Maltilliset huulitäytteet
Moi! Onko kukaan ottanut huuliin täytettä ja saanut luonnollisen, mutta selkeästi muuttuneen lopputuloksen? Haluaisin erityisesti ylähuuleen volyymia, mutta pelkään älyttömästi ankkahuuli -efektiä.
Kommentit (720)
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin puolustellaan miehiä, jotka kommentoivat ilkeästi naisten ulkonäköä? Se, että joku Pertti pitäisi enemmän minusta ilman täyteaineita, ei ole minulle aihe muuttaa ulkonäköäni enemmän Perttiä miellyttäväksi. Miksi juuri meitä täyteaineita käyttäviä kohtaan on oikeutettua kommentoida epäasiallisesti?
Minäkin olen kuullut miehiltä paljon esimerkiksi että ”näyttäisit paremmalta, jos lopettaisit täyteaineiden käytön ja menisit nenäleikkaukseen”. Joo, sinäkin näyttäisit paremmalta jos kävisit leikkaamassa naamastasi nuo vanhuudensyylät jne. mutta en minä sitä tietenkään ääneen sano, koska olisi tahditonta puuttua toisen ulkonäköön.
Eihän kukaan teille täyteaineita käyttäville mitään kommentoikaan epäasiallisesti päin naamaa? Itselleni ei ainakaan tulisi mieleenkään, juurikin siksi, että on tahditonta kommentoida kenenkään ulkonäköä. Näin anonyymina netissä voin kuitenkin kertoa mielipiteeni, kun aiheesta keskustellaan. Mielestäni tässä ilmiössä ei ole kyse myöskään pelkästään ulkonäöstä, vaan myös terveydestä. Ja niin, en ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin puolustellaan miehiä, jotka kommentoivat ilkeästi naisten ulkonäköä? Se, että joku Pertti pitäisi enemmän minusta ilman täyteaineita, ei ole minulle aihe muuttaa ulkonäköäni enemmän Perttiä miellyttäväksi. Miksi juuri meitä täyteaineita käyttäviä kohtaan on oikeutettua kommentoida epäasiallisesti?
Minäkin olen kuullut miehiltä paljon esimerkiksi että ”näyttäisit paremmalta, jos lopettaisit täyteaineiden käytön ja menisit nenäleikkaukseen”. Joo, sinäkin näyttäisit paremmalta jos kävisit leikkaamassa naamastasi nuo vanhuudensyylät jne. mutta en minä sitä tietenkään ääneen sano, koska olisi tahditonta puuttua toisen ulkonäköön.
Eihän kukaan teille täyteaineita käyttäville mitään kommentoikaan epäasiallisesti päin naamaa? Itselleni ei ainakaan tulisi mieleenkään, juurikin siksi, että on tahditonta kommentoida kenenkään ulkonäköä. Näin anonyymina netissä voin kuitenkin kertoa mielipiteeni, kun aiheesta keskustellaan. Mielestäni tässä ilmiössä ei ole kyse myöskään pelkästään ulkonäöstä, vaan myös terveydestä. Ja niin, en ole mies.
Minulle on kyllä kommentoitu, monia kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, olen pahoillani. Olet siinä tapauksessa kohdannut epäkohteliaita ihmisiä. Keskustelu on silti mielestäni eri asia näin anonyymina netissä. Toki ei täälläkään tarvitse ketään haukkua, eikä nähdäkseni yksilöinä haukutakaan. Lähinnä ihmetellään tätä villitystä yleisellä tasolla. Miesten mieltymykset ovat mielestäni ihan epärelevantteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle, ohuthuuliselle, on pari kertaa kommentoitu täytteitä ottaneiden kavereiden toimesta, että minunkin kannattaisi huulia täyttää. En ole millään tavalla ilmaissut, että olisin omiin huuliini mitenkään tyytymätön.
Vierailija kirjoitti:
Miltä nämä näyttävät kun syödään, puhutaan tai nauretaan? Joskus katsoin jakson Kardashianeita kun tuli telkkarista ja vuoroin nauratti, vuoroin säälitti ne irvokkaasti venyvät huulet kun ne nauroivat tai itkivät milloin millekin.
Sama tuli mieleen, ja nuo ovat kuitenkin miljardöörejä, jotka laittavat huuliinsa enemmän rahaa kuin keskiverto palkansaaja ansaitsee vuodessa.
https://akns-images.eonline.com/eol_images/Entire_Site/202144/rs_1024x7…
Miksei luonnollisuutta enää arvosteta ?
Lopulta emme ihan hirveästi pysty tekemään kauneuden eteen. Jos kaikki ottaa huulitäytteitä niin yksikään ei enää erotu joukosta eikä töröhuulissa ole enää mitään hienoa.
Ihmiset voisivat arvostaa enemmin persoonallisuutta ja luonnollisuutta kuin jatkuvasti kuulua johonkin klooniarmeijaan, jossa kasvot muovataan sen mukaiseksi mikä sattuu olemaan trendinä.
Pienet huulet on mielestäni kauniit. Surullista, että niiden kauneudelle on tultu sokeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pienet huulet on mielestäni kauniit. Surullista, että niiden kauneudelle on tultu sokeaksi.
Niinpä. Pieni ruusunnuppusuu on minusta kaikista kaunein suun malli. Täyteaineet vääntävät mielestäni kasvojen mittasuhteet ihan sarjakuvamaisiksi, kuin klovneilla. Ei kenenkään huulet täytä kolmasosaa naamasta.
Pinnallinen fiilis näistä naisista tulee. En siksi halua edes tutustua lähemmin. Vaikka olenkin valkoinen heteromies, on minulla silti oikeus sanoa mielipiteeni edelleen. Kaikkia ei voi miellyttää ja varmaan löytyy miehiäkin (ei tosin minun tuntemia) jotka huulitäytteistä tykkäävät. Itse tykkään maanläheisistä ja luonnollisista naisista. Onneksi heitäkin vielä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Pieni ruusunnuppusuu on minusta kaikista kaunein suun malli. Täyteaineet vääntävät mielestäni kasvojen mittasuhteet ihan sarjakuvamaisiksi, kuin klovneilla. Ei kenenkään huulet täytä kolmasosaa naamasta.
No ei nekään ole kauniit jos nutistuvat vanhetessa ihan näkymättömiin.
t. suppusuu
Onneksi ne saa elvytettyä ilman täytteitä, mutten kerro miten koska olette rasittavia kaikkine "maanläheisine" naisinenne.
Vierailija kirjoitti:
No ne on muotia taas, samoin kuin kolkytluvun/seitkytluvun ohuet kulmakarvat. Näkyy tosin Suomessa vasta kolmen vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
https://www.oumere.com/blogs/news/how-fillers-make-you-look-older-and-c…
:)
Pikaisen googletuksen jälkeen käy ilmi, että tuo sivusto myy ihonhoitotuotteita. Totta kai se väittää, että täyteaineet vanhentavat ja vain (merkin myyvät) voiteet toimivat. Hohhoijaa taas näitä todisteluja. Täyteaineet ovat tutkitusti turvallisia käyttää. Hyaluronihappoa meillä on luontaisestikin elimistössä, ja tätä ei moni tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nekään ole kauniit jos nutistuvat vanhetessa ihan näkymättömiin.
t. suppusuu
Onneksi ne saa elvytettyä ilman täytteitä, mutten kerro miten koska olette rasittavia kaikkine "maanläheisine" naisinenne.
No aha. Pidä graalin maljasi. En tiedä kuinka kauniit täytteistä muhkuraiset, pinkeät huuletkaan ovat vanhassa ja ryppyisessä naamassa. Onko naisen maanläheisyys nyt jotenkin huono asia?
Ompa monta viestiä huulitäytteitä vastaan. Harvapa niitä muhkeita feikkihuulia hienoina pitää mutta on niitä maltillisiakin täyttöjä joista ei kukaan tiedä onko oikeat vai feikit.
Kai näissä joku ikäraja on, vai rahastetaanko näillä kummallisilla kauneusvaatimuksilla jo nuoria ilman tietoa pitkäaikaisvaikutuksista? En ikinä ottaisi itse, luonnollisuus kunniaan!
Vierailija kirjoitti:
Ompa monta viestiä huulitäytteitä vastaan. Harvapa niitä muhkeita feikkihuulia hienoina pitää mutta on niitä maltillisiakin täyttöjä joista ei kukaan tiedä onko oikeat vai feikit.
Täällä keskustellaan yleisemminkin syistä, miksi nykyajan kauneuskäsitys on niin hel*vetin muovinen. Ja onko täytteet turvallisia. Ja kuinka nopeasti ne "luonnolliset" täytteet menee övereiden puolelle.
Alle kolmekymppisiä vanhentaa, yli kolmekymppisiä nuorentaa. Näin kärjistetysti. Paljon riippuu omista huulista ja niiden koosta, että mikä on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Suuret, surumieliset silmät, sydämenmuotoiset kasvot ja pieni, kapea suu tekevät naisesta nuoren ja eteerisen näköisen, ihan keijukaisen <3
Buffaloplastia ei ole kovin kallis leikkaus. Olen käynyt plastiikkakirurgilla. Hänen mukaansa minulle ei kannata tehdä buffaloplastiaa, koska ylähuulen ja nenän väli on muutenkin pieni. Eli täyteaineet ovat plastiikkakirurginkin mukaan ainoa järkevä vaihtoehto. Usein buffaloplastian lisäksi myös käytetään täyteaineita, koska pelkästään ylähuulen punaisen alueen nosto ei välttämättä tuo tarpeeksi täyteläistä vaikutelmaa.