Menisitkö teihin jos sulla olis 37.2 lämpö?
Siis minulla on ollut jo pidemmän aikaa nenä tukossa alkaa yleensä illalla. Nyt on vähän sellainen väsynyt olo , poskia kuumottaa ja limaa tulee vähän, myös silmissä on kuumottava tunne. Nyt äsken mittasin kuumeen suusta ja Se oli 37.2.
Kommentit (58)
Menisin jos aamulla ei olisi enää mitään . Flunssaa on ollut nyt taas todella paljon liikkeellä, kun koulut ja työt ovat taas alkaneet.
Mulla on 36,9 ja todella kamala olo. Ei ole lämpöriippuvainen, ellei selvää kuumetta. Enemmän sub yleisvointi ratkaisee. Joillekin kuume ei nouse millään, joillekin helpommin
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:18"]Menisin. Ei toi ole kuume
[/quote]
Toi on niin ärsyttävä lause! Edelleenkin kaikki olemme yksilöitä ja toisen normaali ruumiinlämpö on aina eri kuin toisen. Mulla toi olis jo pientä kuumetta. Aamulla toki kattoisin tilanteen, mutta kannattaa parantua kunnolla sillä yhdellä kerralla :)
Mulla taas on yleensä peruslämpö 36.6-9 t: ap ps.ajattelin, että menen töihin jos aamulla ei ole enää kuumetta.
Minäkin olen mennyt, vaikka olis ollut 37.4. Sen yli, jos menee, niin sitten n mene.
menisin vaikka itellä noilla asteilla olis melko kipeä olo. särkylääke aamulla ja toinen ruokkiksella nii hyvi jaksaa.
Siis tuohan on esim. normaali ovulaationjälkeinen lämpötila useimmilla naisilla, ei mitään kuumetta. Tuollainen lämpö ei ratkaise mitään, muu olotila sen tekee.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:24"]Menisin. Vain jos mittari näyttää 38 tai yli jään kotiin.
[/quote]
Sit sopii vaan miettiä miks lenssut levii !!
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:18"]Menisin. Ei toi ole kuume [/quote] Toi on niin ärsyttävä lause! Edelleenkin kaikki olemme yksilöitä ja toisen normaali ruumiinlämpö on aina eri kuin toisen. Mulla toi olis jo pientä kuumetta. Aamulla toki kattoisin tilanteen, mutta kannattaa parantua kunnolla sillä yhdellä kerralla :)
[/quote]
Ei ole kuumetta ! Kuume on lääketeiteellinen termi ja tarkoittaa yl 38. Sinulla voi olla läpöä, mutta ei kuumetta.
Pakko olis mennä, eihän nykyisin ole tuuraajia. Kaikki työt kaatuisivat muiden työkavereiden (kivojen) harteille.
Menisin oman vointini mukaan, välittämättä mittarista. Yleensä en edes mittaa lämpöä, koska juuri ikinä se ei nouse ja tiedän oman vointini ilmankin. Pikkuflunssan takia en ikinä jää kotiin.
Menisin oman vointini mukaan, vähän siinä ja siinä. Mies ei kyllä kykenisi mihinkään noin kovassa kuumeessa, olisi todennäköisesti jo arkkua tilaamassa itselleen....
Omaan työhöni menen huomenna samassa tilanteessa buranalla ja otrivininin voimalla. Jos olisin sairaanhoitaja, tarjoilija yms. tartuttaja, en menisi.
Menisin. Ei toi ole kuume