Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet tusinafraaseista asunnon seinällä?

Vierailija
02.09.2021 |

Live, laugh, love jne

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania! Mulla on olkkarissa just toi Live, laugh, love. Makkarissa on sellainen suloinen sweet dreams baby. Ja keittiössä tietenkin coffee shop. Vessaan pitäis vielä löytää joku sopiva :)

It's not enough to aim.

You must hit.

Mafia Capo.

Vierailija
42/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidankin lanseerata uuden:

Elä.

Maksa veroja.

Kuole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ehtaa taidetta. Ei tarvitse olla Picasso, mutta ihan oikeita tauluja/grafiikkaa.

Sinäkö sen määrittelet, kenen taide on ehtaa? Jollekin live, love, laugh voi olla postmoderni kannanotto jälkiteollisen yhteiskunnan johonkin liibalaabajuttuun. Sitähän se kaikki modernitaide on.

Ehta taide on sellaista joka ei ole sarjatuotettua mielikuvituksetonta monotoniaa.

Vierailija
44/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ehtaa taidetta. Ei tarvitse olla Picasso, mutta ihan oikeita tauluja/grafiikkaa.

Sinäkö sen määrittelet, kenen taide on ehtaa? Jollekin live, love, laugh voi olla postmoderni kannanotto jälkiteollisen yhteiskunnan johonkin liibalaabajuttuun. Sitähän se kaikki modernitaide on.

Minun on vaikea pitää ehtana taiteena jotain marketista ostettua sisustuselementtiä... Se ei toki tarkoita sitä, etteikö jokainen saisi sisustaa kotinsa juuri niinkuin haluaa. 

No ymmärrät varmaan että kommenttini oli huumoria.

Mistähän sen voisi ymmärtää? Ymmärrät kai, että esim sarkasmi vaatii kirjoittajan aiemman tuotannut tuntemista ja laajempaa kontekstia. Se ei yksinkertaisesti toimi anonyymillä palstalla.

Vierailija
45/45 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ein volk, ein reich, ein führer sellaisilla goottikirjaimilla.