Minkä näköinen on exäsi nykyinen?
Kommentit (28)
Mun exällä jonka kanssa seurustelin kolme vuotta ja erosta on jo neljä vuotta ei ole ketään. Vielä vuosisitten ei meenannu millään ymmärtää että minulla on uusi kumppani (jonka tapasin vuosi exästä erottua) vaan jaksoi viikoittain koittaa soittaa ja laaittaa viestejä mihin en vastannu. Hullu koko exä. Meillä on yhteisiä tuttavia ja tuttavat sanoneet että vieläkin exä puhuu "silloin kun olin **** kanssa tehtii sitä ja tätä". Täys idiootti ja jämähtäny menneeseen
Kuvitelkaa yli 50-vuotias harrikkanainen, ei kai tarvii kertoa enempää :)
Lyhyt, paksu, tumma. Sitä ennen exällä oli lyhyt, paksu, tumma. Mä olen vähän pidempi, paksu, tumma. Hänellä on siis selkeä kaava, tosin mä poikkean pituudeltani. Mä olen omasta mielestäni kasvoiltani kaikista kaunein. Nykyinen taitaa olla ehkä kaikkein järkevin.
Olemme aika samannäköisiä blondeja. Uusi vain minua 5 v nuorempi. Eli nuoremmalta näyttää!
Koitin käydä fb:stä kurkkimassa, kun alkoi ihan kiinnostaa tän kyselyn takia, mutta täytyy vastata, että en tiedä. Suloinen lapsi näytti olevan, kai sillä äitikin on..? Oma elämä on vienyt niin mukanaan, että en ole ehtinyt exän eloa seurata.
Samannäköinen kuin minä ja ikäkin taitaa olla sama. Sillä on nyt täysin samanlaiset hiukset millaiset mulla oli pari vuotta sitten. Vähän outoa, kun vaikuttaa jotenkin niin samantyyliseltä kuin minä. Melkein pelottavaakin.
En ole koskaan nähnyt. Olen törmännyt exään kymmeniä kertoja, mutta nähtävästi pariskunta ei liiku yhdessä. Exän tuntien en paljon ihmettele sitä, nainen on varmaan hänen kanssaan (jos nyt enää edes on) lähinnä siksi että lapsiarki vaikeutuisi erotessa niin paljon.
Melkeen 20v nuorempi kuin minä, ulkomaalainen, tumma ja vähän pyöreähkö (ei lihava). Oikeen mukava nainen.