Mitä mieltä olet tusinafraaseista asunnon seinällä?
Kommentit (45)
En tykkää mutta jokainen tekee niinkuin haluaa.
Ihania! Mulla on olkkarissa just toi Live, laugh, love. Makkarissa on sellainen suloinen sweet dreams baby. Ja keittiössä tietenkin coffee shop. Vessaan pitäis vielä löytää joku sopiva :)
Vierailija kirjoitti:
Ihania! Mulla on olkkarissa just toi Live, laugh, love. Makkarissa on sellainen suloinen sweet dreams baby. Ja keittiössä tietenkin coffee shop. Vessaan pitäis vielä löytää joku sopiva :)
"Poop and pee" ois ihana.
Sitä mieltä, että noita ei ole enää juurikaan kellään. Ainakaan täällä meillä päin. Kouvolassa ja Keravalla ehkä vielä jokunen. Carpe diem vaan.
Samaa sarjaa seinäviuhkojen ja muumimukien kanssa...
Sisustuskitaran, sisustustikkaiden, sisustusoksien, sisustusjoulupallojen, Marimekko-tekstiilien ja yli valkoisen kodin kanssa.
Valkoroskaa.
Ihan kivoja. Eniten tykkään sellaisista, missä on joku kiva ja oivaltava, kuva mukana.
Keep calm and carry on!
Pirjon keittiö on kodin ❤️!
Tekonokkelista latteuksista pitää vain ihmisjoukko, joiden äo on alle 65. Rassut kokevat aitoa oivaltamisen iloa, kun oikein alleviivaanalla alleviivaatan jotain typeriä ja banaaleja lauseita.
Kertoo aika paljon tämän kansan sivistystasosta. Sad.
Vierailija kirjoitti:
Tekonokkelista latteuksista pitää vain ihmisjoukko, joiden äo on alle 65. Rassut kokevat aitoa oivaltamisen iloa, kun oikein alleviivaanalla alleviivaatan jotain typeriä ja banaaleja lauseita.
Mieluummin kaveeraan mietelauseihmisen kanssa, kuin ylläolevan kaltaisen ylimielisen 💩:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin kaveeraan mietelauseihmisen kanssa, kuin ylläolevan kaltaisen ylimielisen 💩:n.
Parempi niin, sinun kanssa ei voisi keskustella kuin tositv:stä ja tukan värjäyksestä. Se on valitettavan tosi, kun äo nipin napin ylittää älyllisen kehitysvamman tason.
Vierailija kirjoitti:
Carpe diem.
Vierailija kirjoitti:
Miten olis "Älä tule paha kakka, tule hyvä kakka."
Paras on "tulispa salama ja tappais"