Ylipaino vs pituus ja hiusraja. Miksi naiset ajattelevat näin?
"Silloin kun mulla oli ehkä korkeintaan 10 kg yli normaalin painon, sain jo miehiltä kommentteja siitä miten lihava olen ja että kannattaisi laihduttaa jne. "Sä oot muuten kyl tosi kiva mut sä oot vähän liian pyöree" ja juttu loppui siihen. Mies oli itse ensinnäkin tosi lyhyt ja hiusraja oli alkanut jo pakenemaan."
Tämä sai yläpeukutusta. Eli miehen genetiikka (pituus, hiusraja) ratkaisee voiko hän arvostella naisen elämäntapoja ja niiden seurauksia. Silä ei ole merkitystä onko mies hoikka tai urheilullinen vai pullukka ja sohvaperuna. Ne eivät ratkaise voiko mies arvostella naista samoista asioista. Ei, vaan se ratkaisee onko mies pitkä, onko hän komeanaamainen ja miltä hänen hiusrajansa näyttää.
Kuitenkaan naiset eivät yleensä väitä että naisen genetiikka (vartalonmalli) ratkaisisi voiko hän arvostella miestä tämän elämäntavoista ja niiden seurauksista...
Kommentit (20)
Samaan aikaan miesten suusta: "naisen paikka on kotona, joskin rahaa saisi tuoda!"
Kovimmat arvostelijat löytyy sieltä pienituloisten pöydästä.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa komentissa oli pointtina että mies on tekopyhä. Arvostelee toisten ulkonäköä vaikka ei itsekkään ole mikään täydellinen malli. Se onko ulkonäön osa tullut ihmisille geneettisesti vai joillain muulla tavalla ei ole merkitystä. Jos et halua omaa ulkonäköäsi arvosteltavan niin älä itse arvostele muita.
Mies ei ilmaissut oliko kyse ulkonäöstä vai epäterveellisyydestä.
Ja sinustako ulkonäön arvosteleminen olisi enemmän ok jos mies olisi geneettinen komistus?
Nähtävästi olisi. Samassa ketjussa nainen sai hurraahuutoja kun hoikistuttuaan antoi pakit lyhyille miehille, vaikka pitkät miehet eivät olleet yhtään sen armollisempia kun nainen oli pullukka...
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä:
Naisen hoikkuutta vastaa / miehen pituus ja hiusraja
Naisen kauneutta vastaa / miehen tulot ja varallisuus
Haloo. 500e/kk Turkkiin ei pitäisi tuntua pahalta jos ees vähän kykenee katsomaan mihin rahansa pistää. Tunnetusti kovimmat arvostelijat on korviaan myöten veloissa eivätkä kykene kunnolla maksamaan elareita Suomessa asuville lapsilleen.
Voisko aloittaja lopulta tajuta että muutaman naisen kommentti tai peukutus tällä palstalla ei tarkoita että naiset yleisesti tai kaikki naiset olisivat samaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä:
Naisen kauneutta vastaa / miehen tulot ja varallisuusHaloo. 500e/kk Turkkiin ei pitäisi tuntua pahalta jos ees vähän kykenee katsomaan mihin rahansa pistää. Tunnetusti kovimmat arvostelijat on korviaan myöten veloissa eivätkä kykene kunnolla maksamaan elareita Suomessa asuville lapsilleen.
No, silloinhan naiset ovat valinneet nämä miehet lastensa isiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa komentissa oli pointtina että mies on tekopyhä. Arvostelee toisten ulkonäköä vaikka ei itsekkään ole mikään täydellinen malli. Se onko ulkonäön osa tullut ihmisille geneettisesti vai joillain muulla tavalla ei ole merkitystä. Jos et halua omaa ulkonäköäsi arvosteltavan niin älä itse arvostele muita.
Ja sinustako ulkonäön arvosteleminen olisi enemmän ok jos mies olisi geneettinen komistus?
Nähtävästi olisi. Samassa ketjussa nainen sai hurraahuutoja kun hoikistuttuaan antoi pakit lyhyille miehille, vaikka pitkät miehet eivät olleet yhtään sen armollisempia kun nainen oli pullukka...
Vahvistat tilastoa. Nainen on onnellisimmillaan sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Voisko aloittaja lopulta tajuta että muutaman naisen kommentti tai peukutus tällä palstalla ei tarkoita että naiset yleisesti tai kaikki naiset olisivat samaa mieltä?
20-0 parissa minuutissa on aika selkeä luku.
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä:
Naisen kauneutta vastaa / miehen tulot ja varallisuus
Vain nepsy voi tuottaa tuollaisia lauseita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä:
Naisen kauneutta vastaa / miehen tulot ja varallisuusHaloo. 500e/kk Turkkiin ei pitäisi tuntua pahalta jos ees vähän kykenee katsomaan mihin rahansa pistää. Tunnetusti kovimmat arvostelijat on korviaan myöten veloissa eivätkä kykene kunnolla maksamaan elareita Suomessa asuville lapsilleen.
No, silloinhan naiset ovat valinneet nämä miehet lastensa isiksi.
Nimenomaan eivät ole. Tällaisia miehiä ei halua kukaan. Siksi jäävät yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset joilla on jo kaikki, eivät pariudu.
Se ei tarkoita sitä että naiset jotka ovat pariutuneet, olisivat onnellisempia sinkkuina.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet ajattelisivat kuin naiset.
"En ole pessyt hampaitani vuosiin ja ne alkavat tippua suusta. Miten nainen kehtasi huomauttaa tästä kun oli omenavartaloinen eikä mikään isorintainen ja hyväperseinen tiimalasi!!!?"
Tämä!
Genetiikka ratkaisee mitä on oikeus vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhää olisi ollut, jos mies olisi itsekin lihava tai eläisi epäterveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä selität :D onko luetun ymmärtämisessä vikaa? Suosittelen ottamaan äidienkielen kertauskurssin.
Ei kenenkään ulkonäön arvosteleminen ole ok.
Eikä arvostelu ole ok vaikka mies olisikin joku supermalli.
Mutta, jos supermallin näköinen mies kelpuuttaa itselleen naisen joka näyttää vain supermallilta niin ihmiset ymmärtävät sen paremmin kuin että pieni ja kaljuuntuva mies vaatii naisen olevan mallin näköinen vaikka itse ei ole.
Olet näköjään lyhyt mies joka on katkera lyhyydestään. En tiedä miksi olet päättänyt että pulleat naiset ovat sinun ykkös vihollisesi tässä asiasssa. Jaksuhalit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset joilla on jo kaikki, eivät pariudu.
Se ei tarkoita sitä että naiset jotka ovat pariutuneet, olisivat onnellisempia sinkkuina.
Naisille myydään somen ja median välityksellä kuvaa naisen onnen löytyvän (ainoastaan) kulutuksesta sekä perheestä. Sen takia Tiktokissa näkee masentuneita naisia parkumassa epäonnistumista perheettöminä naisina. Naisen onnistuminen mitataan yhä perheellistymisen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet ajattelisivat kuin naiset.
"En ole pessyt hampaitani vuosiin ja ne alkavat tippua suusta. Miten nainen kehtasi huomauttaa tästä kun oli omenavartaloinen eikä mikään isorintainen ja hyväperseinen tiimalasi!!!?"
Miten teillä menee pointti noin lujaa ohi :D kenenkään ei tarvitsr huomauttaa mitään kenenkään ulkonäöstä. Jos et halua tapailla omenavartaloista naista niin älä tee sitä! Mutta en tajua miksi koette olevan joku ihmisoikeus että teidän pitää päästä haukkumaan toisten ulkonäköä. Voit pitää suusi kiinni ja etsiä itsellesi mieleisen naisen!
Kävin kerran treffeillä miehen kanssa ja hänen ystävä tuli moikkaamaan. Katsoi mua, nyrpisteli nenäänsä ja sanoi saisit paremmankin ja lähti pois,
Kysyin mikä tämä oli, treffimies sanoi tää arvostelija on baarissa töissä, näkee heti onko potentiaalia. Yritin jatkaa kysyen miten hän näkee potentiaalin vaan katsomalla ihmistä. On hyvä siinä ja sanoi eiköhän tämä ollut tässä.
Vastasin olen samaa mieltä. Ei kukaan osa arvioida ihmistä, jos näkee vain yläkropan ja vielä tyhmempi olet sinä, joka uskot tähän.
Lähdin pois. Näin Jyväskylässä 90 luvulla. Ja kaverukset oli Matti ja Teppo. Tepon KANSsa kävin treffeillä
Olen toisessa avioliitossani.
Ylipainolla, ellei se ole ihan sairaalloista, ei ole mitään väliä. Luonne on tärkein. Ja sitä kautta se, miten puolisosi sinua kohtelee.
Jälleen kerran ihmeellinen aloitus. Ei kai ihmissuhteet ole mitään puutteiden vaihtokauppaa. Yäk. Jos ette tykkää ihmisistä niin olkaa itseksenne.