Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä noloa olet nähnyt salilla

Vierailija
02.09.2021 |

Eli miten voin mokata salilla 😂

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi niin, että mulla oli kuulokenapit korvissa ja olin siinä crosstrainer-laitteessa ja luulin liittäneeni kuulokejohtoni laitteeseen ja lisäsin jatkuvasti volumea kun se kuului niin huonosti. Tuossa kävikin niin, että laitteen radio huusi täysiä ja itse en kuullut sitä koska napit oli korvissa.

Vierailija
2/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tunnen myötähäpeää jos joku ottaa peiliselfieitä. Ja sit ärsyttää semmoset juttelijat salilla, jotka tulee porisemaan ja häiritsee toisten treenaamista. Ja kännykän jatkuva näpelöinti, eikö siitä voi erkaantua edes vähäksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kävi niin, että mulla oli kuulokenapit korvissa ja olin siinä crosstrainer-laitteessa ja luulin liittäneeni kuulokejohtoni laitteeseen ja lisäsin jatkuvasti volumea kun se kuului niin huonosti. Tuossa kävikin niin, että laitteen radio huusi täysiä ja itse en kuullut sitä koska napit oli korvissa.

Olipa hauska sattumus

Vierailija
4/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kauheen paha mutta ite unohin kerran avaimen kaappiin ja lukitsin sen sinne, sitte treenin jälkee huomasin miten oli käyny ja piti lähtee himaa sisäkengillä ja ilman kamoja, onneks oli mukana. Sitte seuraavana päivänä ku respa oli auki piti pyytää kassa tyyppi avaamaan se kaappi jollai semmosilla leikkureilla. Oli vähän noloa.

Vierailija
5/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojentajia ylätaljassa niin, että kyynärpäät ovat metrin päässä vartalosta.

Vierailija
6/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ojentajia ylätaljassa niin, että kyynärpäät ovat metrin päässä vartalosta.

Kyynärpäiden sijainti riippuu siitä, mitä ojentajaliikettä (miten päin, missä asennossa jne.) olet ylätaljassa tekemässä.

Vierailija
7/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt miehen, joka kiroili aina salilla. Se oli törkeän kuuloista. Inhottavaa. Lopulta lopetin sillä salilla käymisen, koska hän oli siellä aina kun minäkin olin.

Vierailija
8/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista muikistelua ja pers een he rutusta ja selfieden ottamista peilien kautta. Ne ovat ehkä nolointa, sellaista, mikä itsessäni herättää myötähäpeän tunteita. Se kun ei tehdä mitään paitsi kävellään selkä notkolla peleistä itseään vilkuillen toisten tiellä. Tämä ei ollut salilla, mutta tuli pari päivää sitten lenkillä vastaan iköiseni nainen rintsikoissa hitaasti hölkäten. Oli melko kylmä ilma ja itselläkin kovemmassa vauhdissa toi kevyt juoksutakki päällä ja kaikilla vastaantulevilla miehillä ja naisilla. Niin vaan oli joku päässyt viime tipassa kesäkuntoon ja oli vielä pakko päästä tätä saavutusta esittelemään muodikkaasti?

Vierailija
9/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän salilla käy yks mies joka aina jammaillee muusiikin tahtiin, hän on siis yksin molemmat kuulokkeet päässä. Joskus jopa nyrkkeilee ilman vastustajaa, varmaa kuulokkeissa soi eye of the tigdr. On vähän hassun näköstä.

Vierailija
10/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän se kuva nyt ottaa. Kaikkiek kavereiden ja muiden pitää tietää. Jos ei oo kuvaa sitä ei oo tapahtunu.

Vierailija
11/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt mutta haistanut. Eräällä isolla kunnolla treenaavalla miehellä aina iso auki retkottava salikassi vieressä ja se haju mikä kassista oli jotain aivan hirvittävää ja järkyttävää. En edes tiedä, miten kamat saa haisemaan siltä kuin sata kertaa läpi hikoillut salikamat olisi pantu kamelin satulahuovaksi ja ratsastettu aavikon yli ja sitten jätetty ne viikoksi autoon kesähelteellä. Ja joka kerta, sama kassi, sama löyhkä. Jouduin suunnittelemaan treenini tämän salikassin välttelyn mukaan, etten ole sen lähellä. Mies itse ei kummemmin haissut. Eli musta olisi äärimmäisen noloa tuoda pahaa hajua salille tällä tavalla. Pierut on eri juttu, niitä nyt sattuu ja tapahtuu ja haihtuu.

Oma mieheni ei kuulemma haistanut mitään, mulla muka vaan herkkä nenä. Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
12/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vatsa toimii joskus vähän liiankin hyvin ja silloin WC pitää olla lähellä. Aliarvioin salin parkkipaikan ja WC etäisyyden sillä seurauksella, että mulla tuli kirjaimellisesti paska housuun. Vieläpä semmoisiin kireisiin jumppatrikoisiin ja rukoilin, ettei kukaan tulisi vastaan. Juuri ennen pukuhuonetta tuli sitten jumppaohjaaja vastaan ja yritti sanoa iloisesti "Moi". Näin kuitenkin sen ilmeestä, että nyt tais löyhkä osua sen nenään.

Löysin urheilukassista varahousut, mutta ne oli sellaset tuulihousut. Pesun jälkeen menin semmoiset hirveät tuulihousut jalassa sinne hikitunnille. Jälkeen päin ajattelin, että miksi en tajunnut jättää koko tuntia väliin suosiolla ja lähteä äkkiä ne tuulihousut jalassa kotiin.

Vierailija
13/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän salilla käy yks mies joka aina jammaillee muusiikin tahtiin, hän on siis yksin molemmat kuulokkeet päässä. Joskus jopa nyrkkeilee ilman vastustajaa, varmaa kuulokkeissa soi eye of the tigdr. On vähän hassun näköstä.

Mä tulisin tosi hyvälle tuulelle tällaisesta.

Vierailija
14/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ulkonäölle naureskelevat ovat noloja.

Vierailija
15/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin esikoistani ja käynyt jo pitkään ennen raskauttakin salilla. Erään kerran kuulin sivukorvalla kun eräs jannu inhon ja ihmetyksensekaisella äänellä kommentoi likkakaverilleen, kuinka iso maha tuolla muijalla on. Toinen totesi tyynesti, että sehän on raskaana. Sen jälkeen yllätin jätkän muutamaan

kertaan tuijottamassa mun mahaa. Ei tajunnut tuijottavansa enkä siitä hennonut huomauttaa. Ehkä hälle tuli oppia tosielämästä.

16/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siis, aika vähän sitä tulee huomioitua mitä ympärillä tapahtuu salilla. Olen niin omissa maailmoissani siinä. Kuitenkin toisinaan silmät osuvat itseään ihaileviin, edustavimpia poseerausasentoja hakeviin ja lukuisia kuvia itsestään ottaviin treenaajiin peilin edessä. Se tuntuu jotenkin vähän herättävän itsessäni myötähäpeää. En tosin tiedä, että ottaisinko itsekin kuvia tuolla tavalla, jos olisin ns. näyttävä Instabeibe, mutta välillä sitä tulee mietittyä että kuka edes jaksaa laittautua salille.

Vierailija
17/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla on erillinen naisten puoli jossa on seinän yläosassa kapeat ikkunat. Joskus näin kun pari pitempää miestä nousi varpailleen kurkkimaan ikkunasta ja hörähteli.

Vierailija
18/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat mokat ovat muiden huomioon ottamiseen liittyviä. Esimerkiksi se, että tekee jotain viiden setin sarjoja ja lepää vartin siinä laitteessa niiden sarjojen välissä. Ja aikanaan näki lehtien lukijoita, eli siinä laitteessa selailtiin menaisia siinä samalla, joten jumppaaminen kesti ikuisuuden eikä muut päässeet laitteelle. Muistetaan myös, että ulkokengillä ei mennä salille sisään. 

Ja hikihajutyypit ovat kamalia. Siis sellaiset, jotka eivät peseydy eivätkä pese treenivaatteita joka treenikerran jälkeen. Meinaa välillä taju lähteä kun joku vieressä treenaava kaveri ei ole pessyt treenivaatteita kuukauteen.  

Muuten on kiva, että ihmiset käyvät salilla, kaiken ikäiset ja malliset ja ihan sama mitkä vaatteet päällä.  

Vierailija
19/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin miettiä, mutta ei kyllä oikein tule mieleen mitään. Yksi mies oli kerran farkuissa ja kauluspaidassa treenaamassa. En mä välttämättä sitä nolona pitäisi, mutta oli kyllä vähän outoa. Luulis että ei ole itsellekkään kovin mukavaa.

Vierailija
20/121 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmanyrkkeily on kyllä ihan oikea treenimuoto, vastusta voi lisätä ottamalla käsiin painot.

T: viimeksi tänään aamujumpassa tein tätä painojen kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi