Menisitkö teihin jos sulla olis 37.2 lämpö?
Siis minulla on ollut jo pidemmän aikaa nenä tukossa alkaa yleensä illalla. Nyt on vähän sellainen väsynyt olo , poskia kuumottaa ja limaa tulee vähän, myös silmissä on kuumottava tunne. Nyt äsken mittasin kuumeen suusta ja Se oli 37.2.
Kommentit (58)
en menisi. varsinkaan jos asiakaspalvelityö.
Oman työhöni voisin mennäkin ja olen joskus ollutkin. Kun on ainoana asiantuntijana vastuussa jostain palaveristä/työpajasta jne. ja tietää että niiden peruminen aiheuttaa projektin viivästymisen kun sijaista ei ole, niin sitten menen vaikka sairaana. Etätöitä voin tehdä sairaanakin.
Ymmärrä että kaikkiin töihin ei voi/kannata mennä edes pieneessä kuumeessa.
kyllä lähtisin töihin jos lämpötila olisi noin alhainen,lääkärikään ei noin pieneen lämpöön antaisi saikkua päivääkään no jos sitten kumminkin sitä saikkua saisi ei työnjohtaja sitä hyväksyisi vaan laittais johonkin helpompiin hommiin näin siinä kävisi ei muuta kuin droppia naamariin äkkiä ennenkuin äityy pahaksi kuumeeksi,niin voi vielä selvitä pienellä lämpöilyllä
mun normaalilämpö on 25,6 ja jos on tämän yli, jään aina kotiin, nillin nillin
Luultavasti joutuisin olemaan saikulla, koska normaali lämpöni on 35,4 astetta. Tuo voisi olla jo "korkea" kuume minulla.
En menisi, mulla normi lämpö 35.8 joten yli 37 on jo aika kurja olo. Lisäksi teen fyysistä työtä joten ei sitä edes jaksaisi tehdä.
Pysykää poissa jos on kuumetta, pliis!
-Työnantaja
Mulla peruslämpö on 35,2. Tuo olisi jo kuumetta minulla, en menisi!
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:53"]
Mulla peruslämpö on 35,2. Tuo olisi jo kuumetta minulla, en menisi!
[/quote]
oho, ompa alhainen o.O
Täällä myös eräs, jonka normilämpö on 35,5. Tunnen itse heti kun lämpö nousee yli 37 asteen ja voin joka kerta yhtä huonosti oli mittarissa 37 tai 39. En ota riskejä, koska saatan saada Addisonin kriisin, jos sairaana lähden töihin. Mieluummin heti kun tauti iskee päivä tai pari kotona ja sillä usein hoituu, jos leikin tuön sankaria saatta lopputulemana olla yli viikko sairaslomaa.
En tietenkää menis parantua pitää nuhasta ja palkan saa kun istuu soffalla ja kahtoo televiissiiooo
En missään tapauksessa. En mene sairaana töihin, siinä tartuttaa muut ja pidentää omaa tukalaa oloa.
Normaalilämpöni on asteen alempi, joten tuo todellakin jo tuntuu.
Toivoisin todella, että nämä työn sankaritkin jäisivät suosiolla kotiin sairastamaan, niin muutkin pysyisivät terveempinä.
Onko kiva sitten sairastuttaa ne kivat työkaverit? Toivottavasti en ole samassa työpaikassa kanssasi.[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:28"]
Pakko olis mennä, eihän nykyisin ole tuuraajia. Kaikki työt kaatuisivat muiden työkavereiden (kivojen) harteille.
[/quote]
En usko. Normilämpö on yleensä jotain 35.7 tjsp, eli aika matala, vaikka kaikki aina sanoo että onpa lämpimät kädet, ja jalat, sisällä en kestä olla sukat jalassa kun tulee niin lämmin.
En menisi. Työnantaja on muutenkin kieltänyt tulemasta flunssaisena tai puolikuntoisena töihin, koska avokonttorissa on pian kaikki sairaita.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 01:20"]En menisi. Työnantaja on muutenkin kieltänyt tulemasta flunssaisena tai puolikuntoisena töihin, koska avokonttorissa on pian kaikki sairaita.
[/quote]
Siis otsikkoon oli tarkoitus tulla menisitkö töihin ei teihin :D
Up