Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen yrittää tai yrittäisi iskeä sinua

Vierailija
07.10.2014 |

Mitä ajattelisit, tai ajattelet? Onko sinulle käynyt näin? Miten reagoit? Jos nainen tarjoaisi juomaa? Puhutaan siis baariympäristöstä.

Itse olen bi-nainen, ja koitan joskus onneani naistenkin kanssa. En ehkä vaan osaa. Tuntuu, että kaikki maailman naiset ovat heteroita, ja että aiheutan lähinnä pakokauhua, vaikka menisin juttelemaan naisten kanssa muuten vaan. En siis lähesty ketään silmät kiiluen, mutta ehkä ulkonäköni ja kuulemma elekieli antaa ymmärtää, että en ole ihan hetero, ja harvemmin ihmiset kai muutenkaan lähestyvät vieraita ihmisiä muuten vain. Tiedän, että noita väyliä seuranhakuun riittää, mutta halusin vain kysyä, että miten on. Mitä ajatuksia sinua lähestyvä nainen herättää? Mä olen aina tyytyväinen ihan siihenkin, jos löytyy kivaa juttuseuraa, eikä minkään tarvitse koskaan mennä mihinkään. Torjuminen on aina ok, en häiritse, jos jollakulla on muita suunnitelmia, mutta se "peura ajovaloissa"-katse pistää miettimään.

Tähän saa vastata kaikki, miehetkin ja epäheterot.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:41"]

Nuorempana on useamman kerran käynytkin näin. Jos suoraan tullaan tarjoamaan juomaa tai pyytämään tanssimaan, niin kieltäydyn ja varmasti vähän häkellynkin. Mutta jos nainen tulee vaan juttelemaan niitä näitä ja kyselemään kuulumisia ja myöhemmin ehkä kysyy, et mitä juot, voin tuoda sinullekin, niin eri asia. Mut varmaan aika erikoinen tapaus saisi olla, että rakastuisin naiseen. Mutta kuka sitä ikinä tietää..

[/quote]

Maailmassa tapahtuu outoja asioita. Harvaan sitä lopulta rakastuu, mutta ei sitä koskaan rakastu kehenkään, jos ihmisiä ei tapaa. :D Mä ajattelen, että ihmisten kanssa voi aina pitää  hauskaa, vaikka ei odottaisikaan hyötyvänsä niistä mitenkään. Miksi jokaisesta ihmiskontaktista pitäisi hyötyä? Ihan hullua. :D Ihminen kaipaa hulluttelukaveria aina.

ap

Vierailija
22/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:45"]

Olen parisuhteessa, joten suhtaudun ihan samalla tavalla kuin miestenkin iskuyrityksiin: Kerron olevani varattu ja jos vielä sen jälkeen on kiinnostusta jutella, niin en minä karkuun juokse :D

[/quote]

Tällaisessa tilanteessa pistän yleensä pöksyaikeet jäihin, ja juttelen ihmisen kanssa. Usein on hauskaa. :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, lähtisin luultavasti leikkiin mukaan, jos en olisi varattu. Juttuseura kelpaa aina ja käyn muutenkin enimmäkseen gay-baareissa.

Vierailija
24/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:46"]

Potkaisisin munille.

[/quote]

Auts.

ap

Vierailija
25/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuisin varmaan samalla tavalla kuin mieheen, josta olisin tai en olisi kiinnostunut. Ystävällinen ja avoin voin olla jos ihminen tuntuu kiinnostavalta, mutta liika tyrkytys alkaa nopeasti ahdistaa tai muuten vaan ei nappaa yhtään. En koskaan ole kiinnostunut naisesta baarissa tai pelkästään ulkoisen olemuksen perusteella, ainoastaan joskus sellaisista, joiden kanssa olen ollut tekemisissä pidempään ja oppinut hiljalleen tuntemaan. Silloin saatan ihastua luonteen lisäksi ulkonäköönkin. Ainakin sen verran bi olen minäkin enkä toisaalta pidä mitään mahdottomana. :)

Vierailija
26/43 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
27/43 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

~ "sinä olit kaunista katseltavaa.." ~

Vierailija
28/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan avoimin mielin... 

Vierailija
29/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan tarjoaisin takaisin juomaa ja juttelisin kaikkea. Tosin olen yhtä avoin kaikille.

Vierailija
30/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tajuaisin sen olevan seksuaalista niin hätääntyisin. En siksi, että olen homovastainen vaan minulle naisten välinen pelkkä seksi on omalle kohdalleni pelottava ajatus. Sen sijaan voisin naiseen rakastua, mutta se vaatisi tutustumista ensin ja aikaa ja jotain yliluonnollista maagista tunnetilaa :) Silloin varmaan seksiäkin olisi.

Mä siis luulisin, että tulet siihen puhtaasti (ehkä omituisena) höpöttävänä ystävänä.  Saisit aloittaa tooodella kaukaa sen vihjailun, niin että tajuaisin ilman rautalankaa, mitä haet takaa. Ja sitten antaa pienin elein ymmärtää, että ei ole minun palani kakkua. Mutta siis jos seksuaalisviritteisyys tulis vähänkään enempi yllätyksenä, niin häkeltyisin huonossa mielessä. :( 

Mutta tsemppiä..!

Vierailija
31/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihmistutkassa on varmaan vikaa, kun en lähesty avoimempia ihmisiä useammin. No, hienoja ihmisiä olen kyllä kohdannutkin vuosien varrella, kun olen rohkeasti mennyt puhelemaan. :D

ap

Vierailija
32/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu mut pokaa ;)

Vierailija
33/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nuoret naiset ovat tökeröjä kaikkia lähestyvä ihmisiä kohtaan, mikä on minusta kurjaa.

Vierailija
34/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta ja jutuista tietenkin mutta luulen että houkuttuisin kokeilemaan :) Olen sinkku enkä selitysvelvollinen kenellekään.

Itse asiassa nyt kun mietin tätä niin ajatus alkoi kiehtoa entistä enemmän :)

Juuri tänään ajattelin että minä olen kuin kiimainen kissa, kaipaan niiiiiin ihoa! 

Kiitos. :D

Vierailija
35/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittais :)

Vierailija
36/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:17"]

Jos tajuaisin sen olevan seksuaalista niin hätääntyisin. En siksi, että olen homovastainen vaan minulle naisten välinen pelkkä seksi on omalle kohdalleni pelottava ajatus. Sen sijaan voisin naiseen rakastua, mutta se vaatisi tutustumista ensin ja aikaa ja jotain yliluonnollista maagista tunnetilaa :) Silloin varmaan seksiäkin olisi.

Mä siis luulisin, että tulet siihen puhtaasti (ehkä omituisena) höpöttävänä ystävänä.  Saisit aloittaa tooodella kaukaa sen vihjailun, niin että tajuaisin ilman rautalankaa, mitä haet takaa. Ja sitten antaa pienin elein ymmärtää, että ei ole minun palani kakkua. Mutta siis jos seksuaalisviritteisyys tulis vähänkään enempi yllätyksenä, niin häkeltyisin huonossa mielessä. :( 

Mutta tsemppiä..!

[/quote]

Jotenkin ajattelin, että noin se monen kohdalla menee. Se häkeltyminen johtaa varmasti usein pikaiseen pakoon, se  on vaan helpointa. Mä ymmärrän sen kyllä tavallaan. Mussa on iso annos maskuliinisuutta, ja sen huomaa. Musta tulee usein ihmisille heti mieleen, että tuo on jonkin sortin lepakko.

Mä en muutenkaan hae irtoseksiä. Aloitan aina ihan muulta pohjalta. Outo höpinä on aina hyvä alku kaikelle (kaveruudellekin), jos toinen ei pelästy heti.

ap

Vierailija
37/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:22"]

Tuu mut pokaa ;)

[/quote]

Koitan bongata sut, kun lähden taas ulos. ;)

ap

Vierailija
38/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa osunut kohdalle. Toisella kerralla kerroin kohteliaasti, etten olen kiinnostunut ja toisella kerralla piti olla vähän asiattomampi kun väen vängällä oltiin humalassa tunkemassa kolmanneksi pyöräksi (vietin iltaa ystäväni kanssa, molemmat heteroita ja tämä pokaaja luuli meitä pariskunnaksi..).

Vierailija
39/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytyisin kohteliaasti juomasta niin kuin kieltäytyisin sellaisen miehenkin kohdalla, josta en ole kiinnostunut.

Vierailija
40/43 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:23"]

Monet nuoret naiset ovat tökeröjä kaikkia lähestyvä ihmisiä kohtaan, mikä on minusta kurjaa.

[/quote]

Usein nuorilla on omat porukkansa, ja nuoria naisia lähestyy todella monet. Mustakin nuoret naiset (ja miehetkin aika) tuntuu usein kieltämättä vähän pelottavilta.

ap