Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on nyt ”rokottamattomien epidemia”

Vierailija
02.09.2021 |

"Esimerkiksi 20–29-vuotiailla rokottamattomilla ilmaantuvuusluku on noin yhdeksän kertaa suurempi kuin rokotetuilla".

Tarkoittaako tämä sitä että kaikkien pitää mennä ottamaan se rokotus?

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008235431.html

Kommentit (614)

Vierailija
361/614 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio on osa luontoa.

Covid poistaa rikkaruohot ja parantaa huoltosuhdetta.

Tämä. Jenkeissä Korona tappaa huonosti koulutettua väestöä.

Ja hyvinkoulutetut on kuulemma kriittisimpiä koronarokotteiden suhteen.

Sun lähde on kuulemma. Kuka se on mielikuvitus?

Hyvinkoulutetut ottavat rokotteen tödennäköisemmin kuin huonosti koulutettu.

Tuosta löytyy tutkimustuloksia.

Vierailija
362/614 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään pakko ottaa rokotetta. Voit halutessasi sairastaa koronan ja hankkia sitä kautta immuniteetin, jos et satu kuolemaan tautiin.

Hohhoijaa... Otetaas se 0,000000001% riski sitten, että sattuu kuolemaan meemiflunssaan. Todennäköisempää on kuolla siihen, että kävelen ovesta ulos ja taivaalta lentää halko pääni päälle. 

Karman laki hoitaa meemin tekijät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/614 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastin koronan pari kuukautta sitten. Se oli kuin lievä flunssa. Kuumetta kaksi päivää, yskää noin viikon. Missään vaiheessa ei kunto mitenkään romahtanut: esim. käytin koiraa metsässä rauhallisesti kävellen joka päivä. Parantumisen jälkeen mitään oireita ei jäänyt. Olen 29v. perusterve ja terveellisiä elämäntapoja noudattava nainen.

Veljeni 26v. sairasti koronan. Hänellä heikkeni makuaisti kahdeksi viikoksi - ei mitään muita oireita.

Isäni 59v. sairasti myös. Isällä vähän ylipainoa, mutta ei sairauksia. Hänellä flunssaoireet kestivät yhteensä kaksi viikkoa niin, että noin 5 pv oli kovempi flunssa jolloin lepäili sängyssä, ja sen jälkeen oli jo ihan toimelias, mutta yskää vielä oli.

Kellään meistä ei ole rokotteita.

Kaksi oman ikäistä ystävääni lisäksi sairastanut. Toisella yksi rokote, toisella ei rokotteita. Molemmilla noin viikon perus flunssatauti, ei jälkioireita.

Kiinnostavana huomiona, joitakin rokoteintoilevia kavereitani tuntui ÄRSYTTÄVÄN se, että minä ja perheenjäseneni emme saaneet koronasta mitään vakavia oireita.

Kysymys: mitä ihmeen hyötyä koronarokotteista olisi ollut meille, joilla niitä ei ollut? Minusta koronarokote on terveelle, normaalipainoiselle ihmiselle vain turhia kemikaaleja, joilla kuormittaa kehoa. Tarpeeton.

Odotan vastauksia, joissa kerrotaan minulla ja läheisilläni olleen vain "hyvä tuuri"...

Tämä. Omassa tuttavapiirissa pyörähti korona-aalto, noin 10 ihmistä sairastui, toiset urheilullisempi, toiset pyöreämpiä, mutta kaikilla flunssaa, kevyt kuume, maku- ja hajuaisti jonkin aikaa pois ja thäts it. Ikähaarukka oli tämä rokotteista kieltäytyvä, syntinen 28-37v. Että hui hui vaan muille

Vierailija
364/614 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairastin koronan pari kuukautta sitten. Se oli kuin lievä flunssa. Kuumetta kaksi päivää, yskää noin viikon. Missään vaiheessa ei kunto mitenkään romahtanut: esim. käytin koiraa metsässä rauhallisesti kävellen joka päivä. Parantumisen jälkeen mitään oireita ei jäänyt. Olen 29v. perusterve ja terveellisiä elämäntapoja noudattava nainen.

Veljeni 26v. sairasti koronan. Hänellä heikkeni makuaisti kahdeksi viikoksi - ei mitään muita oireita.

Isäni 59v. sairasti myös. Isällä vähän ylipainoa, mutta ei sairauksia. Hänellä flunssaoireet kestivät yhteensä kaksi viikkoa niin, että noin 5 pv oli kovempi flunssa jolloin lepäili sängyssä, ja sen jälkeen oli jo ihan toimelias, mutta yskää vielä oli.

Kaksi oman ikäistä ystävääni lisäksi sairastanut. Toisella yksi rokote, toisella ei rokotteita. Molemmilla noin viikon perus flunssatauti, ei jälkioireita.

Kiinnostavana huomiona, joitakin rokoteintoilevia kavereitani tuntui ÄRSYTTÄVÄN se, että minä ja perheenjäseneni emme saaneet koronasta mitään vakavia oireita.

Kysymys: mitä ihmeen hyötyä koronarokotteista olisi ollut meille, joilla niitä ei ollut? Minusta koronarokote on terveelle, normaalipainoiselle ihmiselle vain turhia kemikaaleja, joilla kuormittaa kehoa. Tarpeeton.

Odotan vastauksia, joissa kerrotaan minulla ja läheisilläni olleen vain "hyvä tuuri"...

Tämä. Omassa tuttavapiirissa pyörähti korona-aalto, noin 10 ihmistä sairastui, toiset urheilullisempi, toiset pyöreämpiä, mutta kaikilla flunssaa, kevyt kuume, maku- ja hajuaisti jonkin aikaa pois ja thäts it. Ikähaarukka oli tämä rokotteista kieltäytyvä, syntinen 28-37v. Että hui hui vaan muille

Miksi et pelkää? Siihenhän voi kualla!!11 Eikö 1,5 vuoden pelkopropaganda ole vieläkään tepsinyt? 

Vierailija
365/614 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun lähde on kuulemma. Kuka se on mielikuvitus?

Hyvinkoulutetut ottavat rokotteen tödennäköisemmin kuin huonosti koulutettu.

Tuosta löytyy tutkimustuloksia.

Tämä. Miksi kulkutautimyönteinen luulee olevansa fiksu?

Tilastojen lukeminen, suhde verrantolaskut eivät onnistu ja grafiinioksidi on metallia.

Uskominen 5G siruun 🤦🏼

Vierailija
366/614 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evoluutioteorian mukaan kansa viisastuu kun rokottamattomat poistuvat, tosin hitaasti, keskuudestamme. Ehkä joku tuleva uusi variantti nopeuttaa tätä kehitystä.

En sanoisi viisaaksi sellaisia, jotka söisivät vaikka hevosen paskaa jos joku auktoriteetti käskisi.

Eikö ne ole rokottamattomia jotka syövät hevosen pask... siis matolääkettä?

Vierailija
367/614 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet normaalipainoinen ja perusterve, niin ei ole syytä alistua tämänkään pelottelu-uutisen uhriksi.

Jos olet normaalijärkinen, et lotkauta korvaasikaan tuolle yllä olevalle rokotevastaisen/kulkutautimyönteisen toitottamalle typeryydelle.

Myös normaalipainoisten ja perusterveiden tulee mennä rokotettaviksi.  Niin toimivat älykkäät.

Vierailija
368/614 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet normaalipainoinen ja perusterve, niin ei ole syytä alistua tämänkään pelottelu-uutisen uhriksi.

Jos olet normaalijärkinen, et lotkauta korvaasikaan tuolle yllä olevalle rokotevastaisen/kulkutautimyönteisen toitottamalle typeryydelle.

Myös normaalipainoisten ja perusterveiden tulee mennä rokotettaviksi.  Niin toimivat älykkäät.

Ei, vaan normaalijärkiset eivät lotkauta korviaan veritulppamyönteisille/rokotefanaatikoille. Niin toimivat älykkäät.

Vierailija
369/614 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, aina löytyy näitä hulluja, jotka leikkivät venäläistä rulettia terveydellään.  Kaikki eivät todellakaan sairastu vakavasti, mutta monet sairastuvat ja kuolevat, ja vielä tuskallisesti.   Siksi se rokotus kannattaa ottaa.    Kenenkään ei pidä ottaa mallia sinusta, vaan jos joku on samanlainen nysselöressukkapiiikinpelkääjä, niin ei muuta kun man up!   

Vierailija
370/614 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotekriittiset ovat tutkitusti vähemmän älykkäitä. Tämä nousi eteen kun suljettiin pois koulutus yms. tekijät.

After adjustment for age, sex, and ethnicity, study members with a lower baseline cognition score were markedly more likely to be vaccine hesitant (odds ratio per standard deviation lower score in cognition; 95% confidence interval: 1.76; 1.62, 1.90).

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8133799/

Aijjaa, mä olen lukenut ihan päinvastaista :D. Järkikin sanoo, että rokotekriittiset on todennäköisesti älykkäämpiä kuin kaiken nielevät kielitaidottomat ja huonostikoulutetut, jotka ovat sen tiedon varassa, mitä valtamediassa sanotaan. Eivät osaa lukea englantia.

Vierailija
371/614 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan normaalijärkiset eivät lotkauta korviaan veritulppamyönteisille/rokotefanaatikoille. Niin toimivat älykkäät.

No kuule, sen veritulpan saat paljon todennäköisemmin sairastamalla koronan.  Se on fakta.  Tästä miten suuri ongelma se on koronan sairastaneille esim myöheimmin leikkauksien yhteydessä. on ollut tutkimustietoa tarjolla viime päivinä.

Vierailija
372/614 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan tarkoitus on varmaan alunperin tyhjentää vähemmän viisas väestö pois.

Vierailija
373/614 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotekriittiset ovat tutkitusti vähemmän älykkäitä. Tämä nousi eteen kun suljettiin pois koulutus yms. tekijät.

After adjustment for age, sex, and ethnicity, study members with a lower baseline cognition score were markedly more likely to be vaccine hesitant (odds ratio per standard deviation lower score in cognition; 95% confidence interval: 1.76; 1.62, 1.90).

Aijjaa, mä olen lukenut ihan päinvastaista :D. Järkikin sanoo, että rokotekriittiset on todennäköisesti älykkäämpiä kuin kaiken nielevät kielitaidottomat ja huonostikoulutetut, jotka ovat sen tiedon varassa, mitä valtamediassa sanotaan. Eivät osaa lukea englantia.

Just joo. Ei ole vaan yhtään vielä yhtään vastaan ihme juttu.

Vierailija
374/614 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂🤦🏼 Amerikassa ei osata lukea englantia?

Vierailija
375/614 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on tähän mennessä todettu 220 miljoonaa koronatapausta ja heistä noin 4,5 miljoona on kuollut. Kuoleman todennäköisyys koronaan sairastuneelle on siis aika tarkkaan 2 %. Itse en näe mitään syytä, miksi en pienentäisi koronaan sairastumisen todennäköisyyttä 10-20-kertaisesti rokotteella, ja vakavaa tautimuotoa ja kuoleman todennäköisyyttä vielä paljon enemmän.

Vierailija
376/614 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂🤦🏼 Amerikassa ei osata lukea englantia?

😂Amerikkalaiset opettelee lukemaan amerikkaa. Siksi kaikki rokotevastaiset ovat jääneet ilman rokotetta.

Vierailija
377/614 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olet lukenut sieltä foliohattujen propagandasivuistoilta, joita teille toimitetaan USAsta hämäristä lähteistä.

Osoitit kommentillasi olevasi tyhmä, kouluttamaton ja kielitaidoton!   Et selvinnyt edes tuosta englanninkielisestä tutkimustuloksen lainauksesta.  Häpeä!   

Tutkimukset todellakin osoittavat, että heikkoin aines on rokotevastaista. Heille voidaan syöttää mitä moskaa tahansa, koska eivät hallitse edes lähdekritiikkiä eivätkä ymmärrä edes peruskäsitteitä.

Vierailija
378/614 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun vähintään kolme, lukumäärä heittää kolmella.

Eli 3 kappaletta 29 täyttäneitä ja 0 kappaletta alle 29-vuotiaita. Mikä tässä on niin vaikeaa, ettet pysty sitä ymmärtämään?

Mua kiinnostaisi tuo Maikkarin lähde. Mistä he ovat saaneet tietonsa, että nuorimmat koronaan kuolleet on nimenomaan 29-vuotiaita? Ainakin yksi 29-vuotias näyttää kiistatta olevan, mutta mistä Maikkari tietää, ettei sen nuorempia ole? Onko tällainen tilasto julkaistu jossain, kun mä oon luullut, että näitä pieniä lukuja nimenomaan peitellään yksityisyydensuojan nimissä.

Oisko ihan THL tai vastaavaa. Toimittajat saavat haltuunsa monessa muussakin asiassa tarkempia tietoja kuin muut. 

Eli siis Maikkarin toimittajalla on THL:ssä salainen lähde, jota ei ole kenelläkään muulla toimittajalla? Vai olisikohan toimittaja sittenkin järkeillyt ihan itse vähän sinnepäin.

Vierailija
379/614 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on tähän mennessä todettu 220 miljoonaa koronatapausta ja heistä noin 4,5 miljoona on kuollut. Kuoleman todennäköisyys koronaan sairastuneelle on siis aika tarkkaan 2 %. Itse en näe mitään syytä, miksi en pienentäisi koronaan sairastumisen todennäköisyyttä 10-20-kertaisesti rokotteella, ja vakavaa tautimuotoa ja kuoleman todennäköisyyttä vielä paljon enemmän.

Riskisi on suomen olosuhteissa olematon.

Vierailija
380/614 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkesi on huono.  Englantiakaan et osaa, koska ilmiselvästi et pystynyt edes lukemaan saati ymmärtämään lainausta tutkimuksesta, joka kertoi ihan päinvastaista kuin sinun höpertelysi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän