Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen 16-vuotias poika ilmestyi ovelle

Vierailija
08.10.2014 |

Ollaan naimisissa, meillä on kaksi tyttöä. Ikinä ei sanallakaan mies ole vihjannut että hänellä jo ennestään lapsi! Järkytys oli suuri kun menin avaamaan ja ovella täydellinen miehen kopio! En osannut tyrmistykseltäni muuta kuin pyytää pojan sisään. Selvisi että mies on asunut pojan äidin kanssa perheenä, he erosivat pojan ollessa kolmen. Minulle uskotteli esikoisemme olevan ensimmäinen lapsi! Nyt olen miehen kanssa riidellyt kolme päivää, en voi hyväksyä salailua, ja näin isossa asiassa! Mies ei ole pitänyt poikaan mitään yhteyttä kolmeentoista vuoteen, poika itse oli halunnut etsiä isänsä. Mitä nyt teen, koko elämäni tuntuu olevan yhtä suurta valhetta!

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 12:55"]

Eniten minua huolestuttaa miten selvittää tämä asia meidän lapsille. Mies ilmiselvästi ei halua jatkossakaan pitää yhteyttä poikaan. Mutta hän on olemassa, siitä ei mihinkään pääse! Itse olisin valmis tutustumaan häneen, pahimman järkytyksen hälvettyä, mutta mies on sitä mieltä että poika tuli turhaan asioita sotkemaan. Hirveän paha mieli pojankin puolesta, hän lähti niin iloisena kun oli saanut tavata isänsä pitkästä aikaa. Tuntuu etten tunne miestä lainkaan, miten hän voi olla noin kylmä omaa lasta kohtaan? -ap

[/quote]

Minusta teitte pienen virheen antamalla pienten lasten ymmärtää, että on kyseessä veli(puoli). Mutta ehkä se tuli ilmi olosuhteiden pakosta.

En ymmärrä miten valehtelu parantaisi tilannetta. Kyseessä on uusioperheen lasten sisarus, josta heillä on täysi oikeus tietää. Miten joku voi vain päättää, isä, äitipuoli, siskopuoli, että ei olla "oikeasti" sisaruksia tai sukua, kun ei olla oltu niin tiiviisti yhteydessä. Todella karua lakaista maton alle ihminen, jota kohtaan ainakin biovanhemmalla olisi pitänyt olla velvollisuuksia..

Vierailija
142/149 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku näköjään täällä esiintynyt minuna.. Eilen tosiaan juteltiin miehen kanssa rauhassa, ja alkoi asiat selvitä. Mies on siis pelännyt että menettäisi meidät (minut ja tytöt) jos saisin tietää asiasta. Sanoi kyllä jo ymmärtäneensä luulon typeryyden, mutta kun seurustelumme alussa ei uskaltanut kertoa, niin se sitten jäi ja jäi. Elatusmaksut on hoitanut kyllä, ja myönsi kyllä ajatelleensa poikaa, mutta oli vaan tuuminut että kyllä se pärjää ilman häntäkin.. Tajusi kyllä itsekin ajatustensa hölmöyden! Lopputulos nyt oli se että mies soitti pojalle ja kutsui hänet käymään uudelleen, että saadaan paremmin tutustua. Ilman lapsiani tuskin olisin näin nopeasti sulattanut tätä asiaa, luultavasti vollottaisin vieläkin peiton alla.. :) Mutta pikkuisten riemu veljestä oli niin aitoa, se saa aikuisenkin ajattelemaan. Itse olen kovasti helpottunut ettei mieheni taidakaan olla niin paha kuin luulin, häntä oikein hävettää toimintansa nyt. Toivottavasti on samaa mieltä vielä sitten jos poika tulee. Kaipa sitä ''uusperheeseenkin'' tottuu.. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 11:35"]

Ja elarien maksamisesta et ollut ollenkaan tietoinen?

[/quote]

Heh, mulla on kaksi lasta, kummallakin eri isä eikä kumpikaan isä ole koskaan maksanut elareita. Ei myöskään yhteiskunta näiden isien puolesta. Katsos joskus vanhemmat kykenevät myös sopimaan asioista. Tosin se lienee harvinaista.

Vierailija
144/149 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! Palaa sitten kertomaan miten kävi. T. hiljainen myötäeläjä

Vierailija
145/149 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
146/149 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee? :)

Vierailija
147/149 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et hyväksy poikaa täydestä sydämestä niin tuhon tie. Poika kaipaa miestä eli isäänsä elämäänsä ja nyt kun sinä olet vaikea ja teet asiat hankaliksi niin poika katoaa ja alkaa etsimään miehen mallia sedistä joita on netti pullollaan. Sinä voit sitten leikkiä täydellistä perheidylliä ja lukea tytöille iltasatuja kun samaan aikaan tuo poika imee parrua jonkun autossa.

Vierailija
148/149 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni isän vaimolla tulee varmaan joskus olemaan sama tilanne. Se "mies" ei tosin viitsinyt kolmea vuottakaan elää perhe-elämää vaan häippsi jo ennen "niiiin toivotun" lapsensa syntymää eikä ole siis tyttöä nähnyt. 

Surullista sinulle! Sinä ja poika olette kärsijät tässä tilanteessa. Laita mies maksamaan epärehellisyydestään!

Vierailija
149/149 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tilanne juuri nyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi