Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus osoittaa, ettei emätinorgasmia ole olemassa

Vierailija
08.10.2014 |

Klitoris on siinäkin se syy.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki kiitos

Vierailija
2/22 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoriksesta lähtee kudoksena sellainen paisuvainen, joka naisella kiihottuessa tuntuu emättimessä asti, sen vuoksi naista voi kiihottaa klitoriksen lisäksi emättimestäkin (toki yksilöllistä kuinka naisella se tuntuu). Eli totta kai voi sanoa, että naista kiihotetaan samasta kohtaa, jos klitoriksen ja kiihottuvan sukupuolielimistön ymmärtää samaksi. Käytännöllisessä mielessä taas on järkevämpää osoittaa ne kohdat, joita kannattaa kiihottaa eikä mielestäni tuumailla, mikä niistä on samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sitten friikki! Tai asiat asioina, tietenkin klitoris stimuloituu myös emätinorgasmissa, mutta eri paikasta ja tuloksena on erilainen orgasmi.

Vierailija
4/22 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:17"]

[/quote]

Näin olen minäkin ymmärtänyt. Klitorishan on paljon isompi, kuin se näkyvä osa. Yltää syvälle emättimeen asti. Joten yhdynnässä klitoris saa kiihotusta, vaikkei siihen käsin kosketakaan. Toisilla orgasmin saaminen vain on helpompaa ja toisilla vaatii lisäkiihotusta. Riippuu varmaan aika paljon rakenteestakin.

Pääasia kai kuitenkin on se, että saa orgasmin tavalla tai toisella.

Vierailija
5/22 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mä arvaan....joku äijä-macho tehnyt tämän tutkimuksen? sehän se paremmin tietää kun nainen

Vierailija
6/22 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:23"]

anna mä arvaan....joku äijä-macho tehnyt tämän tutkimuksen? sehän se paremmin tietää kun nainen

[/quote]

Miksi miehet halauisivat tuoda esille että penistä/penetraatiota ei tarvita naisen orgasmiin ollenkaan?

Vierailija
7/22 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:17"]

[/quote]

Oletko lukenut kyseisen tutkimuksen? Laitapa sitten linkkiä!

Vierailija
8/22 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/22 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään pitää puhua naisen orgasmista. Emätin, klitoris ja g-piste orgasmit ovat vääriä ilmaisuja.

Vierailija
10/22 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon tähän tutkimukseen, siinä on järkeä, koska niin harva nainen saa emätinorgasmin. Itsekään en saa.

Mutta mitenkäs sitten ne orgasmit, joita ainakin mä saan unissani?

Vierailija
11/22 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet ovat aikojen alusta haluneet kahlehtia, hallita naisen seksuaalisuutta. Tämä on vain modernimpi tapa kahlehtia sitä.

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:23"]

[/quote]

Miksi miehet halauisivat tuoda esille että penistä/penetraatiota ei tarvita naisen orgasmiin ollenkaan?

[/quote]

Vierailija
12/22 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset tykkäävät (ja tulevat) kun tökitään sinne peräseinään. Ylettääkö se klitoris sinne asti?

Vierailija
13/22 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti emättimen kautta voi saada orgasmin klitoriksen takia. Jostain kumman syystä en anna tälle tutkimukselle hirveästi painoarvoa seksielämässäni.

Vierailija
14/22 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:31"]

Koska miehet ovat aikojen alusta haluneet kahlehtia, hallita naisen seksuaalisuutta. Tämä on vain modernimpi tapa kahlehtia sitä.

[/quote]

Tapoja on monia muitakin. Yksi on karvattomuuden vaatiminen, intiimialuieiden valkaisuvaatimus jne. Aina pitää muistaa osoittaa naiselle tämän riittämättömyys seksuaalisella alueella, rintojen kokoa unohtamatta. Surullisinta on, että naiset ottavat hyvin hanakasti nämä asiat omikseen, verrattavissa tyttöjen ympärileikkaukseen, joissa tekijöinä ja toimeenpanijoina ovat naiset itse.

Vierailija
15/22 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:32"]

Jotkut naiset tykkäävät (ja tulevat) kun tökitään sinne peräseinään. Ylettääkö se klitoris sinne asti?

[/quote]

Joo, ylettää:

http://blog.museumofsex.com/the-internal-clitoris/

Vierailija
16/22 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan perustietoa kyllä. Klitta on oikeasti iso ja joillakin sitä voi stimuloida myös emättimen kautta! Eli AP, et kerro mitään uutta.

Vierailija
17/22 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:36"]

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:31"]

[/quote]

Tapoja on monia muitakin. Yksi on karvattomuuden vaatiminen, intiimialuieiden valkaisuvaatimus jne. Aina pitää muistaa osoittaa naiselle tämän riittämättömyys seksuaalisella alueella, rintojen kokoa unohtamatta. Surullisinta on, että naiset ottavat hyvin hanakasti nämä asiat omikseen, verrattavissa tyttöjen ympärileikkaukseen, joissa tekijöinä ja toimeenpanijoina ovat naiset itse.

[/quote]

Uimahalliketjut ovat täynnä näitä aivopestyjä naisia jotka yökkivät intiimialueen karvoitusta ja toisten naisten intiimialueiden ulkonäköä. Ovat sisäistäneet asian hyvin: naisen täytyy ponnistella valtavasti seksuaalisella alueella ollakseen riittävän hyviä miesten tarpeisiin.

Vierailija
18/22 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että on g-pistettä enkä usko myöskään, että voi saada orkun pelkästään emättimen kautta. Olen molempia yrittänyt onnistumatta. Enkä usko olevani aivan totaalinen anatominen poikkeuskaan.

Vierailija
19/22 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minua ainakin tuollanen tökkiminen sattuu niin paljon, että yhdyntä loppuu siihen... Voi tosin johtua endometrioosistakin eikä varsinaisesti siitä tökkimisestä

Vierailija
20/22 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:38"]

[/quote]

Joo, ylettää:

http://blog.museumofsex.com/the-internal-clitoris/

[/quote]

Tuossa perille tökkimisessä on myös se, että samalla miehen häpykumpu/kivekset osuvat hyvin klitorikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan