poistatan ehkäisykapselin
Nyt on rauhallinen olo. Kohta 9 kk helvettiä on ohi, vuosi mennyt ylimääräisen keltarauhashormonin vaikutuksen alaisena.
Saan ehkä itseni takaisin! Ihan järkyttävät sivuvaikutukset. Olen raivohullu, masentunut, hiulsrt lähtee päästä, vaihdevuosioireistoa vaikka olen 24 v. En todellakaan mielialaltani ole normaalisti tällainen ja se ahdistaa. Päätin, etten enää käytä hormoneja ehkäisyyn. Kumilla mennään ja piste.
Halusin vain jakaa tämän helpotuksen.
Kommentit (4)
Aapua, mulla just suunnitteilla ottaa kapseli. Mitenhän yleisiä on tuollaiset oireet?
No muuten kyllä hyvä, siellä olisi saanut olla 3 vuotta. Kokeiltiin cerazettea ensin 3 kk ja ne sopivat ihan hyvin. Kapselin aikana ongelmat vasta alkoivat. Kesällä vuosin 5 vkoa putkeen, muuten ei ole menkkojakaan ollut, joka on migreenini kannalta ollut hyvä. Niin ja iho räjähti käsiin, aknea on ollut aina koten pari näppylää ei aiheuta järkytystä. Mutta ihan hirveitä pahkuroita naamassa, kaulassa, selässä, jopa korvissa!
Toivottavasti sopii sulle, 3. Mulle ei sopinut.
monet haittavaikutuksista, joita mulla on, ovat yleisiä eli joka 10. saa niitä.
Harmi kun kapseli ei sopinut sinulle.. Parhaimmillaanhan se on niin vaivaton ja loisto ehkäisy. Kokeilitko ensin pillereitä vai laitettiinko suoraan?