Mistä asiasta sinä olet erityisen kiitollinen kodissasi?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 23:16"]
Kirjoista, niitä on PALJON. Koko koti on yhtä kirjastohuonetta aivan niin kuin lapsena haaveilin.
[/quote]
Ihana!
Siitä, että on lämmintä, rauhallista ja turvallista. Puhdasta vettä ja kaikkea mitä elämässä tarvitsen. Sopivasti kauneuttakin on tuomassa iloa.
Siitä että minulla on koti!
Täällä on tilaa, lapsella on oma huone, löytyy tilava vaatehuone. Pikkuhiljaa paranee kodin sisustus, tällä hetkellä asunto on keskeneräinen.
Meidän jääkaapin ovessa olevasta vesiautomaatista, josta tulee aina jääkylmää vettä <3
Asun lapsuudenkodissani nyt oman perheeni kanssa, siihen kiteytyy tämän paikan parhaus!
Saunasta, vaikka onkin pieni ja sähkötoiminen. En halua luopua siitä
Sijainnista keskustassa, toimivasta kaakeliuunista (tunnelmallinen talvella), induktioliedestä (mahtavaa kokata).
Kesällä suojaisasta ja kauniista pihasta. Talvella takkatulen loimusta ja mukavista sohvista.
Ollaan ekat asukkaat tässä huoneistossa.
lisäksi kaksion pohjaratkaisu on ihan maagisen hyvä! Tästä en osannut olla kiitollinen ennenkuin kävin katsomassa saman talon kolmiota; kalliimpi, 15 neliötä isompi mutta niin epäkäytännöllinen.. "Järkevää" käyttötilaa jopa meidän kämppää vähemmän. Joo, makuuhuoneita oli kaksi mutta missään ei ollut mitään järkeä.. Ihan kun suunnittelija olis vaihtunut välissä :D tultiin niiiiin kiitollisina omaan kaksioon takaisin ja pysytään täällä vaikka meitä onkin 2 aikuista ja vauva :)
Vaikka onkin "vain" vuokra-asunto, kotimme on kaunis, valoisa, lapsilla omat tilavat huoneet ja meillä on jopa oma pieni piha! Ensi kesänä pääsee istuttamaan kukkia ja pensaita :) olen myös kiitollinen laminaattilattioista, kylpyhuoneen kaakeleista (ei muovimattoa) ja sälekaihtimista. Edellisessä ei näitä ollut, nyt osaa arvostaa.
Se on OMA, ja se on täynnä ihania muistoja ja valokuvia. Se on mun ja poikani ikioma pesä.
Siitä, että asunnossani asun vain minä, sijainti on loistava ja piha on kiva.
Saatiin juuri sellainen asunto mitä monta vuotta etsittiin:
Sopivan kokoinen, ei liian iso mutta riittävästi tilaa. Hyvällä paikalla, kulkuyhteydet mainiot. Palveluja runsaasti, maisemat kauniit. Ei omistusasunto eli jättivelka ei paina niskassa, asumiskulut erittäin kohtuulliset ja kaupungin vuokra-asunnossa saa asua niin kauan kun maksaa vuokransa eikä häiriköi :)
Ollaan tehty omakustanneremonttiakin kun on niin ihana koti. Valoisa ja ihana pohjaratkaisu.
Perusvarustus on kaikki tarvittava hyvään elämiseen. Voin nukkua mukavasti sängyllä, peseytyä ilman että lämmin vesi loppuu, katsoa telkkaria... Kodissani on tarpeeksi puhdasta ja siistiä. Tilaa on riittävästi yhdelle hengelle. Sijainti lähellä kauppaa.
Kodista... raha-asiat huolettavat.
Ihana asunto vanhanajan kerrostalossa, korkeat, tilavat huoneet, isot ikkunat ja ikkunalaudat. Voi suorastaan kuulla historian havinan. Skandinaavisesta sisustuksesta. Mutta ennen kaikkea ihanista lapsista ja miehestä, jonka viereen menenkin nyt nukkumaan.
Suorasta järvinäköalasta.