Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi koskaan lyönyt sinua? (tai muuta väkivaltaa)

Vierailija
07.10.2014 |

Onko NYKYINEN miehesi lyönyt, tönäissyt tai jotain muuta vastaavaa? Oletko koskaan kertonut kenellekään?

Oma mieheni vuosi sitten joulun alla tönäisi mut lattialle kumoon ja sylkäisi naamalle. En ole koskaan kertonut kellekään. Yhdessä ollaan oltu 5 vuotta, tuo oli ainut väkivalta mitä meidän suhteessa on ollut.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 12:18"]

On lyönyt, purrut, töninyt, repinyt hiuksista jne. 

Se on aina hyvä sellaisten ihmisten huudella tätä: "En antaisi anteeksi jos löisi", "Jäisi lyöminen vain yhteen kertaan" jne., jotka eivät ole itse kokeneet.

Minäkin olin ennen samanlainen nainen, joka hoki, että: "En antaisi ikinä anteeksi jos mies löisi ja jättäisin heti". Kas kummaa, kun ensimmäinen kerta tuli niin anteeksi annoin ja vielä useammankin kerran. Oikeastaan pahoinpitelyt loppuivat vasta silloin kun soitin poliisit ja mies vietti yön putkassa, kävimme kuulusteluissa jne. 

Nyt viimeisimmästä pahoinpitelystä on kaksi vuotta aikaa ja suhteemme voi hyvin, mutta vaikea tuosta kaikesta oli päästä yli. Hän mm. lopetti sen tolkuttoman alkoholinkäytön ettei vastaavia tilanteita pääsisi tapahtumaan. Tänä päivänä uskon rehellisesti ja aidosti siihen, että mieheni ei enää tekisi pahoinpitelisi minua. Tiedostan, että on harvinaista että hakkaava mies lopettaisi hakkaamisen, mutta luotan kyllä täysin että omalla kohdallani mieheni on lopettanut sen. 

[/quote]

Mä en ole ikinä ymmärtänyt naisia, jotka vaan " antaa anteeksi". Okei, siis yhden kerran mä vielä voin käsittää, mutta jos toinen kerta tulee, niin silloin asia on jo sillä tasolla, että jokaine älykäs ihminen tietää, että se ei anteeksi antamalla ja pyytämällä lopu, vaan ASIALLE PITÄÄ TEHDÄ JOTAIN!!!

Ei siis välttämättä tarvitse jättää miestä, vaan oikeasti, aktiivisesti alkaa käsitellä asiaa. Jos mies ei tähän suostu, niin silloin pelin pitäisi olla selvä. 

Kuten itsekin kirjoitit, miehesi käytti todella ällöttävää väkivaltaa suhun ( oikeasti, kuka aikuinen PUREE??? Hyi saatana, en ikinä saisi takaisin arvostusta tuollaista ihmispaskaa kohtaan)niin kauan kuin olit tyypillinen nainen, ja ajattelit, että kun sä oot niin ihanan spessu ja kyllähän sun rakkautes tietty miehen parantaa. Vasta kun miehesi joutui kohtaamaan tekojensa seuraukset, hän muutti käytöstään.

Älkää olko naiset tyhmiä. teidän itkunne tai rakkautenne ei väkivaltaa lopeta. Ottakaa vastuu omasta elämästänne.

[/quote]

Osasinkin odottaa tämän tyylistä vastausta kommentilleni. Niin, en minäkään ymmärtänyt naisia, jotka antoivat anteeksi, ennen kuin se osui omalle kohdalle. Kyllä, mieheni on käyttänyt suunnattoman inhottavaa väkivaltaa minuun kohtaan, mutta olemme päässeet siitä yhdessä yli. En ole ikinä ajatellut noin naiivisti että "rakkauteni parantaa hänet ja olen niin special", en todellakaan. Sinä vedät ihan omia johtopäätöksiäsi.

Yhdessäolomme vielä on tarkkaan harkitun päätöksen tulos, jonka vuoksi molemmat ovat taistelleet. Minun on pitänyt oppia antamaan anteeksi ja mieheni on myös - antamaan anteeksi itselleen. Kyllä tätä asiaa on monta kertaa puitu, enkä uskokaan että ulkopuolinen sitä kuvitella näin kirjoituksien välityksellä. Minusta mieheni on kyllä jo useamman vuoden jälkeen todistanut että ei enää tee vastaavaa. Lähtökohtaisesti en siis itsekään suosittele ketään jäämään suhteeseen jossa mies pahoinpitelee, mutta omalta osaltani se kannatti. Vaikka todennäköisyydet eivät todellakaan ollut puolellani. Olemme nykyisin onnellisia ja tuo synkkä aika takanapäin. Näinkin siis voi tapahtua, mutta uskon että 99 % tapauksista lopputulos on päinvastainen.

Vierailija
2/74 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töninyt, kuristanut, heittänyt puhelimella päähän, lyönyt kaukosäätimellä, sysännyt huonekalun päälleni, tahallaan vetänyt ovea kiinni kun sormeni olivat välissä, monet kerrat pannut kuiviltaan... Olin henkisesti niin hajalla, että jäin suhteeseen. En antanut anteeksi, mutta hyväksyin. Nykyään menee paremmin, mutta ikuiset arvet näistä jäi, kuvainnollisesti siis. Onnellisia ne, jotka eivät ole tällaista kokeneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä mies suuttuu ja lyöö

Vierailija
4/74 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan! Ensimmäinen kerta olisi myös viimeinen. En jäisi odottamaan tosita lyöntiä, se kun kuitenkin tulisi. Ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
5/74 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:49"]Ei ole. Itse löin miestä kerran sateenvarjolla ja kadun edelleen.
[/quote] Oonko hirvee kun vähän hymyilytti? :)

Vierailija
6/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan satutettu molemmat toisiamme.Kaksi oikeudenkäyntiä takana. Silti rakkaus pitää meidät yhdessä.

Vierailija
7/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyinen,tietää että ex pahoin piteli ja tietää myös sen että näyttäisin heti ovea jos näin kävisi. Kerta riittää..

Vierailija
8/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kerran pui nyrkkiä, mutta en ees muista aihetta. Osaa loukata sanallisesti niin pahasti, ettei tarvitse fyysistä väkivaltaa.

Vierailija
9/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viitisen vuotta sitten stressaava elämänvaihe ja riitelimme rajusti ja usein. Olemme molemmat tosi temperamenttisia ja yksi riita kulminoitui siihen (kun hajotin miehen esineitä), niin tarttui minua rinnuksista ja työnsi pihalle ulko-ovesta. Siinä huomasin, mikä fyysinen ylivalta miehellä on. On ihan turha pullikoida vastaan naisena.

Sen jälkeen eikä sitä ennen ole tällaista tapahtunut, ja asia keskusteltiin läpikotaisin. Riidatkin ovat laimentuneet kun elämä on muuten rauhoittunut. Sanat sinkoilee välillä edelleen mutta fyysistä ei ole tarvinnut pelätä enää.

Vierailija
10/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Itse löin miestä kerran sateenvarjolla ja kadun edelleen.

Vierailija
11/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:35"]

Ollaan satutettu molemmat toisiamme.Kaksi oikeudenkäyntiä takana. Silti rakkaus pitää meidät yhdessä.

[/quote]

Voi helvetti miten tyhmiä ihmisiä maa päällään kantaa. Kai teillä on vielä pari rakkautenne hedelmää katsomassa tuota touhua?

Vierailija
12/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kukaan entisista poikaystävistänikään ei ole koskaan käyttänyt minkäänlaista fyysistä väkivaltaa. Siitä olen onnellinen, vaikka tietysti sen pitääkin olla itsestäänselvää aina ja kaikkien kohdalla.

Vierailija
13/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä ole! Jos jostain kumman syystä olisi väkivaltainen, niin ottaisin lapset ja lähtisin heti. Jos tekisi kuten ap:n mies, ei paluuta olisi, jos olisi joku pieni tönäisy, voisin ehkä palata jos asia käsiteltäisiin hyvin.

Vierailija
14/74 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei ole ollut koskaan väkivaltainen ketään ihmistä kohtaan.

Vierailija
15/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla ei ole miestä mutta ex oli täys hullu kännissä, en jaksa edes luetella miten kaikin tavoin on ollut väkivaltainen sekä mua että vähän kaikkea ja kaikkia kohtaan.

Te jotka olette vielä suhteessa tuollaisen miehen kanssa. Se ei ole rakkautta, se on riippuvuutta. Ero on työn ja tuskan takana mutta enemmän kärsit tuollaisessa suhteessa. Ala hoitaa riippuvuuttasi ja ehkä pääset joskus vapaaksikin!

Vierailija
16/74 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/74 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 13:58"]

Miehiltä voisi kysyä samaa, miesvihapalstalla

http://yle.fi/uutiset/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin/5487134

[/quote]

JA tilastopoikkeama / adhominem - jankkaajan ei tarvitse tällä kertaa tulla "pätemään".

Misandria on mielenvikaista.

Vierailija
18/74 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti Salovaara on sanonut: "Vika on aina kiusaajassa, ei koskaan kiusatussa."

Mutta onkohan kukaan kysynyt häneltä, kenessä on vika jos mies lyö naista?

Tämä kommentti tulee ymmärtää korkeintaan vain huomiona kovin ehdottomilta kuulostaviin kannanottoihinsa.

Vierailija
19/74 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 12:09"]

Olen sinkku mutta viimeisimmässä suhteessa oli väkivaltaa. Pahinta oli ettei mies tunnustanut sitä väkivallaksi, kun kännissä puristi käsiini mustelmat ja kerran jopa kävi kimppuuni niin että taju lähti.

[/quote]

Itsessäsi ei ollut mitään vikaa?

Vierailija
20/74 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, 30v oltu yhdessä. Isänsä oli väkivaltainen juoppo, ei onneksi ole periytynyt. Itse olen kerran lyönyt, purrut ja raapinut miestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi