Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä parketti on aina parketti

Vierailija
09.10.2014 |

Tosi monella tuttavapiirissä nykyään laminaatit ja kyllä sen eron huomaa. Laminaatti on keinotekoisempi, onhan se muovia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin tämän ketjun avatessani, että kyseessä on sarkastinen sutkautus; tyyliin "pojat on poikia". 

Mutta Ap olikin tosissaan... :D

Vierailija
22/25 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 09:45"]

Meillä on omakotitalossa kaikkialla kivilattiat ja lattialämmitys (ei siis pattereita missään). Vain yläkerran makuuhuoneissa on lautalattiat. On minusta ihan huippuhyvä ratkaisu! Kun olen katsonut naapureiden eteisiä, käytäviä ja keittiönlattioita, ovat puulattiat kaikilla kamalassa kunnossa. Meillä aina siisti ja uudenveroinen. Lisäksi kivi on tosi kaunista.

[/quote]

Kivi olisi mulle vihoviimeinen vaihtoehto. Kylmä ( vaikka olisi lattialämmityskin) ja kylmän tuntuinen ja jos jotakin vaikkapa lasia tippuu lattialle niin se hajoaa varmasti. Eli ei mulle kiveä ainakaan yhtään minnekään sisälle.
[/quote]

Et ole tainnut käydä koskaan tällaisessa talossa, jossa on alta lämpiävät kivilattiat! Ei nimittäin ole kylmä. Kaikki meillä vierailevat ihastelevat aina, miten kaunis lattia on. On tosin totta, että lasi menee rikki kun putoaa, mutta vesi tai viini ei myöskään imeydy lattiaan tahraten sen lopullisesti vaan sirut ja roiskeet pyyhitään pois ja jatketaan uudenveroisen lattian kanssa. On ihanaa kun ei tarvitse pelätä naarmuja tai nesteiden joutumista lattioille. Kurat ja hiekat eivät tee tuhoa ja ne on helppo putsata. Huonekaluja voi siirtää vaikka yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 09:55"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 09:45"] Meillä on omakotitalossa kaikkialla kivilattiat ja lattialämmitys (ei siis pattereita missään). Vain yläkerran makuuhuoneissa on lautalattiat. On minusta ihan huippuhyvä ratkaisu! Kun olen katsonut naapureiden eteisiä, käytäviä ja keittiönlattioita, ovat puulattiat kaikilla kamalassa kunnossa. Meillä aina siisti ja uudenveroinen. Lisäksi kivi on tosi kaunista. [/quote] Kivi olisi mulle vihoviimeinen vaihtoehto. Kylmä ( vaikka olisi lattialämmityskin) ja kylmän tuntuinen ja jos jotakin vaikkapa lasia tippuu lattialle niin se hajoaa varmasti. Eli ei mulle kiveä ainakaan yhtään minnekään sisälle. [/quote] Et ole tainnut käydä koskaan tällaisessa talossa, jossa on alta lämpiävät kivilattiat! Ei nimittäin ole kylmä. Kaikki meillä vierailevat ihastelevat aina, miten kaunis lattia on. On tosin totta, että lasi menee rikki kun putoaa, mutta vesi tai viini ei myöskään imeydy lattiaan tahraten sen lopullisesti vaan sirut ja roiskeet pyyhitään pois ja jatketaan uudenveroisen lattian kanssa. On ihanaa kun ei tarvitse pelätä naarmuja tai nesteiden joutumista lattioille. Kurat ja hiekat eivät tee tuhoa ja ne on helppo putsata. Huonekaluja voi siirtää vaikka yksin.

[/quote]

Olen tainnut mutta en tykkää kovasta ja kylmästä kivestä siltikään. Lattialämmityksen pitäisi sitä paitsi olla aika kovalla, että se lämpö tuntuisi mukavalle ja sitten se on jo liian kallista pidemmän päälle.

Vierailija
24/25 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parketti on tyylikäs ja ylellinen, laminaatti käytännöllinen mutta rumempi kuin parketti.

Vierailija
25/25 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloasuntoon ei saanut lautalattiaa, mutta parketti on kokonaan puuta sekin, ja tuntuu ja näyttää paremmalta kuin mikään muovimateriaali. Meillä ei ole lapsia, joten lattiamateriaalit on saattanut valita miellyttävyyden mukaan. Pienen koiran tassut eivät parkettia naarmuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi