Vielä 10 vuotta sitten olin suvaitseva "kukkahattutäti" mutta nyt
olen joutunut heräämään karuun todellisuuteen. Mielipiteeni humanitäärisestä maahanmuutosta ovat aikalailla erilaiset, kuin opiskeluaikoina.
Herättäjänä ovat olleet sekä viimeaikaiset uutiset "nuorisojengien" silmittömästä väkivallasta kantasuomalaisia kohtaan että kokemukset omasta työstäni opettajana pk- seudun kouluissa.
Jotenkin kaipaan niitä viattomuuden aikoja, kun olin sitä mieltä, että tänne ovat tervetulleita kaikki apua tarvitsevat, että meillä on kyllä varaa auttaa koko maailmaa ja kaikki ihmiset ovat pohjimmiltaan samanlaisia...
En haluaisi olla kyynuikko, mutta kun alaikäiset somalitaustaiset oppilaani ovat tappohuhkauksillaan saaneet perheemme katselemaan uutta paikkakuntaa, minussa on herännyt viha ja raivo.
Vihaa siitä, että MEIDÄNKÖ pitäisi muuttaa pois ja raivoa niitä idiootteja päättäjiä kohtaan, jotka ovat tämän tilanteen mahdollistaneet.
Kommentit (119)
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:52"]
Mitä täällä maassa on oikein tapahtunut? Onko tosiaan koulussa ollut joukkomurha, onko lähiöitä poltettu vai mitä?
Vai onko pelkästään vaalit lähestymässä?
Onko pelko ettei sitä jytkyä tule? Siitäkö nyt paniikkihäiriö.
[/quote]
No onneksi eivät sentään saaneet henkeä pois keltään, vaikka mistä me tiedetään kuinka lähellä sekin on ollut. Mutta lapsiuhreille kyllä voi olla elämän mittainen selviytymisprosessi, että siinä mielessä elämiäkin varmasti tuhottiin.
Eipä sillä että sua kiinnostaisi... Kun eihän ne uhrit (pääosin) olleet mamuja.
Terveet, normaalit ihmiset pitävät kamalana asiana kun lapsia pahoinpidellään rajusti.
[/quote]
Vaikea uskoa ettei ketään tajuttomaksi hakattua, päähän potkittua ja pään päällä hypittyä ole saatu vielä hengiltä. Toisaalta pidän mahdottomana ettei usealle ole jäänyt pysyviä vammoja, mutta nämä ovat pelkkiä valkoisia "meitä" joten turha sitä on valittaa.
Valitettavasti pelkään että talvella pakkasilla yksi tai useampi tajuttomaksi hakattu paleltuu kuoliaaksi, eikä vain saa pysyvää aivoruhjetta ja heikentynyttä terveyttä.
M40
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:16"]Ap, Winston Churchill sanoi aikanaa, että ellei nuorena ole libaraali ei ole sydäntä ja ellei vanhana ole konservatiivi ei ole aivoja.
Joten älä välitä että kuuluit idealistisiin mailmansyleilijöihin nuorena ja vielä opiskelijana. Tunnettu tosiasia on että Vihreät ja Vasemmistoliitto on normaalijärkisille vain nuoruuden kasvukipuja, jotka johtuvat siitä etteivät ymmärrä tai tiedä todellisesta mailmasta juuri mitään. Molemmissa on kyllä lisäksi ihan aikuisiakin äänestäjiä ja kannattajia useita kymmeniä, jotka eivät ole ihan täysiä idiootteja.
Itsekään en kammoksunut islamia vielä 20 - 30 vuotiaana, mutta nykyään se on mielestäni historian pahin vitsaus mitä ihmiskunta on kokenut. M40
[/quote]
Onko sulla lapsia? Vai oletko -Mies 29v-:n veli?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:39"]
Miksi karkotus maasta ei voisi olla rangaistus, jos rikoksen tekee. Maassa pitäisi elää maan tavalla.
[/quote]
Siitä tulee paha mieli ja paha olo.
Eikä tuota ratkaista lähettämällä rikollinen pois, se jatkaa rikoksia vain sitten toisessa maassa, eikä se ole reilua.
[/quote]
Tällähän se yksi ruotsalainen syyttäjä oikeasti perusteli sitä, ettei raiskaajaa palautettu/karkotettu takaisin kotimaahansa. Se kun sitten raiskaisi siellä ja olisi uhka niille naisille.
Rasistit, miksi ette keskity omaan elämäänne? Kaikki tietävät jo, että kuvittelette olevanne muiden ihmisten yläpuolella.
Ei niitä voi karkottaa takaisin, kun somppulat ja muut ei ota omia rötöstelijöitään takaisin, paska tilanne!
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:13"]Jotkut idiootit kuvittelevat että voisimme ihmisiä eduskuntaan äänestämällä vaikuttaa yleismaailmalliseen tilanteeseen sekä EU:n luomaan ihmisen ja tavaroiden liikkumiseen. Joskin Suomi hyvä rajoittamaan kaikkea ja emme noudata EU:n säädöksiä autojen ja alkoholin osalta. Mutta ei sitä ole kysytty kansalta kun niitä rajoituksia säädetty. Oikeastaan päinvastoin.
Joten on aivan turha kuvitella että äänestämällä jotain paskanaamoja eduskuntaan maamme muuttuisi lintukodoksi. Mitään vaikutusta sillä ei ole siihen asiaan ja niillä jutuilla vain huijataan typeriä ihmisiä ja saadaan hyötyä puolueelle ja ehdokkaille, mutta ei millekään asialle.
Lupaus tehdä Suomesta suomalainen on aivan sama kuin edustaja lupaisi poistaa maasta alkoholismin.
[/quote]
Höpöhöpö. Eu ei sanele mitenkään jäsenmaidensa maahanmuuttopolitiikkaa. Esimerkiksi Tanska on viime vuosina kiristänyt omaansa maahanmuuttokriittisen puolueen kannatuksen noustua. Persuille kunnon jytky niin Suomessakin saadaan lakeja kiristettyä.
Mitä persut ovat tehneet minkään asian eteen mitään muuta kuin jauhaneet paskaa ja käyttäneet yhteiskunnan rahoja?
Ja mitä lakeja he pystyisivät säätämään vaikka saisivat ääniä miten paljon että se vaikuttaisi EU:n pakolaispolitiikkaan ja sitä kautta maamme tilanteeseen?
Päivi Räsäsen ehdotus ottaa vain "kivoja" pakolaisia hyviä, mutta ei vain valitettavasti mahdollista toteuttaa. Olemme kansainvälisten säännösten alaisia ja jutut ovat pelkkää ääntenkalastelua sekä halua päästä nauttimaan yhteiskunnan tarjoamaa virkaa tekemättä mitään muuta kuin valehtelemalla ihmisille.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:26"]Persut eivät pysty mitenkään vaikuttamaan EU:n säätelemään pakolaispolitiikkaan ja tuskin heillä on edes siihen halua. He haluavat vain rikastua ja päästä nauttimaan veronmaksojen tarjoamia etuja.
[/quote]
Paitsi että Suomi saa itse päättää omista pakolaisistaan. Pelottaako antifanttia tuleva jytky?
Hei, nimeni on ap kävijä ja kuten te kaikki rakkaat palstalaiset, myös minä olen rasisti!!! <3
Rasistihali teille kaikille. Tehdään parhaamme ja kasvatetaan lapsistamme mahdollisimman rasisteja.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:02"]Mitä persut ovat tehneet minkään asian eteen mitään muuta kuin jauhaneet paskaa ja käyttäneet yhteiskunnan rahoja?
Ja mitä lakeja he pystyisivät säätämään vaikka saisivat ääniä miten paljon että se vaikuttaisi EU:n pakolaispolitiikkaan ja sitä kautta maamme tilanteeseen?
Päivi Räsäsen ehdotus ottaa vain "kivoja" pakolaisia hyviä, mutta ei vain valitettavasti mahdollista toteuttaa. Olemme kansainvälisten säännösten alaisia ja jutut ovat pelkkää ääntenkalastelua sekä halua päästä nauttimaan yhteiskunnan tarjoamaa virkaa tekemättä mitään muuta kuin valehtelemalla ihmisille.
[/quote]
MITKÄÄN KANSAINVÄLISET SÄÄDÖKSET EIVÄT MITENKÄÄN VAIKUTA SUOMEN PAKOLAISPOLITIIKKAAN, SUOMI SAA TÄYSIN ITSE PÄÄTÄ KEITÄ TÄNNE PÄÄSTETÄÄN, (paitsi työvoima eu-alueella) ÄLÄ JAKSA SEPITTÄÄ EPÄTOIVOISIA VALHEITASI.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:04"]Hei, nimeni on ap kävijä ja kuten te kaikki rakkaat palstalaiset, myös minä olen rasisti!!! <3
Rasistihali teille kaikille. Tehdään parhaamme ja kasvatetaan lapsistamme mahdollisimman rasisteja.
[/quote]
Miksi alapeukutatte viestiäni? Olenhan kaltaisenne. :(
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:51"]
Rasistit, miksi ette keskity omaan elämäänne? Kaikki tietävät jo, että kuvittelette olevanne muiden ihmisten yläpuolella.
[/quote]
Havaittu.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:18"]
Persut eivät todellakaan ole mikään ihannepuolue, mutta ainoa joilla on edes vähän halua asiaan vaikuttaa ja joilla on mahdollisuudet päästä hallitukseen. Mikä tahansa muu puolue takaa sen että sama meininki jatkuu.
[/quote]
Jep. Moni fiksu, tavallinen äänestäjä on siirtymässä valtapuolueiden kannattamisesta persuihin vain maahanmuutto-ongelmien vuoksi. Yleinen osaamistasohan persuilla politiikassa on melko heikko, mutta Tukholman ongelmat pelottavat monia.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:51"]
[/quote]
Havaittu.
[/quote]
Mitä havaitsit, kerro muillekin?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:04"]
Hei, nimeni on ap kävijä ja kuten te kaikki rakkaat palstalaiset, myös minä olen rasisti!!! <3 Rasistihali teille kaikille. Tehdään parhaamme ja kasvatetaan lapsistamme mahdollisimman rasisteja.
[/quote]
Mielummin rasisti kuin mamujengien "suvaitsevainen" uhri.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:02"]
Mitä persut ovat tehneet minkään asian eteen mitään muuta kuin jauhaneet paskaa ja käyttäneet yhteiskunnan rahoja?
[/quote]
Hahhah, älä naurata. :D Sveitsihän oli just otsikoissa kun päätti pistää oman linjan mamupolitiikkaan, ja sitä kauheasti paheksuttiin EU:sta käsin, kun lähtivät sooloilemaan. Ja mitä sitten tapahtui? NO EI YHTÄÄN MITÄÄN. Kyllä me ollaan vielä (toistaiseksi) ihan itsenäinen maa.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:04"]
Hei, nimeni on ap kävijä ja kuten te kaikki rakkaat palstalaiset, myös minä olen rasisti!!! <3 Rasistihali teille kaikille. Tehdään parhaamme ja kasvatetaan lapsistamme mahdollisimman rasisteja.
[/quote]
Sun kaltaisten ihmisten takia mamujengit hakkaa suomalaisia lapsia jotka on leimattu teidän toimesta "rasisteiksi". Muuta somaliaan.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:04"]
[/quote]
Mielummin rasisti kuin mamujengien "suvaitsevainen" uhri.
[/quote]
Etkö siis ole ylpeä rasisti isolla R:llä?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:04"]
[/quote]
Sun kaltaisten ihmisten takia mamujengit hakkaa suomalaisia lapsia jotka on leimattu teidän toimesta "rasisteiksi". Muuta somaliaan.
[/quote]
Miksi muuttaisin, olenhan rasisti?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:39"]Miksi karkotus maasta ei voisi olla rangaistus, jos rikoksen tekee. Maassa pitäisi elää maan tavalla.
[/quote]
Eihän suomalaisetkaan elä maan tavalla. Mitä niille tehdään?