Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet tusinafraaseista asunnon seinällä?

Vierailija
02.09.2021 |

Live, laugh, love jne

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Live, Love, Laught kyltti. Tai siis semmoisin erillisin puukirjaimin. Mikäs tässä nyt sitten on vikana? Siisti vaaleaa puuta, harmoninen. Mitä teillä paremmilla ihmisillä sitten on? Filosofian kootut teokset osa 1-10? Picasson taulu?

Vierailija
22/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keep calm and eat shit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että ihan sama mulle mitä muut tekee omissa kodeissaan. 

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
24/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania! Mulla on olkkarissa just toi Live, laugh, love. Makkarissa on sellainen suloinen sweet dreams baby. Ja keittiössä tietenkin coffee shop. Vessaan pitäis vielä löytää joku sopiva :)

Shit happens?

Vierailija
25/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Live, Love, Laught kyltti. Tai siis semmoisin erillisin puukirjaimin. Mikäs tässä nyt sitten on vikana? Siisti vaaleaa puuta, harmoninen. Mitä teillä paremmilla ihmisillä sitten on? Filosofian kootut teokset osa 1-10? Picasson taulu?

Ihan ehtaa taidetta. Ei tarvitse olla Picasso, mutta ihan oikeita tauluja/grafiikkaa.

Vierailija
26/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä ne ovat. Huonot eivät toimi, mutta positiiviset lauseet voivat jollekin toimia.

Vierailija
27/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vähän mielikuvituksettomia, varsinkin jos on aina ne samat yltiöpositiiviset söpöilyt. 

Työhuoneen seinälle voisin kyllä laittaa vaikka jotain klassisia fysiikan kaavoja, sopisi myös lastenhuoneeseen. 

Jos pitäisi laittaa jotain fraaseja seinälle, niin sen olisi pakko olla jotain "elämä tappaa" -tyylistä. 

Vierailija
28/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, mutta olenkin kyyninen pazkulainen. Jos joku vaikka saa niistä päiviinsä inspiraatiota, niin kannattaahan niiden siellä olla. Ihan sama vaikka vähä tyylitöntä, oma koti on itseä varten.

Vierailija
29/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vaikka sellaiset yksiväriset sisustustaulutkin on parempi, kuin nuo kuluneet fraasit, jotka tekopirteydessään vaan ärsyttää. 

Vierailija
30/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ehtaa taidetta. Ei tarvitse olla Picasso, mutta ihan oikeita tauluja/grafiikkaa.

Sinäkö sen määrittelet, kenen taide on ehtaa? Jollekin live, love, laugh voi olla postmoderni kannanotto jälkiteollisen yhteiskunnan johonkin liibalaabajuttuun. Sitähän se kaikki modernitaide on.

Vierailija
31/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihania! Mulla on olkkarissa just toi Live, laugh, love. Makkarissa on sellainen suloinen sweet dreams baby. Ja keittiössä tietenkin coffee shop. Vessaan pitäis vielä löytää joku sopiva :)

Miten olis "Älä tule paha kakka, tule hyvä kakka."

"Let that shit go". 

Vierailija
32/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekonokkelista latteuksista pitää vain ihmisjoukko, joiden äo on alle 65. Rassut kokevat aitoa oivaltamisen iloa, kun oikein alleviivaanalla alleviivaatan jotain typeriä ja banaaleja lauseita.

Kertoo aika paljon tämän kansan sivistystasosta. Sad.

Mieluummin kaveeraan mietelauseihmisen kanssa, kuin ylläolevan kaltaisen ylimielisen 💩:n.

Parempi niin, sinun kanssa ei voisi keskustella kuin tositv:stä ja tukan värjäyksestä. Se on valitettavan tosi, kun äo nipin napin ylittää älyllisen kehitysvamman tason.

Täällä meni tunteisiin. Onko siihen seinätaulua?

Vierailija
33/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home sweet home naurattaa aina.

Vierailija
34/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se kertoo asunnon omistajasta sellaista sympaattista vilpittömyyttä. Pidän tyylittömänä, mutta hyvällä tavalla. Luultavasti pidän tästä asunnon sisustajasta entistä enemmän.

Vierailija
35/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö sen määrittelet, kenen taide on ehtaa? Jollekin live, love, laugh voi olla postmoderni kannanotto jälkiteollisen yhteiskunnan johonkin liibalaabajuttuun. Sitähän se kaikki modernitaide on.

Minun on vaikea pitää ehtana taiteena jotain marketista ostettua sisustuselementtiä... Se ei toki tarkoita sitä, etteikö jokainen saisi sisustaa kotinsa juuri niinkuin haluaa. 

Vierailija
36/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Home sweet home naurattaa aina.

Sweet home Alabama!

Vierailija
37/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on vaikea pitää ehtana taiteena jotain marketista ostettua sisustuselementtiä... Se ei toki tarkoita sitä, etteikö jokainen saisi sisustaa kotinsa juuri niinkuin haluaa. 

No ymmärrät varmaan että kommenttini oli huumoria.

Vierailija
38/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotuksia vessaan:

Poop and Go

Live, Love, Period.

My Safe Space

Locked In 

Just A Moment. Please

Bring in the Scissors 

Mirroring My Love

The Love of My Life in the Mirror

Vierailija
39/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jossain pohjalaisessa kotiseutumuseossa nähnyt mietelauseita kirjottuna mustalle sametille, mahdollisesti hopealangalla. Mun huumorintajuuni osuisi esim. 'Herra näkee kaiken' makuuhuoneen seinällä...

Vierailija
40/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin ironisesti Live, Love, Laughin olkkarin seinälle. Onhan se aika meemi :D