Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Hikoilen AINA töissä perseestä ja jaloista

Vierailija
27.11.2014 |

Hävettää nousta tuolilta kun tuntuu että tuolikin varmaan lemuaa.. olen siis työssä jossa joutuu istumaan koneella aina pari tuntia putkeen. Olen laiha. Pesen joka aamu ja ilta paikat. Miksi tämä tapahtuu aina työpaikalla? Mikä tähän auttaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tuoli ja vaatteet? Niillä voi vaikuttaa tosi paljon! Itse en voi istua muovikuppituolissa edes tuntia (koulujen juhlat...) jo päälläni on keinokuituiset vaatteet ilman että tuoliin jäisi jäljiltäni märkä pepunkuva.

Vierailija
2/4 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:36"]Millainen tuoli ja vaatteet? Niillä voi vaikuttaa tosi paljon! Itse en voi istua muovikuppituolissa edes tuntia (koulujen juhlat...) jo päälläni on keinokuituiset vaatteet ilman että tuoliin jäisi jäljiltäni märkä pepunkuva.
[/quote]

No tätä tapahtuu lähes kaikilla työpaikan tuolilla. Ne on semmosia perus mustia toimistotuolia, ei oo nahkaa kuitenkaan (auta armias) ja pidän yleensä farkkuja, treggingsejä yms.. ei oo mahdollisuus laittaa mitään jumppahousuja. Minulla on kotonakin samanlainen tuoli ja siinä tätä ei tapahdu, tosin en istukkaan siinä koskaan pitkiä aikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkki!

Vierailija
4/4 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuolin päällinen voi olla sellaista hiostava kangasta. Tai sun työvaatteet voi olla hiostava materiaalia.

jos se on se tuoli, niin laita jokin puuvillakangas siihen pyllyn alle. Ja jos ne on vaatteet, niin valitse ei hikoiluttavia vaatteita. Katso ne materiaalit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän