Jos nainen yrittää tai yrittäisi iskeä sinua
Mitä ajattelisit, tai ajattelet? Onko sinulle käynyt näin? Miten reagoit? Jos nainen tarjoaisi juomaa? Puhutaan siis baariympäristöstä.
Itse olen bi-nainen, ja koitan joskus onneani naistenkin kanssa. En ehkä vaan osaa. Tuntuu, että kaikki maailman naiset ovat heteroita, ja että aiheutan lähinnä pakokauhua, vaikka menisin juttelemaan naisten kanssa muuten vaan. En siis lähesty ketään silmät kiiluen, mutta ehkä ulkonäköni ja kuulemma elekieli antaa ymmärtää, että en ole ihan hetero, ja harvemmin ihmiset kai muutenkaan lähestyvät vieraita ihmisiä muuten vain. Tiedän, että noita väyliä seuranhakuun riittää, mutta halusin vain kysyä, että miten on. Mitä ajatuksia sinua lähestyvä nainen herättää? Mä olen aina tyytyväinen ihan siihenkin, jos löytyy kivaa juttuseuraa, eikä minkään tarvitse koskaan mennä mihinkään. Torjuminen on aina ok, en häiritse, jos jollakulla on muita suunnitelmia, mutta se "peura ajovaloissa"-katse pistää miettimään.
Tähän saa vastata kaikki, miehetkin ja epäheterot.
Kommentit (43)
Tosiaan, kun miettii kuinka vähän (ei ollenkaan) naiset tekevät aloitteita niin välillä sitä oikein ihmettelee että kuinka ne lepakot yleensä edes löytävät toisensa? Kun kaikki vain odottavat sitä aloitetta. Ei ole naisilla helppoa.
Ehkä säikähdys tulee siitä, että baariympäristössä lähestyjät on yleensä pokaajia tai jotenkin sekaisin (kännissä, aineissa tms). Toinen ongelma voi olla maskuliinisuutesi. Olen bi-henkinen heteronainen ja harrastanut seksiä naisenkin kanssa, mutta omalta kohdaltani sanoisin, että maskuliininen nainen kiehtoo yhtä vähän kuin feminiininen mies. Naiset naisina ja miehet miehinä minulle.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:17"]
Jos tajuaisin sen olevan seksuaalista niin hätääntyisin. En siksi, että olen homovastainen vaan minulle naisten välinen pelkkä seksi on omalle kohdalleni pelottava ajatus. Sen sijaan voisin naiseen rakastua, mutta se vaatisi tutustumista ensin ja aikaa ja jotain yliluonnollista maagista tunnetilaa :) Silloin varmaan seksiäkin olisi.
Mä siis luulisin, että tulet siihen puhtaasti (ehkä omituisena) höpöttävänä ystävänä. Saisit aloittaa tooodella kaukaa sen vihjailun, niin että tajuaisin ilman rautalankaa, mitä haet takaa. Ja sitten antaa pienin elein ymmärtää, että ei ole minun palani kakkua. Mutta siis jos seksuaalisviritteisyys tulis vähänkään enempi yllätyksenä, niin häkeltyisin huonossa mielessä. :(
Mutta tsemppiä..!
[/quote]
Jotenkin ajattelin, että noin se monen kohdalla menee. Se häkeltyminen johtaa varmasti usein pikaiseen pakoon, se on vaan helpointa. Mä ymmärrän sen kyllä tavallaan. Mussa on iso annos maskuliinisuutta, ja sen huomaa. Musta tulee usein ihmisille heti mieleen, että tuo on jonkin sortin lepakko.
Mä en muutenkaan hae irtoseksiä. Aloitan aina ihan muulta pohjalta. Outo höpinä on aina hyvä alku kaikelle (kaveruudellekin), jos toinen ei pelästy heti.
ap
[/quote]
Tarkoitatko, että saattaisit mennä ekana yönä sänkyyn, ja jatkaa suhdetta jos ihminen on kiva? Mulle toimis ainoastaan niin, että ensin tutustun. Eikä sekään ole mitenkään hakusessa mulla, eli sattumaa olis silloin. Jos nainen ois kiva, niin oletko sitä mieltä, että sänkyyn ei olis pakko mennä ekana?
4
Olisin otettu, ja ihan hetero olen. Mukavahan se on huomata, että joku pitää viehättävänä tai haluttavana vielä näin keski-iän kynnykselläkin.
On mua kahdesti yritetty saada naisen toimesta testailemaan erilaisia juttuja. En ole kiinnostunut. Toinen noista oli bestikseni, joka oli kuulemma leikkisällä tuulella. Se pitkään luuli olevansa lesbo ja rakastunut muhun, mutta sisäänulos tekniilla pitkälti menin ja jatkettiin ystävyyttä. Kyllähän asiasta sitten juteltiin, kun rakastui palavasti mieheen. Kiva pari niista tuli ja kolme lasta. Jälkeenpäin lähinnä naurettu tuolle hänen "lesbovaiheelle".
Kerran satuin sitten lesboristeilylle samaan aikaan siskoni kanssa. Kyllä mua moni kävi hakemassa tanssimaan, sitä ihmettelin suunnattomasti. Yhdenkään kanssa en lähtenyt. Sitten pöytään istahti eräs isompi nainen ja alkoi tarjoamaan juomia. Sanoin kyllä heti alkuun, että seura kelpaa kyllä ja juomatkin, mutta se siitä. Hauska iltahan siitä tuli. En antautunut hänelle. Ollaan oltu nyt viisi vuotta ystäviä.
Hän on aina ollut tyytyväinen suoruuteeni. Osaan kuulemma olla kohtelias ja suora... ja ronskit jutut.
En tiedä vaikka olisi useampikin naispokaus ollut elämän virrassa, mutten ole vaan niitä huomannut. Kyllä mulle aina ihmisten jutut ja juomat kelpaa. Ystävyyskin. :)
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:31"]
Kieltäytyisin kohteliaasti juomasta niin kuin kieltäytyisin sellaisen miehenkin kohdalla, josta en ole kiinnostunut.
[/quote]
Mulle jää aina hyvä mieli, jos suhtaudutaan kunnioittavasti. :) Tämä on oikea tapa. Kaikkia ihmisiä ei voi kiinnostaa kaikki.
ap
Voi ap! Harmi, ettei me olla kohdattu!
Luulin ettei sun kaltaisia naisia olekaan jotka iskee noin reippaasti. Itse olisin erittäin imarreltu ja lähtisin flirttiin mukaan.
Kerran yksi nainen lyhyen juttelun jälkeen vaan yhtäkkiä suuteli mua. Sitä säikähdin.
Nuorempana on useamman kerran käynytkin näin. Jos suoraan tullaan tarjoamaan juomaa tai pyytämään tanssimaan, niin kieltäydyn ja varmasti vähän häkellynkin. Mutta jos nainen tulee vaan juttelemaan niitä näitä ja kyselemään kuulumisia ja myöhemmin ehkä kysyy, et mitä juot, voin tuoda sinullekin, niin eri asia. Mut varmaan aika erikoinen tapaus saisi olla, että rakastuisin naiseen. Mutta kuka sitä ikinä tietää..
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:33"]
Jos tulisit höpöttämään baarissa mukavia, niin ei todellakaan haittaisi. Ja siitä kun tutustuis, niin mikä sen mukavempaa. Mutta jos heti tulisit pyllyyn taputellen vonkaamaan, niin se olis asia erikseen. :D Mutta sanoitkin juuri, että et lähesty silmät kiiluen. Eli tuo tapasihan on ihan terve. :D Eli mua ei haittaisi yhtään! Tuuhan joskus juttelemmaan mullekki. :D
[/quote]
Mä tosiaan lähden aina ihan vaan juttelemaan mukaviua. Mulle ihmisen sisin on tärkein asia, ja siitä saa selkoa vaan puhelemalla. Jonkun pylly saattaa olla hypnoottisen esteettinen, mutta pelkkään seksiinkin vaaditaan jotain syvempää. :D
ap
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:34"]
Tosiaan, kun miettii kuinka vähän (ei ollenkaan) naiset tekevät aloitteita niin välillä sitä oikein ihmettelee että kuinka ne lepakot yleensä edes löytävät toisensa? Kun kaikki vain odottavat sitä aloitetta. Ei ole naisilla helppoa.
[/quote]
No niinpä! On vaikea löytää muita epäheteroita! Ja pitäähän sitä yrittää. Huteja tulee.
ap
Mä ymmärsin tän otsikon ihan eri lailla. Kai se kertoo siitä miten erilaisia kaikki ollaan.
Olen parisuhteessa, joten suhtaudun ihan samalla tavalla kuin miestenkin iskuyrityksiin: Kerron olevani varattu ja jos vielä sen jälkeen on kiinnostusta jutella, niin en minä karkuun juokse :D
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:43"]
[/quote]
No niinpä! On vaikea löytää muita epäheteroita! Ja pitäähän sitä yrittää. Huteja tulee.
ap
[/quote]
Jos on superheteron näköinen ja -oloinen niin miten voi hienovaraisesti viestiä, että saa tulla juttelemaan? Millä perusteella sinä ap valitset kohteesi?
Olen naisten suhteen aivan helvetin ujo eikä musta ole tekemään aloitteita.
Ehkä säikähdys tulee siitä, että baariympäristössä lähestyjät on yleensä pokaajia tai jotenkin sekaisin (kännissä, aineissa tms). Toinen ongelma voi olla maskuliinisuutesi. Olen bi-henkinen heteronainen ja harrastanut seksiä naisenkin kanssa, mutta omalta kohdaltani sanoisin, että maskuliininen nainen kiehtoo yhtä vähän kuin feminiininen mies. Naiset naisina ja miehet miehinä minulle.
[/quote]
Mun maskuliinisuus saattaa tosiaan pelottaa, ja satunnainen kännisyys, myönnän olevani joskus aika kännissä.
Se maskuliinisuus aika usein hämmentää ihmisiä. Mä olen nuorempana yrittänyt olla feminiinisempi, mutta jotenkin se ei vaan tuntunut oikealta, se tuntui aika pahalta, jos totta puhutaan. Tiedän, että se häiritsee ihmisiä tosiaan, mutta olen hyväsynyt sen tavallaan.
Mä muuten pidän feminiinisistä miehistä. :D
ap
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:17"]
Jos tajuaisin sen olevan seksuaalista niin hätääntyisin. En siksi, että olen homovastainen vaan minulle naisten välinen pelkkä seksi on omalle kohdalleni pelottava ajatus. Sen sijaan voisin naiseen rakastua, mutta se vaatisi tutustumista ensin ja aikaa ja jotain yliluonnollista maagista tunnetilaa :) Silloin varmaan seksiäkin olisi.
Mä siis luulisin, että tulet siihen puhtaasti (ehkä omituisena) höpöttävänä ystävänä. Saisit aloittaa tooodella kaukaa sen vihjailun, niin että tajuaisin ilman rautalankaa, mitä haet takaa. Ja sitten antaa pienin elein ymmärtää, että ei ole minun palani kakkua. Mutta siis jos seksuaalisviritteisyys tulis vähänkään enempi yllätyksenä, niin häkeltyisin huonossa mielessä. :(
Mutta tsemppiä..!
[/quote]
Jotenkin ajattelin, että noin se monen kohdalla menee. Se häkeltyminen johtaa varmasti usein pikaiseen pakoon, se on vaan helpointa. Mä ymmärrän sen kyllä tavallaan. Mussa on iso annos maskuliinisuutta, ja sen huomaa. Musta tulee usein ihmisille heti mieleen, että tuo on jonkin sortin lepakko.
Mä en muutenkaan hae irtoseksiä. Aloitan aina ihan muulta pohjalta. Outo höpinä on aina hyvä alku kaikelle (kaveruudellekin), jos toinen ei pelästy heti.
ap
[/quote]
Tarkoitatko, että saattaisit mennä ekana yönä sänkyyn, ja jatkaa suhdetta jos ihminen on kiva? Mulle toimis ainoastaan niin, että ensin tutustun. Eikä sekään ole mitenkään hakusessa mulla, eli sattumaa olis silloin. Jos nainen ois kiva, niin oletko sitä mieltä, että sänkyyn ei olis pakko mennä ekana?
4
[/quote]
Musta saattaisi olla pelottavaakin hypätä sänkyyn heti. Se ei ole täysin poissuljettua, mutta musta olisi mukavampaa tutustua ensin. Seurustella voisi pidempäänkin ilman seksiä, jos se tuntuu oikealta.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:36"]
On mua kahdesti yritetty saada naisen toimesta testailemaan erilaisia juttuja. En ole kiinnostunut. Toinen noista oli bestikseni, joka oli kuulemma leikkisällä tuulella. Se pitkään luuli olevansa lesbo ja rakastunut muhun, mutta sisäänulos tekniilla pitkälti menin ja jatkettiin ystävyyttä. Kyllähän asiasta sitten juteltiin, kun rakastui palavasti mieheen. Kiva pari niista tuli ja kolme lasta. Jälkeenpäin lähinnä naurettu tuolle hänen "lesbovaiheelle".
Kerran satuin sitten lesboristeilylle samaan aikaan siskoni kanssa. Kyllä mua moni kävi hakemassa tanssimaan, sitä ihmettelin suunnattomasti. Yhdenkään kanssa en lähtenyt. Sitten pöytään istahti eräs isompi nainen ja alkoi tarjoamaan juomia. Sanoin kyllä heti alkuun, että seura kelpaa kyllä ja juomatkin, mutta se siitä. Hauska iltahan siitä tuli. En antautunut hänelle. Ollaan oltu nyt viisi vuotta ystäviä.
Hän on aina ollut tyytyväinen suoruuteeni. Osaan kuulemma olla kohtelias ja suora... ja ronskit jutut.
En tiedä vaikka olisi useampikin naispokaus ollut elämän virrassa, mutten ole vaan niitä huomannut. Kyllä mulle aina ihmisten jutut ja juomat kelpaa. Ystävyyskin. :)
[/quote]
Toivottavasti ei nyt vaikuta liian oudolta, mutta vaikutat jotenkin todella lämpimältä ihmiseltä. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:38"]
Voi ap! Harmi, ettei me olla kohdattu!
Luulin ettei sun kaltaisia naisia olekaan jotka iskee noin reippaasti. Itse olisin erittäin imarreltu ja lähtisin flirttiin mukaan.
Kerran yksi nainen lyhyen juttelun jälkeen vaan yhtäkkiä suuteli mua. Sitä säikähdin.
[/quote]
Mulla on varmaan joku päävamma, kun en osaa tuntea häpeää siitä, että rikon jään ja lähden juttelemaan. :D Mäkin muuten olen joskus säikkynyt naisia. Olen kohdannut muutaman uteliaan ja yli-innokkaan puuman, ja auta armias, jos niiden kynsiin joutuu. :D
ap
Ei haittaa todellakaan! Jos en olisi ihastunut erääseen toiseen, olisin hyvin mielissäni. Olen itsekin bi.
Seksuaalisessa mielessä jos lähestyy, käsken jättämään mut rauhaan.