Jos nainen yrittää tai yrittäisi iskeä sinua
Mitä ajattelisit, tai ajattelet? Onko sinulle käynyt näin? Miten reagoit? Jos nainen tarjoaisi juomaa? Puhutaan siis baariympäristöstä.
Itse olen bi-nainen, ja koitan joskus onneani naistenkin kanssa. En ehkä vaan osaa. Tuntuu, että kaikki maailman naiset ovat heteroita, ja että aiheutan lähinnä pakokauhua, vaikka menisin juttelemaan naisten kanssa muuten vaan. En siis lähesty ketään silmät kiiluen, mutta ehkä ulkonäköni ja kuulemma elekieli antaa ymmärtää, että en ole ihan hetero, ja harvemmin ihmiset kai muutenkaan lähestyvät vieraita ihmisiä muuten vain. Tiedän, että noita väyliä seuranhakuun riittää, mutta halusin vain kysyä, että miten on. Mitä ajatuksia sinua lähestyvä nainen herättää? Mä olen aina tyytyväinen ihan siihenkin, jos löytyy kivaa juttuseuraa, eikä minkään tarvitse koskaan mennä mihinkään. Torjuminen on aina ok, en häiritse, jos jollakulla on muita suunnitelmia, mutta se "peura ajovaloissa"-katse pistää miettimään.
Tähän saa vastata kaikki, miehetkin ja epäheterot.
Kommentit (43)
Jos tulisit höpöttämään baarissa mukavia, niin ei todellakaan haittaisi. Ja siitä kun tutustuis, niin mikä sen mukavempaa. Mutta jos heti tulisit pyllyyn taputellen vonkaamaan, niin se olis asia erikseen. :D Mutta sanoitkin juuri, että et lähesty silmät kiiluen. Eli tuo tapasihan on ihan terve. :D Eli mua ei haittaisi yhtään! Tuuhan joskus juttelemmaan mullekki. :D
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:26"]
Riippuu naisesta ja jutuista tietenkin mutta luulen että houkuttuisin kokeilemaan :) Olen sinkku enkä selitysvelvollinen kenellekään.
Itse asiassa nyt kun mietin tätä niin ajatus alkoi kiehtoa entistä enemmän :)
Juuri tänään ajattelin että minä olen kuin kiimainen kissa, kaipaan niiiiiin ihoa!
Kiitos. :D
[/quote]
Näin biseksuaalina mä näen usein lämpimän ihon lämpimänä ihona, kuului se naiselle tai miehelle. Ihminen haluaa olla ihmisen kanssa. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:23"]
Monet nuoret naiset ovat tökeröjä kaikkia lähestyvä ihmisiä kohtaan, mikä on minusta kurjaa.
[/quote]
Osa on. Ehkä heitä kyllästyttää lähestyvät miehet. Voi olla, että on vähän pissakin noussut päähän. Osaa voi muuten vain pelottaa näyttää kiinnostustaan. En ole ottanut nokkiini näistä, vaan tökerön reaktion saadessani todennut vain hymyillen, että "okei, pitäkää hauskaa" ja jatkanut matkaa. Aina olen saanut samat toivotukset takaisin.