Maltilliset huulitäytteet
Moi! Onko kukaan ottanut huuliin täytettä ja saanut luonnollisen, mutta selkeästi muuttuneen lopputuloksen? Haluaisin erityisesti ylähuuleen volyymia, mutta pelkään älyttömästi ankkahuuli -efektiä.
Kommentit (720)
Siis miten tästä aiheesta on jauhettu 18 sivua :DD Antakaa ihmisten tehdä mitä haluavat! Täytteitä on monenlaisia ja joillekin ne sopivat, ei kaikki hae mitään por*nokotkalookkia.
Tietty herkkyys naamasta lähtee, vaikka kuinka vähän täyttäisi. Ehkä se johtuu ilmeiden vähenemisestä tai jotain, en tiedä. Saman ilmiön olen kuitenkin huomannut kaikilla ja siitä täyteaineiden käytön parhaiten tunnistan. Ihan kun huulet ei pysyisi tunnetiloissa perässä, näin huonosti selitettynä.
Näytän paremmalta täytteiden kanssa, piste. Ihan sama mitä mieltä muut ovat. Näen tämän homman vähän samanlaisena kuin tatuoinnin oton, paitsi että lopputulos ei ole yhtä pysyvä. Niillekin löytyy paheksujia, mutta mitä sitten. Kaikki tekee omalla kropallaan mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietty herkkyys naamasta lähtee, vaikka kuinka vähän täyttäisi. Ehkä se johtuu ilmeiden vähenemisestä tai jotain, en tiedä. Saman ilmiön olen kuitenkin huomannut kaikilla ja siitä täyteaineiden käytön parhaiten tunnistan. Ihan kun huulet ei pysyisi tunnetiloissa perässä, näin huonosti selitettynä.
Just. Kyllä mulla ihan ilmeet on pysyneet samana, kiitos vain.
T. Edellinen kommentoija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin puolustellaan miehiä, jotka kommentoivat ilkeästi naisten ulkonäköä? Se, että joku Pertti pitäisi enemmän minusta ilman täyteaineita, ei ole minulle aihe muuttaa ulkonäköäni enemmän Perttiä miellyttäväksi. Miksi juuri meitä täyteaineita käyttäviä kohtaan on oikeutettua kommentoida epäasiallisesti?
Minäkin olen kuullut miehiltä paljon esimerkiksi että ”näyttäisit paremmalta, jos lopettaisit täyteaineiden käytön ja menisit nenäleikkaukseen”. Joo, sinäkin näyttäisit paremmalta jos kävisit leikkaamassa naamastasi nuo vanhuudensyylät jne. mutta en minä sitä tietenkään ääneen sano, koska olisi tahditonta puuttua toisen ulkonäköön.
Eihän kukaan teille täyteaineita käyttäville mitään kommentoikaan epäasiallisesti päin naamaa? Itselleni ei ainakaan tulisi mieleenkään, juurikin siksi, että on tahditonta kommentoida kenenkään ulkonäköä. Näin anonyymina netissä voin kuitenkin kertoa mielipiteeni, kun aiheesta keskustellaan. Mielestäni tässä ilmiössä ei ole kyse myöskään pelkästään ulkonäöstä, vaan myös terveydestä. Ja niin, en ole mies.
Minulle on kyllä kommentoitu, monia kertoja.
Okei, olen pahoillani. Olet siinä tapauksessa kohdannut epäkohteliaita ihmisiä. Keskustelu on silti mielestäni eri asia näin anonyymina netissä. Toki ei täälläkään tarvitse ketään haukkua, eikä nähdäkseni yksilöinä haukutakaan. Lähinnä ihmetellään tätä villitystä yleisellä tasolla. Miesten mieltymykset ovat mielestäni ihan epärelevantteja.
Viittaainkin viestilläni yksittäiseen kommenttiin, jossa täyteaineiden käyttäjä kertoi kokemuksiaan siitä, kuinka ihmiset ovat hänelle kommentoineet. Viestissä oli alapeukkuja, eli tulee olo, kuin epäkohteliasta käytöstä puolustettaisiin tässä keskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin puolustellaan miehiä, jotka kommentoivat ilkeästi naisten ulkonäköä? Se, että joku Pertti pitäisi enemmän minusta ilman täyteaineita, ei ole minulle aihe muuttaa ulkonäköäni enemmän Perttiä miellyttäväksi. Miksi juuri meitä täyteaineita käyttäviä kohtaan on oikeutettua kommentoida epäasiallisesti?
Minäkin olen kuullut miehiltä paljon esimerkiksi että ”näyttäisit paremmalta, jos lopettaisit täyteaineiden käytön ja menisit nenäleikkaukseen”. Joo, sinäkin näyttäisit paremmalta jos kävisit leikkaamassa naamastasi nuo vanhuudensyylät jne. mutta en minä sitä tietenkään ääneen sano, koska olisi tahditonta puuttua toisen ulkonäköön.
Eihän kukaan teille täyteaineita käyttäville mitään kommentoikaan epäasiallisesti päin naamaa? Itselleni ei ainakaan tulisi mieleenkään, juurikin siksi, että on tahditonta kommentoida kenenkään ulkonäköä. Näin anonyymina netissä voin kuitenkin kertoa mielipiteeni, kun aiheesta keskustellaan. Mielestäni tässä ilmiössä ei ole kyse myöskään pelkästään ulkonäöstä, vaan myös terveydestä. Ja niin, en ole mies.
Minulle on kyllä kommentoitu, monia kertoja.
Okei, olen pahoillani. Olet siinä tapauksessa kohdannut epäkohteliaita ihmisiä. Keskustelu on silti mielestäni eri asia näin anonyymina netissä. Toki ei täälläkään tarvitse ketään haukkua, eikä nähdäkseni yksilöinä haukutakaan. Lähinnä ihmetellään tätä villitystä yleisellä tasolla. Miesten mieltymykset ovat mielestäni ihan epärelevantteja.
Viittaainkin viestilläni yksittäiseen kommenttiin, jossa täyteaineiden käyttäjä kertoi kokemuksiaan siitä, kuinka ihmiset ovat hänelle kommentoineet. Viestissä oli alapeukkuja, eli tulee olo, kuin epäkohteliasta käytöstä puolustettaisiin tässä keskustelussa.
Olihan täällä myös kommentti, jossa ohuthuulinen oli saanut kommentteja täyteaineita käyttäviltä, että kannattaisi hänenkin kokeilla. Epäkohteliaita ihmisiä valitettavasti löytyy vaikka mistä, ja kukaan tuskin huonoa käytöstä puolustelee. Edelleen, anonyymi nettikeskustelu on onneksi vähän eri asia kuin kasvokkain tapahtuva kanssakäyminen. Täällä netissä kommentit voivat olla kärjekkäämpiä ja mutkia vedetään suoriksi. Moneen otteeseen on tässäkin keskustelussa käynyt ilmi, etteivät useimmat kehtaa täytteistä mitään muuta kuin positiivisia asioita sanoa, vaikka kaverin täytteet olisivatkin omasta mielestä epäonnistuneet tai epäluonnolliset.
Itse ihmettelen ilmiötä edelleen yleisellä tasolla, enkä ota kantaa kenenkään yksittäisen henkilön täyteaineiden käyttöön. Olisin kuitenkin kiinnostunut kuulemaan myös ajantasaista tietoa näiden aineiden turvallisuudesta, mikäli jollakulla olisi laittaa aiheesta vaikkapa englanninkielistä infoa. Suomeksi tuskin mitään löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tunnistan tämän. Perusilme on jotenkin hölmistynyt. Itse luulen sen johtuvan siitä, että täytetyt huulet ovat levossakin usein suupielistä hieman koholla, kuin kysyvästi hymyiltäessä. Kuvissa tämä ehkä toimii, mutta elävässä elämässä antaa jähmettyneen vaikutelman.
Kauhean näköisiä nämä kumihuulet. Helsinki on täynnä toinen toistaan muovisempia muijia.
Tuli mieleen tuosta ketjusta, missä pyydetään vinkkejä ranskalaiseen pukeutumiseen ja tyyliin, ettei tämä villitys ole tyylin mekassa Ranskassa tosiaankaan samanlainen kuin Suomessa. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tuosta ketjusta, missä pyydetään vinkkejä ranskalaiseen pukeutumiseen ja tyyliin, ettei tämä villitys ole tyylin mekassa Ranskassa tosiaankaan samanlainen kuin Suomessa. Miksiköhän?
Ranskassa naiset käyttävät aika vähän meikkiä, monella on täyteläiset huulet omasta takaa eikä sellaista muovista jenkkityyliä ihailla samalla tavalla kuin esim täällä Suomessa. Ranskalainen nainen uskaltaa yleensä myös vanheta tyylillä. Rypyt tai harmaat hiukset eivät haittaa, mutta linjoista pidetään huolta vaihdevuosien jälkeenkin ja tukassa on aina pukeva leikkaus. Trés chic! Näyttävät paljon nuoremmilta kuin fillereitä täynnä olevat ylipainoiset jenkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Kyllä mulla ihan ilmeet on pysyneet samana, kiitos vain.
T. Edellinen kommentoija
No ei varmasti ole, jos huulesi eivät ole enää samat. Suun liikeet ovat aika tärkeässä osassa ilmeitä muodostettaessa, jos et tiennyt. Ehkä et itse huomaa eroa, mutta muut kyllä huomaavat.
Vierailija kirjoitti:
Kauhean näköisiä nämä kumihuulet. Helsinki on täynnä toinen toistaan muovisempia muijia.
Totta. Pari vuotta sitten kun matkustin New Yorkiin, ei sielläkään näkynyt tämä trendi katukuvassa samassa mittakaavassa kuin Helsingissä. Suomalaiset ovat niin tyylitöntä kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskassa naiset käyttävät aika vähän meikkiä, monella on täyteläiset huulet omasta takaa eikä sellaista muovista jenkkityyliä ihailla samalla tavalla kuin esim täällä Suomessa. Ranskalainen nainen uskaltaa yleensä myös vanheta tyylillä. Rypyt tai harmaat hiukset eivät haittaa, mutta linjoista pidetään huolta vaihdevuosien jälkeenkin ja tukassa on aina pukeva leikkaus. Trés chic! Näyttävät paljon nuoremmilta kuin fillereitä täynnä olevat ylipainoiset jenkit.
Ranskalaiset naiset näyttävät aina ikäiseltään, ja ikäisekseen aina hyvältä. Itsevarmuudesta olisi opittavaa suomalaisilla naisilla.
Vaikka kuinka yrittää kieltää,niin kyllä menee vain ja ainoastaan some-muodin takia .
EI kukaanpuhunut tuollaisista 20v sitten.
Kuvissa ehkä toimivat, vaikka silloinkin saa aika kauan etsiä hyvää kuvakulmaa. Elävässä elämässä nämä näyttävät yksinomaan typeriltä. Antavat ihmisestä pinnallisen ja yksinkertaisen vaikutelman.
Osalla akoista jotka on ottaneet täytteet niin näyttävä saman näköisiltä kuin lahossa koivunrungossa rehottavat käävät.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu tuossa että miehet lähinnä sietää huulitäytteitä koska on pakko, eivätkä oikeasti niistä tykkää. Miksi te naiset teette itsellenne näin? Vai onko se jotain keskinäistä kilpavarustelua?
Miksi miesten on tätä muka pakko sietää? Kyllähän edelleen on olemassa naisia, jotka eivät täytteitä käytä. Jos oma puoliso asiaa harkitsee tai käy täytteitä ottamassa, niin sen suun voi myös avata ja kertoa oman mielipiteensä asiasta. Naiset tekevät tietenkin omalle keholleen mitä haluavat, mutta voivat silti kuunnella myös puolisonsa kannan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu tuossa että miehet lähinnä sietää huulitäytteitä koska on pakko, eivätkä oikeasti niistä tykkää. Miksi te naiset teette itsellenne näin? Vai onko se jotain keskinäistä kilpavarustelua?
Miksi miesten on tätä muka pakko sietää? Kyllähän edelleen on olemassa naisia, jotka eivät täytteitä käytä. Jos oma puoliso asiaa harkitsee tai käy täytteitä ottamassa, niin sen suun voi myös avata ja kertoa oman mielipiteensä asiasta. Naiset tekevät tietenkin omalle keholleen mitä haluavat, mutta voivat silti kuunnella myös puolisonsa kannan.
Just joo. Mun mies ei edes huomannut täytteitä kun kävin ottamassa, kommentoi vaan että olempas hyvännäköinen. Ei ammattitaitoiset laittajat edes laita kerralla mitään ankkahuulia.
Vastaus Apn kysymykseen on kyllä. Ihmiset on yksilöllisiä eikä kaikilla ole samanlaisia huulia eli kaikki ei näytä samalta huulitäytteiden jälkeenkään.. Tää on niin tätä että naisia vaan vihataan ja etsitään syitä miksi haukkua ulkonäköä.
Nykyään kieltämättä erottuu edukseen jos on ihan normaalit huulet. Varsinkin pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereella missä joka toinen nuori nainen näyttää seks inukelta.
M42