Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kohtelee sinua kuin perheenjäseniään?

Vierailija
11.11.2014 |

Moni sanoo että kannattaa seurata miten mies kohtelee äitiään ja siskojaan, että niin hän tulee kohtelemaan sinuakin ajan kanssa. Uskotteko tähän? Oma mieheni huutaa äidilleen kurkku suorana, todella inhottavia asioita ja kohtelee naista muutenkin tosi huonosti. Toki heillä on omat ongelmansa, mutta omasta mielestäni pitäisi vanhempaansa kuitenkin kunnioittaa ja käyttäytyä hillitymmin. Mies siis auttaa toki äitiään tietyissä asioissa, mutta se muu käytös on aika järkyttävää... Siskolleen mies on myös aika inhottava. Heillä on kohtalaiset välit, melko kylmät... Välillä mies kuitenkin ns. sanoo suorat sanat siskolleen. Ei osaa keskustella asiallisesti vaan ensimmäinen reaktio on höykkyytys.

Mies on alkanut huutaa minullekin ja on haukkunut minua. Kun seuraan hänen perheensä tilannetta voin nähdä mielessäni kuinka minä olen samanlainen kuin hänen vanha äitinsä joka itkeä kyyhöttää jossain keittiön nurkassa kun mies huutaa naama punaisena. Perunko kihlauksen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta. Ennen pitkää mies alkaa aivN varmasti kohdella sinuakin noin. Oletko yrittänyt puuttua asiaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti perut! Eihän tuollaisen ihmisen kanssa voi elää normaalia elämää, ihan sama kenelle huutaa, vaikka olisi aihettakin, seuraavat uhrit ovat sitten teidän lapsenne, sitäkö haluat? Nämä on juuri niitä hetkiä, joita moni miettii jälkikäteen, että olisi pitänyt silloin lähteä.

Vierailija
4/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään. Menette naimiisiin ja perustatte perheen! Ettekä eroa myöhemmiinkään, koska teillä on lapsia ja seuraava mieskin voi olla ihan samanlainen. Keneen sinä sitten suhteessa tunsit olevasi parempi ihminen ja mitä mielenkiintoista suhteessa oli, jos mies ei välillä huutaisi pää punaisena?! Kyllä elämässä vähän jännitystä ja mielenkiintoa pitää olla!

Vierailija
5/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinällään en usko tuohon sanontaan koska itselläni on ollut mammanpoikia jotka ovat mielin kielin rakkaan mammansa ja siskojensa edessä, mutta olleet minua kohtaan inhottavia ja väkivaltaisia. Ja minä olen ollut aina arvoasteikossa se viimeinen, se jota ei puolusteta näitä sukulaisia vastaan, ja eronkin on suku sanellut.

Mutta ihan toinen juttu on se, että näyttäisi että miehesi on kusipää kaikille, ja hiljalleen teidänkin suhteessa on uutuudenviehätys karissut kun kerran mies haukkuu sinuakin. Olen melkoisen varma ettei se tilanne ainakaan paranemaan tule, ja tosiaan kuvailemaasi kohtaloa voi sinulle ennustaa tässä tapauksessa.

Vierailija
6/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksisin. 

Vierailija
7/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ja lujaa!

Vierailija
8/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatushan tuossa on pettänyt. Niin kohtelevat kuin on lapsia opetettu käyttäytymään.

Jos huutaa äidilleen niin mikähän se aihe on? Entä miksi he ei osaa riitatilanteessa kommunikoida?

Olen itse perheestä jossa vanhemmat joi, ei osanneet riidellä ja lopulta erosivat. Riitelemään opettelin rakentavammin vasta aikuisena kun tapasin nykyisen mieheni. Terapiaan vaan oppimaan jotain itsestään ja miettimään miten muita kohtelee ja mitä tapoja on toimia toisin. Jos yhteiselämä ei toimi niin sitten erotaan mutten minä käsitä sitä että erotaan tollain että yleistää miehen käytöksen ja vaikka oma suhde miehen kanssa toimisi niin sillä ei olisi väliä. Puhe on kuitenkin sinun ja miehen välisestä suhteesta, ei äiti-lapsi- suhteesta.

Vierailija
9/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä pitää AV:ltä kysyä, olet varmasti jo päätöksesi tehnyt. Haluat vain varmistuksen asialle täältä.

Tee se. Peru kihlaus. Jätä koko paskiainen.

Vierailija
10/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 10:10"]

Kasvatushan tuossa on pettänyt. Niin kohtelevat kuin on lapsia opetettu käyttäytymään.

Jos huutaa äidilleen niin mikähän se aihe on? Entä miksi he ei osaa riitatilanteessa kommunikoida?

Olen itse perheestä jossa vanhemmat joi, ei osanneet riidellä ja lopulta erosivat. Riitelemään opettelin rakentavammin vasta aikuisena kun tapasin nykyisen mieheni. Terapiaan vaan oppimaan jotain itsestään ja miettimään miten muita kohtelee ja mitä tapoja on toimia toisin. Jos yhteiselämä ei toimi niin sitten erotaan mutten minä käsitä sitä että erotaan tollain että yleistää miehen käytöksen ja vaikka oma suhde miehen kanssa toimisi niin sillä ei olisi väliä. Puhe on kuitenkin sinun ja miehen välisestä suhteesta, ei äiti-lapsi- suhteesta.

[/quote]

No ap juuri kertoi että mies on alkanut huutaa ja haukkua hänellekin, mitä pitäisi vielä odottaa? Jos toinen ei näe mitään ongelmaa käytöksessään, niin luuletko että lähtee pariterapiaan asiaa selvittelemään?

Vierailija
11/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia ilmaista tunteitaan! Jos mies ei saa huutaa lähimmilleen, niin kenelle sitten saa olla aito ja ilmaista pahan mielensä? Jokainen huutaa joskus ja jos ei niin tee, sairastuu lopulta henkisesti, koska ei saa olla oma itsensä.

Parempi mies, joka huutaa, kuin mies, joka ei osoita mitään tunteita.

Vierailija
12/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 10:16"]

On normaalia ilmaista tunteitaan! Jos mies ei saa huutaa lähimmilleen, niin kenelle sitten saa olla aito ja ilmaista pahan mielensä? Jokainen huutaa joskus ja jos ei niin tee, sairastuu lopulta henkisesti, koska ei saa olla oma itsensä.

[/quote]

Mitä ihmeen tunteiden ilmaisemista on äitinsä haukkuminen ja itkettäminen? On vain ajan kysymys, kun aapee on itse tuossa itketettävän asemassa.

Ja kyllähän tuo mies on jo aapeenkin haukkunut, kuten tuossa kertoi.

Vierailija
13/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 10:16"]

[/quote]

Mitä ihmeen tunteiden ilmaisemista on äitinsä haukkuminen ja itkettäminen? On vain ajan kysymys, kun aapee on itse tuossa itketettävän asemassa.

Ja kyllähän tuo mies on jo aapeenkin haukkunut, kuten tuossa kertoi.

[/quote]

Ihan samanlaista tunteiden ilmaisua kuin niillä äideillä, jotka huutaa lapsilleen ja antaa luunappeja ja sitten ihmettelee palstalla, että eikö teidän perheissä saa näyttää tunteita, lapsillekin hyvä kun huomaavat, ettei äiti ole yli-ihminen.

Joten miehelläkin on  oikeus purkaa sisintään huutamalla, haukkumalla ja alistamalla.

Vierailija
14/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh olipas täällä jo vastauksia! Näin yleisenä kommenttina voin todeta että mies puolustaa huutamistaan impulsiivisuudella. Että se vain on hänen luonteensa osa. Ja perheenjäsenensä ovat kuulemma vain niin idiootteja ettei heitä sen paremmin tarvi kohdella. En minäkään kaikissa asioissa ole vanhempieni kanssa samaa mieltä mutta en minä heitä idiooteiksi sanoisi tai käyttäytyisi epäkunnioittavasti... Ehkäpä parempi erota. Ja hyvä pointti joltakin että voisiko tämän miehen kanssa tehdä lapsia. Olisi lapsilla varmaan vaikeaa jos isä käyttäytyisi noin...

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi