miettii vielä millaiset lähtökohdat, perheväkivaltaa ja muuttanut omilleen 16-vuotiaana. Mutta joo kunnioitetaan toki mieluummin näitä hyvin tienaavia melkein 30v miehiä jotka edelleen asuvat äitinsä nurkissa eivätkä puhu kuin änkyräkännissä tai adrenaliinipuuskissaan

Saitpas ihmeellistä vihaa ujutettua viestiisi. Mistä olet saanut päähäsi verrata Jasmiinaa johonkin mielikuvitusryhmittymään hyvintienaavia äidin helmoissa asuvia miehiä?

Mä nyt en mikään Jassu-vihaaja ole, eikä mikään ole niin ärsyttävää kuin joutava asiaton kritisointi.

Kritiikkinä Jasmiinaa kohtaan esitän tässä huomion eiliseltä. Oli kyse siitä pizzatehtävästä, oli jotain jälkipuintia, että olisiko Sami suoriutunut hyvin. Sami kertoi, että kyllä hän olisi voinut lähteä siihen tehtävään (mitäpä se jälkikäteen auttaa, mutta saahan sitä sanoa), mutta Jasmiina sanoi jotenkin sellaisella äitelällä äänellä, että ei viitsi pakottaa ketään osallistumaan ja pakottaa syömään lihaa. Sami siihen, että kyllähän hän syö lihaa. Jasmiina sanoi, että Sami välttelee lihaa. Samassa yhteydessä Jassun mielestä oli tosi ok uhrata Samir (joka, toisin kuin Sami, on täysin vegaani), jollain ihme perusteella.

Vierailija
45762/105262 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tämä että Jassua haukutaan täällä. Itse ainakaan en osaa kuin kunnioittaa, Jassuhan on aivan ihana. Ei tietenkään täydellinen, hölösuu ja taipuvainen valittamaan mutta kukapa meistä ei huonoja puolia omaisi. Roisi kuori jonka alla herkkä ja hyväntahtoinen ihminen. Omaa kauhean hyvän huumorintajun, minuun ainakin uppoaa tuo tilannekomiikka ja itseironia. Kokenut myös vaikka minkälaisia asioita elämässään ja haluaa jatkuvasti kehittyä. On myös harvinaista suomalaisessa yhteiskunnassa että uskaltaa puhua niin suoraan omista heikoista kohdistaa ja mm. veloistaan. Miten osaakin olla noin avoin kokoajan, voisi moni ottaa oppia. Ja kun miettii vielä millaiset lähtökohdat, perheväkivaltaa ja muuttanut omilleen 16-vuotiaana. Mutta joo kunnioitetaan toki mieluummin näitä hyvin tienaavia melkein 30v miehiä jotka edelleen asuvat äitinsä nurkissa eivätkä puhu kuin änkyräkännissä tai adrenaliinipuuskissaan

Anssi huostaanotettiin 7-vuotiaana ja on mm. menettänyt tyttöystävänsä ym. elämän varrella. Taavilla käsittääkseni on myös monta menetettyä ihmistä. Ja mitä tulee tuloihin, yksikään noista ei ole hyvätuloinen, jos olisi, ei olisi tuolla. Anssi voitti rahaa, mutta liekö (toivottavasti) käyttänyt omakotitaloon, tulot eivät silti ole hyvät, tuskin edes keskituloisia. Joten ei nyt yleistetä tai luoda väärää kuvaa. Pitäisin minäkin kyllä Jasmiinan vielä talossa, koska naisia on niin vähän. Pekka saisi lähteä.

Joo, Anssi huostaanotettiin 7-vuotiaana kun omien sanojensa mukaan äitinsä kyllästyi kun tämä teki asuntoryöstöjä. En voi tajuta mikä pikkulasta vaivaa kun tuon ikäisenä ryöstelee jo asuntoja ja sama meno jatkui hänellä ainakin parikymppiseksi asti. En tiedä onko tuo ajatusmaailmaltaan muuttunut miksikään, ainakin ilkeältä näyttää silmistään.

Samoin Jassulla tähänpäivään asti. Ilkeältä näyttää silmistään ja äänestään. Onko kivaa tämä haukkuninen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45763/105262 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo noita kuvia ja videopätkiä siitä, miten siniset toimivat nesteen kuljetuskisassa, on kyllä ollut väärin se, että heillä on ollut käytössään lasit, joiden läpi on nähnyt selvästi. He itsekin tiesivät, että se on väärin, sillä kisan jälkeen Aki kiirehtii viemään kyseiset lasit punaisten pöydälle jätettyään ensin kypäränsä sinisten pöydälle ja Taavi käy vielä varmistamassa asian.

Moka on ehkä tuotannon, mutta miten sellainen on voitu edes tehdä. Tulee fiilis, että tuotanto haluaa runnoa siniset voittoon väenväkisin, sillä peli olisi pitänyt keskeyttää siinä vaiheessa, kun Aki supattaa Taaville, että ota nämä lasit, näistä näkee hyvin läpi tms. Tuotannon on turha luulla, että vaikka kaikki vieraat julistaisivat koosteissa, miten mahtava tyyppi Mellu on, hän voittaisi koko kisan ensimmäisen afrosuomalaisena. Tässä kilpailussa eivät merkitse rodut tai sukupuolet, vaan ihmisen persoona.

Niistä laseista pitikin nähdä läpi, ne olivat ns. juopon lasit. Punaisella joukkueella ei ollut vaikeuksia lasien kanssa, he näkivät koko ajan läpi, mutta sinisen joukkueessa Taavin ja Juhanin lasit menivät jostain syystä huuruun, ainakin Juhanilla niihin kaatui vettä lasista voimakkaasti, voi olla että sillä oli vaikutusta. Aki sai putsattua lasinsa, joten Taavi ja Juhani käytti niitä, Aki sanoi että käyttäkää näitä, näistä näkee läpi. Juhanin ja Taavi laseista ei nähnyt. 

Eli siniselle joukkueella tuli vielä ylimääräistä vaikeusastetta tuosta lasien huurustumisesta ja siitä että Taavi ja Juhani käytännössä tekivät ekat yrityksensä sokkona. Punaisten lasit toimivat sitä vastoin oikein, he eivät ainakaan huutaneet mitään huurustumisesta ja kuppien täytössä näki, että he näkivät lähelle hyvin. Kauashan juopon laseilla näkee huonosti, se on se juju niissä.

Vierailija
45764/105262 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse varmaan voittaa tämän. Itse toivon Melodyn tai Jasmiinan voittavan, koska on vihdoin naisen vuoro voittaa normaali BB-kausi. Seuraavaksi on kyllä oikeasti vihdoin miehen vuoro pudota. Toivottavasti seuraava lähtijä on vihdoin Sami, Aki tai edes Pekka. Montaa täällä on oltu ohjaamassa hoitoon, mutta Pekan kannattaisi kyllä hakeutua hoidattamaan hoitamatonta ADHD-oireitaan. Oireet tuntuvat pahentuneen kauden aikana.

Vierailija
45765/105262 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme, että Jasmiina ei halua asua Helsingissä. Yleensä tuollaiset kun tunkevat Helsinkiin.

Fiksu ihminen

Fiksu ihminen ei hypi ihmisten silmille eikä kiusaa., niin kuin Jassu. Talossa on hyvin käyttäytyviäkin.

Vierailija
45766/105262 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody selittelee sanojaan Taaville. Hyvä, jos alkaisi tajuta, että puhuu ikävästi ihmisille. 

Vierailija
45767/105262 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi: "Mä haluun osoittaa, että mua ei manipuloida." Miten se on noin vainoharhainen?

Vierailija
45768/105262 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen inhonnut Samia ja Akia alusta asti ja vaikuttavat olevan väärässä paikassa. Samilla käytöstä selittää varmasti autismikirjon häiriö tai joku neuroepätyypillisyys ja huonot sosiaaliset taidot sekä se, että on tottunut sanomaan viimeisen sanan eli ei ole tottunut siihen, että joku sanoo vastaan ja käskee. Ilmeisesti kukaan ei juuri ole sanonut Samille vastaan kun on ajateltu, että näin pääsee helpommalla. Samilla taitaa myös olla ulkomaailmaa jonkinlaista valtaa, joka on mennyt pahasti päähän. Akilla tuskin tällaista on, mutta vaikuttaa kuitenkin ihmiseltä, joka viettää tahtomattaankin paljon aikaa omissa oloissaan ja on joutunut sopeutumaan tähän selviytyäkseen.

No ainakin töissä joutuu olemaan omissa oloissaan siellä metsäkoneen hytissä. 

Vierailija
45769/105262 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody ei tajua tekevän mitään väärin, ei tekemisiään, sanomisiaan. Kaiken juoruaa muille, vaikka ei kannattaisi.

Vierailija
45770/105262 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melody selittelee sanojaan Taaville. Hyvä, jos alkaisi tajuta, että puhuu ikävästi ihmisille. 

Joo, tässä huomaa just ton Melodyn toista alistavan käytöksen, joka on henkistä väkivaltaa. "Koska sinä luet mua väärin, koska sinä otat tän pahalla..." Ei niin, että hän ymmärtäisi omassa käytöksessään olevan vikaa vaan syyllistäen toista siitä, että toinen on tyhmä, kun ei osaa ymmärtää häntä.

Vierailija
45771/105262 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossakin Melody laittaa kaiken Taavin syyksi. "Sä oot alkanu lukee tilanteen eri tavalla."

Vierailija
45772/105262 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasse varmaan voittaa tämän. Itse toivon Melodyn tai Jasmiinan voittavan, koska on vihdoin naisen vuoro voittaa normaali BB-kausi. Seuraavaksi on kyllä oikeasti vihdoin miehen vuoro pudota. Toivottavasti seuraava lähtijä on vihdoin Sami, Aki tai edes Pekka. Montaa täällä on oltu ohjaamassa hoitoon, mutta Pekan kannattaisi kyllä hakeutua hoidattamaan hoitamatonta ADHD-oireitaan. Oireet tuntuvat pahentuneen kauden aikana.

Miksi sillä sukupuolella on väliä? Sukupuoliko tuolla kilpailee, ei persoona? Miksi naisen pitäisi voittaa, vaikka olisi täysi mulkku ja katsojaäänestyksessä toiseksi viimeinen (Melody)? En käsitä tätä ajattelutapaa.

Minun puolestasi Jassu saisi vaikka voittaa, Pekasta samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
45773/105262 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taavi: "Mä haluun osoittaa, että mua ei manipuloida." Miten se on noin vainoharhainen?

Taavi alkaa tajuta lopulta miten Melody pomottaa ja manipuloi muita koko ajan

Vierailija
45774/105262 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melody ei tajua tekevän mitään väärin, ei tekemisiään, sanomisiaan. Kaiken juoruaa muille, vaikka ei kannattaisi.

Melody on narsistinen psykopaatti, ei listtävää🤔

Vierailija
45775/105262 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
45776/105262 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kysyin täällä joltakulta, mitä hauskaa Melodyssa on ja joku yritti selittää, että naureskelee Villen kanssa useinkin ja se on hänessä hulvatonta. Tuossa juuri nyt (kamera 1 klo 11.57) alkoi taas naureskella Villen kanssa ja kuuntelin useampaa kertaan, mikä hauskuus siinä nyt oli, niin Melody käkätti Villen ig-nimimerkille "not the sharpest pencil.."  Tuo ig-nimimerkki on jo vanha juttu eikä Villeä ja Jassua enää kiinnosta koko juttu. Sen jälkeen Jassu kommentoi jotain hajun tunnistamiskisaa ja Melody heittää, että siinä voisi olla h amppua tunnistettavana. Pitkät naurut tuostakin tuli, vaikka tuo oli minusta ihan perusläppää. 

Seuraavaksi nauroi Taaville, kun tämä yritti selittää kuvien merkityksiä. Juu, meneehän Taavin jutut yli, mutta alkoi nauraa jo ennen kuin Taavi sanoi sanaakaan. Sitten kun Taavi oli lopettanut, Melody itse kertoo vakavana omia oivalluksiaan eikä niissä olekaan enää mitään humoristista. 

Onko tämä nyt oikeasti sitä Melodyn hauskuutta, jota joku tuolla aiemmin mainosti. Toisin sanoen nauraa toisille ihmisille tai jollekin omille murjaisuilleen, joissa ei ole mitään kovin hauskaa. 

Vierailija
45777/105262 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossakin Melody laittaa kaiken Taavin syyksi. "Sä oot alkanu lukee tilanteen eri tavalla."

Just näin. Henkistä väkivaltaa. Syyllistää ovelasti toista, jotta toinen kokee olevansa tyhmä ja tehneensä tai reagoidessaan väärin. Kuvottavaa.

Vierailija
45778/105262 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody se jaksaa selittää, outo huumori. Itse itkisi jos muut kuittailisi hälle.

Vierailija
45779/105262 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen inhonnut Samia ja Akia alusta asti ja vaikuttavat olevan väärässä paikassa. Samilla käytöstä selittää varmasti autismikirjon häiriö tai joku neuroepätyypillisyys ja huonot sosiaaliset taidot sekä se, että on tottunut sanomaan viimeisen sanan eli ei ole tottunut siihen, että joku sanoo vastaan ja käskee. Ilmeisesti kukaan ei juuri ole sanonut Samille vastaan kun on ajateltu, että näin pääsee helpommalla. Samilla taitaa myös olla ulkomaailmaa jonkinlaista valtaa, joka on mennyt pahasti päähän. Akilla tuskin tällaista on, mutta vaikuttaa kuitenkin ihmiseltä, joka viettää tahtomattaankin paljon aikaa omissa oloissaan ja on joutunut sopeutumaan tähän selviytyäkseen.

Minä taas olen inhonnut Jassua siitä asti kun hyökkäsi silmille, ja sama ilkeily jatkuu. Sinä et tykkää Akin ja Samin suosiosta, joka on ansaittua ja uhka Jassulle. Jokaisella omat suosit.

Vierailija
45780/105262 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi fiilaa pilkkua ja Mellu nauraen selittää. Mitä skeidaa.

Ketju on lukittu.