Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehesi koskaan lyönyt sinua? (tai muuta väkivaltaa)

Vierailija
07.10.2014 |

Onko NYKYINEN miehesi lyönyt, tönäissyt tai jotain muuta vastaavaa? Oletko koskaan kertonut kenellekään?

Oma mieheni vuosi sitten joulun alla tönäisi mut lattialle kumoon ja sylkäisi naamalle. En ole koskaan kertonut kellekään. Yhdessä ollaan oltu 5 vuotta, tuo oli ainut väkivalta mitä meidän suhteessa on ollut.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lyönyt, purrut, töninyt, repinyt hiuksista jne. 

Se on aina hyvä sellaisten ihmisten huudella tätä: "En antaisi anteeksi jos löisi", "Jäisi lyöminen vain yhteen kertaan" jne., jotka eivät ole itse kokeneet.

Minäkin olin ennen samanlainen nainen, joka hoki, että: "En antaisi ikinä anteeksi jos mies löisi ja jättäisin heti". Kas kummaa, kun ensimmäinen kerta tuli niin anteeksi annoin ja vielä useammankin kerran. Oikeastaan pahoinpitelyt loppuivat vasta silloin kun soitin poliisit ja mies vietti yön putkassa, kävimme kuulusteluissa jne. 

Nyt viimeisimmästä pahoinpitelystä on kaksi vuotta aikaa ja suhteemme voi hyvin, mutta vaikea tuosta kaikesta oli päästä yli. Hän mm. lopetti sen tolkuttoman alkoholinkäytön ettei vastaavia tilanteita pääsisi tapahtumaan. Tänä päivänä uskon rehellisesti ja aidosti siihen, että mieheni ei enää tekisi pahoinpitelisi minua. Tiedostan, että on harvinaista että hakkaava mies lopettaisi hakkaamisen, mutta luotan kyllä täysin että omalla kohdallani mieheni on lopettanut sen. 

Vierailija
42/74 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ole käyttänyt väkivaltaa.

Vierailija
44/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkäisi naamaan? Ai kauhee, ei pitäis olla hauskaa mut jotenkin nauratti. Mietin laamaeläimiä :D

Vierailija
45/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut väkivaltainen.

Vierailija
46/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, paitsi luvallani (seksin yhteydessä), koska tykkään siitä.

Vierailija
47/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta. Aika kovaa saa kuitenkin tönäistä, että kaaatuu ja toi sylkäseminen...se vaan kertoo epäkunniotuksesta ja halveksunnasta

Vierailija
48/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Hakannut silmän mustaksi ja tökkinyt ruuvilla, repinyt hiuksista, potkinut, kuristanut ja lyönyt remmillä. Olen monet kerrat meikkaillut jälkiä piiloon. Ja paennut turvakodille. Eronnutkin. Mutta annoin sitten vielä mahdollisuuden. Olen kokoajan varuillani, mutta kyllä hänkin on varautuneempi. Pelkää, että lähden turvakodille uudelleen ja sossut kimpussa ei ollut kiva juttu. Niistä päästiin niin ei haluta enää riskeerata

Vierailija
49/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, luojankiitos!

Vierailija
50/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Jäisi yhteen kertaan. En itsekään ole lyönyt.

Vierailija
51/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mies kiihtyy helposti ja usein nollasta sataan, on ollut kahakoissa muutaman kerran. Minulle on vahingossa vain aiheuttanut mustelmia pidettyään kiinni käsivarsistani leikillään. Kiltti mies.

Vierailija
52/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen ei ole, ex monestikin.

Vierailija
53/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja jos olisi, olisi kyllä siitä hetkestä EX.

Vierailija
54/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole. Mun miehet on kyllä aina olleet pienikokoisia, ja itse olen naiseksi vahva. Suhteen alussa pistän aina painiksi niiden kanssa, ja jatkan vain niiden kanssa, jotka pystyn voittamaan rehellisesti.

Joo, sävy oli vähän vitsaileva, mutta olen oikeasti tehnyt noin. Jo nuoresta asti olen jotenkin kammonnut ajatusta miehestä, joka olisi mua merkittävästi voimakaampi tai isompi.

Ap, kertomuksessasi oli sellaista nöyryytyksen makua. Jotenkin vähän suutuin sun puolesta. Sulla ei ole tuossa mitään hävettävää.

Vierailija
55/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, läpsäsisi naamaan sen jälkeen, kun olin yrittänyt vääntää sen nenän niskaan. Jätänkö sen sian? Ko. hässäkkä tapahtui vuonna -78.

Vierailija
56/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sen virheen kun tekis, ni sais lähteä saman tien.

Vierailija
57/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei kertaakaan. Suhteessamme ei ole fyysistä eikä henkistä väkivaltaa. Ollaan nyt oltu kahdeksan vuotta yhdessä. Ei juuri koskaan ole korottanut ääntäkään. Hävettää myöntää, että joskus sitä olen toivonut (äänen korottamista, vastaan sanomista), mutta näin parempi.

Vierailija
58/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta vain sängyssä <3

Vierailija
59/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, paljon. Mm. lyönyt, potkinut, kuristanut, repinyt hiuksista, heitellyt lattiaan ja seinään. Pitänyt väkisin asunnossa. Käyttänyt myös jonkunlaista henkistä väkivaltaa. Alistamista sekä henkisesti että fyysisesti.
Palstan mukaan olen toki läski, tyhmä akka joka ei ketään muuta saisi ja siksi on tällaisessa suhteessa. Mä olen perusnätti, hoikka ja pieni nainen. Mukava, monissa asioissa fiksu ja hauskaa seuraa.
Tässä suhteessa olen koska rakastan miestäni, vaikka tiedän että se tekee minusta jollain tavalla hullun. Mutta on meidän suhteessa paljon muutakin, ja tosi paljon hyvää. Eikä tuo väkivalta ole päivittäistä, eikä yleensä edes viikottaista. Joskus menee pitkäänkin ilman.
Ja kun kuitenkin kysytään, niin: ei, meillä ei ole lapsia, eikä tule. Jos olisi, ei tilanne olisi tällainen (=en olisi tämän miehen kanssa, en siis oleta että tämä muuttuisi jos olisi lapsia). Vaikka tämä ei minulle ole maailmanloppu, lapsille tahtoisin tarjota jptain aivan muuta. Jos siis lapsia tahtoisin.

Vierailija
60/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole.