Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä noloa olet nähnyt salilla

Vierailija
02.09.2021 |

Eli miten voin mokata salilla 😂

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tunnen myötähäpeää jos joku ottaa peiliselfieitä. Ja sit ärsyttää semmoset juttelijat salilla, jotka tulee porisemaan ja häiritsee toisten treenaamista. Ja kännykän jatkuva näpelöinti, eikö siitä voi erkaantua edes vähäksi aikaa.

Samaa mieltä, mutta se kännykän jatkuva näpelöinti voi johtua myös treenisovelluksen päivittämisestä. Itse kirjaan sovellukseen sarjojen painot ja toistojen määrät. Lisäksi sovellus laskee minulle sarjojen väliset palautusajat.

Vierailija
42/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat mokat ovat muiden huomioon ottamiseen liittyviä. Esimerkiksi se, että tekee jotain viiden setin sarjoja ja lepää vartin siinä laitteessa niiden sarjojen välissä. Ja aikanaan näki lehtien lukijoita, eli siinä laitteessa selailtiin menaisia siinä samalla, joten jumppaaminen kesti ikuisuuden eikä muut päässeet laitteelle. Muistetaan myös, että ulkokengillä ei mennä salille sisään. 

Ja hikihajutyypit ovat kamalia. Siis sellaiset, jotka eivät peseydy eivätkä pese treenivaatteita joka treenikerran jälkeen. Meinaa välillä taju lähteä kun joku vieressä treenaava kaveri ei ole pessyt treenivaatteita kuukauteen.  

Muuten on kiva, että ihmiset käyvät salilla, kaiken ikäiset ja malliset ja ihan sama mitkä vaatteet päällä.  

Mitä tulee tuohon hienhajuun, niin ikävä kyllä myös pestyt treenivaatteet voivat alkaa ajan myötä haista. Vaikka niitä pesisi joka treenin jälkeen kuudessakympissä. Silloin on kylläkin aika heittää kyseiset vaatteet menemään tai kokeilla niihin esimerkiksi pyykindesinfiointiainetta.

Noloin sattumus itselleni on juurikin tuo, että paita on alkanut lemuta kesken treenin. Luulin ensin, että se olin minä itse, mutta treenin jälkeen tajusin, että kainalot tuoksuivat ihan raikkailta ja haju tuli treenipaidasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat mokat ovat muiden huomioon ottamiseen liittyviä. Esimerkiksi se, että tekee jotain viiden setin sarjoja ja lepää vartin siinä laitteessa niiden sarjojen välissä. Ja aikanaan näki lehtien lukijoita, eli siinä laitteessa selailtiin menaisia siinä samalla, joten jumppaaminen kesti ikuisuuden eikä muut päässeet laitteelle. Muistetaan myös, että ulkokengillä ei mennä salille sisään. 

Ja hikihajutyypit ovat kamalia. Siis sellaiset, jotka eivät peseydy eivätkä pese treenivaatteita joka treenikerran jälkeen. Meinaa välillä taju lähteä kun joku vieressä treenaava kaveri ei ole pessyt treenivaatteita kuukauteen.  

Muuten on kiva, että ihmiset käyvät salilla, kaiken ikäiset ja malliset ja ihan sama mitkä vaatteet päällä.  

Viiden setin sarjoja? Setti=sarja

Vierailija
44/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nähnyt mutta haistanut. Eräällä isolla kunnolla treenaavalla miehellä aina iso auki retkottava salikassi vieressä ja se haju mikä kassista oli jotain aivan hirvittävää ja järkyttävää. En edes tiedä, miten kamat saa haisemaan siltä kuin sata kertaa läpi hikoillut salikamat olisi pantu kamelin satulahuovaksi ja ratsastettu aavikon yli ja sitten jätetty ne viikoksi autoon kesähelteellä. Ja joka kerta, sama kassi, sama löyhkä. Jouduin suunnittelemaan treenini tämän salikassin välttelyn mukaan, etten ole sen lähellä. Mies itse ei kummemmin haissut. Eli musta olisi äärimmäisen noloa tuoda pahaa hajua salille tällä tavalla. Pierut on eri juttu, niitä nyt sattuu ja tapahtuu ja haihtuu.

Oma mieheni ei kuulemma haistanut mitään, mulla muka vaan herkkä nenä. Ei pidä paikkaansa.

Roinaaminen herättää reaktioita naisissa.

Vierailija
45/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden ulkonäölle naureskelevat ovat noloja.

Siis naureskelevat muille salissa sillä hetkellä olijoille? Onko näitä oikeasti - vai tulkitseeko joku itsetunto-ongelmainen naurun/hymyn väärin?

On. Naureskelijoilla on itsellään insetunto-ongelmia.

Vierailija
46/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt usein peilikuvani, niin noloa.

Vierailija
47/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on myös aika noloa jättää levypainot tankoihin ja laitteisiin treenin jälkeen. Eikö haba riitä vai puuttuuko korvien välistä jotakin?

Vierailija
48/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo painojen jättäminen on kyllä noloa. Ärsyttävää kun ei sitten voi tietää että onko jollain siinä kesken vai onko vaan laiskimus jättänyt ne siihen…

Vierailija
49/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisen ja huonojalkaisena en kehtaa enää mennä salille, vaikka tiedän se olisi minulle hyväksi ja tykkäänkin laiteliikunnasta.  Se on surullista, mutta en ole tämän kanssa yksin.

Vierailija
50/121 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aikoinaan viisi vuotta salilla, mutta sitten tuli vuoden-parin tauko.

Innostuin käymään uudestaan, mitta rauta oli muuttunut oudon painavaksi. Nolotti niin, että lopetin koko homman alkuunsa.

Tästä on nyt noin 23 vuotta aikaa. En ole jäänyt kaipaamaan.

Vierailija
51/121 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yhdellä naisella rusahti housut perseestä halki. Ei huomannut itse enkä mennyt sanomaan.

Vierailija
52/121 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoohousut oli ratkenneet perseestä enkä huomannut vaan stringit vilkkuen kyykkäilin. Onneksi aamupäivällä oli vain muutama kuntoilija samaan aikaan salilla!

N27

Vierailija
53/121 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin oikee vanhemmille rouville tarkoitetulle salille ja sillon ei viel ollu silmälaseja, olin käynyt kakkimassa siellä ja ihmettelin miks se mun ohjaaja virnisteli nenällään kokoajan leveä hymy kasvoilla, mun housuista roikkui ruskea kakka paperi.

Vierailija
54/121 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän salilla käy yks mies joka aina jammaillee muusiikin tahtiin, hän on siis yksin molemmat kuulokkeet päässä. Joskus jopa nyrkkeilee ilman vastustajaa, varmaa kuulokkeissa soi eye of the tigdr. On vähän hassun näköstä.

Jammailen itsekin, täysin omissa maailmoissani, salilla musiikkia kuunnellessa, sarjojen välissä.

Varmasti näytän perin hassulta kun en ehkä ulkoisesti näytä jammailijalta :D :D

Onneksi sali pysynyt samana melkein 8 vuotta, eiköhän valtaosa vakkareista oo tottunu :)

M40 - 

Vierailija
55/121 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi mies treenasi löysät verkkarit jalassa. Housut valuivat joka liikkeellä alemmas, kunnes pyllyvako paistoi. Ei itse huomannut mitään. Onneksi hänen kaverinsa lopulta huomautti asiasta.

Vierailija
56/121 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tunnen myötähäpeää jos joku ottaa peiliselfieitä. Ja sit ärsyttää semmoset juttelijat salilla, jotka tulee porisemaan ja häiritsee toisten treenaamista. Ja kännykän jatkuva näpelöinti, eikö siitä voi erkaantua edes vähäksi aikaa.

Paremmilla saleilla puhelimet on kielletty.

Vierailija
57/121 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisen ja huonojalkaisena en kehtaa enää mennä salille, vaikka tiedän se olisi minulle hyväksi ja tykkäänkin laiteliikunnasta.  Se on surullista, mutta en ole tämän kanssa yksin.

Hommaa jäsenyys niin kalliille salille ettei selfiebimboilla ole siihen varaa. Sitten voit tuntea ylemmyyttä pelkästään siellä käymisestä.

Vierailija
58/121 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni.

Vierailija
59/121 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden ulkonäölle naureskelevat ovat noloja.

Siis naureskelevat muille salissa sillä hetkellä olijoille? Onko näitä oikeasti - vai tulkitseeko joku itsetunto-ongelmainen naurun/hymyn väärin?

Kyllä on. Varsinkin jotkut teinitytöt tulevat salille hihittelemään muille ja kuvailemaan percettään. Näyttävät kyllä siltä, ettei treeni oikein maistu, mutta sattuvat ikänsä puolesta olemaan vielä hoikkia ja timmikroppaisia.

Vierailija
60/121 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremmilla saleilla puhelimet on kielletty.

Ai oikeesti? Onneks mun salilla ei. En ota selfieitä salilla, mutta kirjaan tulokset treenisovellukseen, joka myös kellottaa tauot puolestani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän