Mitä noloa olet nähnyt salilla
Kommentit (121)
Ei oo ehkä noloo mut ärsyttävää ku joku mies aina puhuu puhelimeen tosi pitkään salilla jatosi kovaan ääneen. Voi salilla to puhelimessa puhua mutta ei tarvitse kailottaa nais menestystään kaikkien kuullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden ulkonäölle naureskelevat ovat noloja.
Siis naureskelevat muille salissa sillä hetkellä olijoille? Onko näitä oikeasti - vai tulkitseeko joku itsetunto-ongelmainen naurun/hymyn väärin?
Tosi vähän näitä onneksi on. Lähinnä siellä salin ulkopuolella nettikeskusteluissa.
Nyt en enää muista kuka tusinajulkkis sai jossain vaiheessa salilleen porttikiellon kun oli ottanut siellä videota, jossa haukkui muita liikkujia ja jakoi sitten tämän oksennuksen somessa.
Oikeestaan en keksi yhtään mitään vaikka olen kulkenut salilla 4 -5 kertaa viikossa jo 29 kuukautta. Keskityn omaan treeniin sen verran tiiviisti, että en välitä muista. Kaikki muu katoaa siinä hetkessä kun valmistaudut repäisemään sen ykkösmaksimin tai viimeisen sarjan loppuun asti. Joku on joskus koittanut tulla sönköttämään juuri sillä hetkellä mutta kun napeista pauhaa power metallia, niin enhän minä kuule mitään.
Mietin aina salilla (oon käyny aika vähän aikaa) että kattooko joku ja ajattelee ”toihan tekee ihan väärin ton” tai että ” ompas vähän painoja tolla”
Onneks en käy yksin ni ei oo nii paha.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ehkä noloo mut ärsyttävää ku joku mies aina puhuu puhelimeen tosi pitkään salilla jatosi kovaan ääneen. Voi salilla to puhelimessa puhua mutta ei tarvitse kailottaa nais menestystään kaikkien kuullen.
Minä menen aina huutamaan viereen luuri (mykkänä) korvalla. Kyllä ne oppii.
Onko noloa jos on tyyliin salin pienimmät painot? Mulla on ainaki varmaa.😂
Ehkä sellainen ylimitoitettu ähkiminen ja urahtelu... Toki tiukan sarjan lopussa jonkin näköinen ääni voi lähteä, mutta rajansa kaikella. Peliselfien ottajat eivät itseäni myötänolostuta.. Olen itse 34 ja arvioni mukaan nämä peilikuvaajat ovat iältään 18-25 v, joten tunnen heitä kohtaan lähinnä jonkinlaista empatiaa tjtn (ulkonäköpaineet). Itsekin saatan napata kuvaa hauiksista, jos kukaan ei ole näkemässä.
Oma nolo hetkeni salilla oli silloin, kun joskus aloittelin salilla ekoja kertoja ja meinasin mennä jalkaprässiin. Huomasin, että laitteen alaosassa olevissa tangoissa oli varmaan neljä-viisisataa kiloa rautaa ja kauhistuin, että enhän minä jaksa ja aloin kiekko kiekolta purkamaan kuormaa. Selkä notkolla jalat hoiperrellen kannoin 25 kilon kiekkoja salin laidalle, kunnes lopulta joku ystävällisesti huomautti, että ko kiekot kuuluvat jalkaprässin yhteyteen. Se olikin siis kiekkojen säilytystanko, ei vastustanko, josta olin hiki hatussa roudannut kiekkoja pois. Ja eikun kiekot takaisin ja treeni alkoikin olla melkein siinä. Oh my lord, että nolotti...
Vierailija kirjoitti:
Onko noloa jos on tyyliin salin pienimmät painot? Mulla on ainaki varmaa.😂
Ei ole noloa. Treenaa millä treenaa
Joku nainen jätti hirveät p*lluhiet penkkiin, penkissä siis märkä läntti.
No ainoa nolo asia, jonka olen nähnyt meidän salilla on eräs kahden miehen kaksikko, jotka tekevät yli tunnin mittaisen treeninsä salin ainoissa kyykkytelineissä. Viime kerralla paloi käämi siihen, kun ainakin 8 ihmistä odotteli tunnin ajan pääsyä kyykkäämään, kun nämä sankarit tekivät 5x30 sarjat ensin kyykkyä, sitten mavea, sitten pystypunnerrusta, sitten tempausta, sitten hauiskääntöä pikkuriikkisillä painoilla ja jokaisen sarjan välissä tietenkin 10min "palauttelu" eli juttelivat istualteen penkillä jotain pskaa. Tunnin odottelun jälkeen kävin vain röyhkeästi kysymässä voiko toiseen telineeseen tulla kyykkäämään kiitos ja menin vain siihen. Kundit lähtivät sitten pois kokonaan siitä ja kaikki muutkin aamusalikävijät pääsivät treenaamaan.
Tosiaan, kun treenaan itse mieheni kanssa, niin treenaamme ripeässä tahdissa vuorotellen samassa telineessä, emmekä valtaa kyykkyräkkejä tunniksi käsitreeniin.
Käsitreenialue vapaapainoilla sekä mavealue on erikseen meidän salilla, joten tuo on vain ajattelematonta.
Vierailija kirjoitti:
Jäis sinultakin jos tekisit kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäis sinultakin jos tekisit kunnolla.
Olisi ihan ystävällistä siistiä penkki omasta persehiestään.
Vierailija kirjoitti:
No ainoa nolo asia, jonka olen nähnyt meidän salilla on eräs kahden miehen kaksikko, jotka tekevät yli tunnin mittaisen treeninsä salin ainoissa kyykkytelineissä. Viime kerralla paloi käämi siihen, kun ainakin 8 ihmistä odotteli tunnin ajan pääsyä kyykkäämään, kun nämä sankarit tekivät 5x30 sarjat ensin kyykkyä, sitten mavea, sitten pystypunnerrusta, sitten tempausta, sitten hauiskääntöä pikkuriikkisillä painoilla ja jokaisen sarjan välissä tietenkin 10min "palauttelu" eli juttelivat istualteen penkillä jotain pskaa. Tunnin odottelun jälkeen kävin vain röyhkeästi kysymässä voiko toiseen telineeseen tulla kyykkäämään kiitos ja menin vain siihen. Kundit lähtivät sitten pois kokonaan siitä ja kaikki muutkin aamusalikävijät pääsivät treenaamaan.
Tosiaan, kun treenaan itse mieheni kanssa, niin treenaamme ripeässä tahdissa vuorotellen samassa telineessä, emmekä valtaa kyykkyräkkejä tunniksi käsitreeniin.
Käsitreenialue vapaapainoilla sekä mavealue on erikseen meidän salilla, joten tuo on vain ajattelematonta.
Jokainen saa salilla tehdä vaikka 5 tuntia yhdessä laitteessa jos niin haluaa.
Jokainen saa salilla tehdä vaikka 5 tuntia yhdessä laitteessa jos niin haluaa.
Niin saa jos se on sinun oma salisi.
Ja tokihan muillakin saleilla saa tehdä vaikka viisi tuntia putkeen jos todella TEET viisi tuntia tauotta putkeen etkä vain istu siinä jauhamassa skeidaa tai nysväämässä kännykkää aina 4:50 kerrallaan 10 sekunnin sarjojen välissä.
Jälkimmäisessä tapauksessa hilaat ihraisen ahterisi muualle ja päästät laitteeseen jonkun joka käyttääkin sitä
Onko se sit väärin jos käy jonkun kanssa salilla ja tekee vuorotellen sillä samalla laitteella, siinä voi kestää hetki ku molemmat tekee 3x12 sarjan ?
Vierailija kirjoitti:
Onko se sit väärin jos käy jonkun kanssa salilla ja tekee vuorotellen sillä samalla laitteella, siinä voi kestää hetki ku molemmat tekee 3x12 sarjan ?
Ei tietenkään.
Samat tyypit ähkii siellä mitkä sitten ravintoloissa sikailee . 🐷
Mun mielestä niissä laitteissa ei tarvii tuhlaa aikaa liikaa, mutta en tykkää kyllä niistäkään tyypeistä jotka tulee kysyy että ”montako sulla on jäljellä”ja sit vastaa vaikka ”kaksi” ni se kysyjä jää tuijottaa siihen ku tekee ne kaksi sarjaa..
Kun ei se tuijottaminen nopeuta yhtään..
Siis naureskelevat muille salissa sillä hetkellä olijoille? Onko näitä oikeasti - vai tulkitseeko joku itsetunto-ongelmainen naurun/hymyn väärin?