Maltilliset huulitäytteet
Moi! Onko kukaan ottanut huuliin täytettä ja saanut luonnollisen, mutta selkeästi muuttuneen lopputuloksen? Haluaisin erityisesti ylähuuleen volyymia, mutta pelkään älyttömästi ankkahuuli -efektiä.
Kommentit (720)
Tässä sama ilmiö kun silikoneissa. Jengi luulee näkevänsä ulospäin kellä on ja kellä ei. Vain ne övereimmät nähdään ja sitä pidetään sitten ainoana vaihtoehtona, plus tietysti että kaikki kehoaan muokkaavat ovat joidenkin mielestä vähäjärkisiä.
Mulla ei ole huulitäytteitä, eikä tule, mutta ymmärrän kyllä ihmisten halun muokata kehoaan, on se sitten mitä hyvänsä. Lävistyksiä, tatskoja, implantteja jne. Oma kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu tuossa että miehet lähinnä sietää huulitäytteitä koska on pakko, eivätkä oikeasti niistä tykkää. Miksi te naiset teette itsellenne näin? Vai onko se jotain keskinäistä kilpavarustelua?
Kukaan ei taaskaan kysynyt miesten mielipidettä että mistä he tykkäisi. Mitä nainen saisi/ei saisi tehdä, että olisi miehen silmään mieliksi.
Tajutkaa jo, että naiset tekee asioita ihan omaksi ilokseen, ei teille.Okei. Kertokaa nyt minulle tyhmälle (olen nainen itsekin), että MIKSI haluatte täyttää huulianne? Omaksi iloksenne? Oikeasti?
Kyllä, omaksi ilokseni. Oikeasti. Minulla on omalla työlläni ansaitsemaani rahaa parannella ulkonäköäni miten haluan. Tykkään näyttävästä lookista ja näytän mielestäni paremmalta kun huuleni erottuvat naamastani. Tykkään hymyillä kun katson peiliin. Mun mies on hulluna muhun, mutta en sen takia näitä asioita tee. Haluan vaan pitää itsestäni huolta ja näyttää hyvältä.
Okei. Mutta oletko ikinä pysähtynyt pohtimaan, miksi sinulle hyvältä näyttäminen tarkoittaa täyteaineiden käyttämistä? Vai vain siksikö, että ne ovat saatavilla? En yritä nyt v*ttuilla tai mitään, haluaisin ihan tosissani yrittää ymmärtää tätä ilmiötä.
Haluaisin täytettä ylähuuleen (en ole vielä laittanut, siksi tulin lukemaan tätä ketjua) koska mulla on sellaiset aika hennot huulten reunat, että ei selkeästi erotu. Niin ihan vaan siksi haluaisin laittaa, että olisin kauniimpi omaan silmään. Ei siihen vaikuta Jennerit tms. Kirjoitin myös sen kommentin tänne, että ajattelin samoin jo 15v sitten, ihan katsomalla peiliin, mutta nyt ensimmäistä kertaa alkaa olla mahdollista edes tosissaan harkita asiaa. Enkä haluaisi niitä ankkahuulia vaan että huulet tulisi vähän esiin ympäröivästä ihosta :)
303 jatkaa, niin se unohtui, että kyllä olen pysähtynyt pohtimaan.
Ei kaikki täytteitä haluavat vaan juokse järkeä vailla niitä ottamaan, vaan on ihan oikeasti ajatelleet paljonkin kaikenlaista. Veikkaisin, että ovat pysähtyneet hyvinkin paljon ajattelemaan.
Muuten ihan asiallinen kysymys, mutta vähän aliarvioi toista, jos oletetaan, että nyt kysymyksen myötä tajuaisin, että Oho, enpä ole koskaan pysähtynyt miettimään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu tuossa että miehet lähinnä sietää huulitäytteitä koska on pakko, eivätkä oikeasti niistä tykkää. Miksi te naiset teette itsellenne näin? Vai onko se jotain keskinäistä kilpavarustelua?
Kukaan ei taaskaan kysynyt miesten mielipidettä että mistä he tykkäisi. Mitä nainen saisi/ei saisi tehdä, että olisi miehen silmään mieliksi.
Tajutkaa jo, että naiset tekee asioita ihan omaksi ilokseen, ei teille.Okei. Kertokaa nyt minulle tyhmälle (olen nainen itsekin), että MIKSI haluatte täyttää huulianne? Omaksi iloksenne? Oikeasti?
Kyllä, omaksi ilokseni. Oikeasti. Minulla on omalla työlläni ansaitsemaani rahaa parannella ulkonäköäni miten haluan. Tykkään näyttävästä lookista ja näytän mielestäni paremmalta kun huuleni erottuvat naamastani. Tykkään hymyillä kun katson peiliin. Mun mies on hulluna muhun, mutta en sen takia näitä asioita tee. Haluan vaan pitää itsestäni huolta ja näyttää hyvältä.
Okei. Mutta oletko ikinä pysähtynyt pohtimaan, miksi sinulle hyvältä näyttäminen tarkoittaa täyteaineiden käyttämistä? Vai vain siksikö, että ne ovat saatavilla? En yritä nyt v*ttuilla tai mitään, haluaisin ihan tosissani yrittää ymmärtää tätä ilmiötä.
Haluaisin täytettä ylähuuleen (en ole vielä laittanut, siksi tulin lukemaan tätä ketjua) koska mulla on sellaiset aika hennot huulten reunat, että ei selkeästi erotu. Niin ihan vaan siksi haluaisin laittaa, että olisin kauniimpi omaan silmään. Ei siihen vaikuta Jennerit tms. Kirjoitin myös sen kommentin tänne, että ajattelin samoin jo 15v sitten, ihan katsomalla peiliin, mutta nyt ensimmäistä kertaa alkaa olla mahdollista edes tosissaan harkita asiaa. Enkä haluaisi niitä ankkahuulia vaan että huulet tulisi vähän esiin ympäröivästä ihosta :)
Mikset rajaa huuliasi huultenrajauskynällä? Eipä tarvitsisi pelätä tulehduksia tai kapseloitumista.
Maailman kauneimmilla naisilla ei ole huulitäytteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan siksi, että haluan ja voin. Miksi itse olet tästä niin kiinnostunut? Mikä sinua tässä "ilmiössä" kiinnostaa yhtään sen enempää kuin mikään muukaan naisten harjoittama kaunistautuminen? Joillekin kosmetiikka ja ihonhoito on myös harrastus, tiesitkö. Itse olen aina ollut kiinnostunut laajemminkin kaikesta hyvinvointiin liittyvästä.
Miten tämä huultentäyttö hyvinvointiin liittyy? Kaikki toimenpiteen puolustelijat myös puhuvat vain siitä, että oikein tehtynä ja pienellä määrällä kukaan ei huomaa, onko täytteitä vai ei. Itse en ole tästäkään samaa mieltä, mutta tärkeämpi pointti on mielestäni toimenpiteen potentiaalinen turvallisuuden puute. Maailmalla alkaa olla tietoa siitä, että täyteaineet eivät tosiaan poistukaan kehosta kuten on kuviteltu. Mitään tietoa ei ole kuitenkaan siitä, millaisia ongelmia nämä voivat vuosien kuluessa aiheuttaa. Eikö tämä huolestuta ketään, kunhan vain naapuri ei arvaa huulia täytetyiksi?
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut maltilliset huulitäytteet. Lähinnä huuliini tehtiin "reunat", jotka iän myötä olivat kadonneet huulien kaventuessa. Voin todellakin sanoa, ettei näy yhtään olevan "tehdyt". Osaava lääkäri ja tarpeeksi vähän täyteainetta.
Hupaisaa, että täällä taas tiedetään KAIKKIEN asiat paremmin kuin henkilöt itse. Kukaan teistä "aina näkyy" -väittäjistä ei huomaisi mun huulissani olevan mitään laitettua. Sorry, mutta ette ehkä kuitenkaan ole kaikkitietäviä. :D
Sori sulle, kyllä ne täytetyt huulet erottaa luonnollisista. Kukaan ei vaan sano tai kysy. Vai tehdäänkö niin, että ensi kerralla asiakaspalvelu tilanteessa otan puheeksi, sen sijaan, että yritän olla kiinnittämättä täytteisiisi huomiota?
Tulee väistämättä mieleen käsite rajoitettu ydinsota...
Mikä siis todella realistinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävä, 29, aina muistaa kertoa miten hänellä on täytetty ylähuulta, voitko uskoa, kun eihän sitä ollenkaan huomaa kun on niin luonnollinen.
Mulla ei ole ollut sydäntä kertoa, että ensimmäisen kerran, kun hänet tapasin, näin heti että hänellä on huulitäyte. Kun kyllähän sen huomaa. Itselleen voi aina valehdella.
Mistä sen muka huomaa? Mulla taas on ystävä (28 jos se mitään merkkaa), josta en meinannut uskoa että oli ottanut täytettä. Huulet vaan näytti siltä että olisi tehnyt paremman meikin kun yleensä.
Tuskin olen kaveriasi nähnyt, mutta itse huomaan huulitäytteet aina tietystä kulmasta. Ei ihan profiilista, mutta melkein. Huulten reunat ovat oudosti pullistuneet. Joillain tulee myös hymyillessä sellainen varjo ja hyppyri ylähuulen päälle. Jos huulissa ei ole yhtään uurteita vaan ne näyttävät jotenkin pinkeiltä, kyse on yleensä täytteistä. Joillain myös huulten raja tavallaan muhjuuntuu niin, että se sotkee amorinkaaren, joillain taas ne huulten rajat korostuvat erityisen vaaleina ja vähän turvonneen näköisinä.
Ja sitten siinä on jokin yleisilme, jota on vaikea selittää. Mutta jonka näkee kauempaakin. Jotenkin sellainen jähmettynyt, kuin mutristaisi huuliaan koko ajan.
No silloin on jo liikaa täytettä kun tulos on kaikkea mainitsemaasi.
No mutta miten kauan täyttämistä voi jatkaa, ennen kuin efekti on väistämättä tuollainen? Nuohan ei kaikki kuitenkaan puolessa vuodessa lähde, vaan huulissa on aina vähän entisiä täytteitä siinä kohtaa kun niitä laitetaan lisää. Pikkuhiljaa alkaa kapseloituminen ja lopputulos on sitten muhkurainen ja turvonnut.
Naurattaa vähän tämä mielipide, ettei täytteitä muka huomaa kun suurimmalla osalla on niin luonnolliset ja hyvin tehdyt. Ihmisillä on käytöstavat, siksi kukaan ei niitä "luonnollisia ja huomaamattomia" täytteitäsi kommentoi. Kyllä kaikki ne silti näkevät. Tähän ketjuun voi mielellään linkata kuvia täytetyistä huulista, jotka eivät näytä täytetyiltä. Moni on yrittänyt, mutta eipä niitä ole tähän mennessä näkynyt, mitä olen tätä keskustelua kahlannut läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut maltilliset huulitäytteet. Lähinnä huuliini tehtiin "reunat", jotka iän myötä olivat kadonneet huulien kaventuessa. Voin todellakin sanoa, ettei näy yhtään olevan "tehdyt". Osaava lääkäri ja tarpeeksi vähän täyteainetta.
Hupaisaa, että täällä taas tiedetään KAIKKIEN asiat paremmin kuin henkilöt itse. Kukaan teistä "aina näkyy" -väittäjistä ei huomaisi mun huulissani olevan mitään laitettua. Sorry, mutta ette ehkä kuitenkaan ole kaikkitietäviä. :DSori sulle, kyllä ne täytetyt huulet erottaa luonnollisista. Kukaan ei vaan sano tai kysy. Vai tehdäänkö niin, että ensi kerralla asiakaspalvelu tilanteessa otan puheeksi, sen sijaan, että yritän olla kiinnittämättä täytteisiisi huomiota?
Siinäpä hyvä asiakaspalvelija. Kyllä niitä (meitä) on, joiden täytteitä ei erota luomuista.
Mulle on henk.koht. ihan sama näkeekö joku mun täytteet. Ne kuitenkin sopii mun kasvoihin ja näyttää hyvältä. En ole mikään luonnonlapsi lookiltani muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on henk.koht. ihan sama näkeekö joku mun täytteet. Ne kuitenkin sopii mun kasvoihin ja näyttää hyvältä. En ole mikään luonnonlapsi lookiltani muutenkaan.
Tässäpä se totuus, jonka toivoisi muidenkin täytteitä ottaneiden omaksuvan. Kyllä ne näkyy, mutta pitääkö siitä välittää? Miksi väittää, ettei täytteitä muka erota? Ei kukaan teitä miksikään luonnonkauniiksi kuvittele, mutta harva sitä lopulta muutenkaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupaisaa, että täällä taas tiedetään KAIKKIEN asiat paremmin kuin henkilöt itse. Kukaan teistä "aina näkyy" -väittäjistä ei huomaisi mun huulissani olevan mitään laitettua. Sorry, mutta ette ehkä kuitenkaan ole kaikkitietäviä. :DSori sulle, kyllä ne täytetyt huulet erottaa luonnollisista. Kukaan ei vaan sano tai kysy. Vai tehdäänkö niin, että ensi kerralla asiakaspalvelu tilanteessa otan puheeksi, sen sijaan, että yritän olla kiinnittämättä täytteisiisi huomiota?
Siinäpä hyvä asiakaspalvelija. Kyllä niitä (meitä) on, joiden täytteitä ei erota luomuista.
Kiitos, mä pidänkin itseäni hyvänä asiakaspalvelijana, kun osaan ohittaa asiakkaitten ominaisuudet, oli ne sitten mitä vaan. Pääasia, että palvelu pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun katson instagramista näitä huultentäyttöjä, niin totta munassa näistä huomaa etteivät ole luonnolliset. Ja nämä ovat ihan sertifikoitujen tekijöiden omia sivuja, joissa asiakkaiden kasvoja ei tietenkään ainakaan ilman lupaa näy. Etsin näitä randomisti hashtagin perusteella ja tällaisia tuloksia sain. Miten on, ovatko hienoja?
https://www.instagram.com/majestiquebeauty/
https://www.instagram.com/arinaaesthetics.official/
https://www.instagram.com/tmisararoseberg/
https://www.instagram.com/catiendoesthetics/
https://www.instagram.com/injektiohoidotjh/
https://www.instagram.com/b.b.nklinik/
Tuolta ne nyt vaan näyttävät, ja kyllä sen huomaa.
Voi apua. Näyttäkää yksikin kuva mistään noista profiileista, joista täytteitä ei muka huomaa. Suurin osa on myös selkeästi täyttänyt huuliaan aiemminkin päätellen noista ennen -kuvista. Täytteet näkyvät selkeästi, ja silti tuutataan lisää vaan. Vähän ihmettelen kyllä, että missä tekijöiden vastuu oikein on. Eikö lainsäädännön avulla tätä menoa voisi hieman suitsia? Nuoret ihmiset pilaavat ulkonäkönsä pahimmillaan pysyvästi!
Täälläkin puolustellaan miehiä, jotka kommentoivat ilkeästi naisten ulkonäköä? Se, että joku Pertti pitäisi enemmän minusta ilman täyteaineita, ei ole minulle aihe muuttaa ulkonäköäni enemmän Perttiä miellyttäväksi. Miksi juuri meitä täyteaineita käyttäviä kohtaan on oikeutettua kommentoida epäasiallisesti?
Minäkin olen kuullut miehiltä paljon esimerkiksi että ”näyttäisit paremmalta, jos lopettaisit täyteaineiden käytön ja menisit nenäleikkaukseen”. Joo, sinäkin näyttäisit paremmalta jos kävisit leikkaamassa naamastasi nuo vanhuudensyylät jne. mutta en minä sitä tietenkään ääneen sano, koska olisi tahditonta puuttua toisen ulkonäköön.
Jos leikitään että minulla olisi kova hinku saada muhkeammat huulet niin säästäisin rahaa ja kävisin kauneuskirurgilla tekemässä ylähuulen noston. Ei kemikaaleja huuliin ja lopputulos luonnollisempi. Eikö näillä riitä rahat leikkaukseen vai tykkääkö ne noista kumihuulista?
Miltä nämä näyttävät kun syödään, puhutaan tai nauretaan? Joskus katsoin jakson Kardashianeita kun tuli telkkarista ja vuoroin nauratti, vuoroin säälitti ne irvokkaasti venyvät huulet kun ne nauroivat tai itkivät milloin millekin.
Täyetyt huulet on oksettavia. Sori nyt vaan, mut elkää ottako. Ovat sitäpaitsi menossa jo pois muodista.