Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maltilliset huulitäytteet

Vierailija
02.09.2021 |

Moi! Onko kukaan ottanut huuliin täytettä ja saanut luonnollisen, mutta selkeästi muuttuneen lopputuloksen? Haluaisin erityisesti ylähuuleen volyymia, mutta pelkään älyttömästi ankkahuuli -efektiä.

Kommentit (720)

Vierailija
281/720 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihmiset vaahtoavat kilpaa ihan kuin se olisi keneltäkään pois jos mä haluan täyttää huuliani. Voin nyt avata teille uteliaille vähän omaa ajatusmaailmaani, että miksi käytän täyteaineita.

Mun huulet ovat aina olleet oma paras puoleni. Ne ovat luonnostaan ihan muhkeat ja tekevät musta vähän eksoottisen näköisen. Mulla on aika pienet ja lyhytripsiset silmät ja pitkähkö naama ja koen, että mutrusuu näyttää näiden piirteiden kanssa hyvältä. Koska mulla on luonnostaan jo huulia omasta takaa, ei täyteaineet näytä niin övereiltä omassa naamassani. Sen sijaan isot huulet tasapainottaa pitkää leukaani josta en tykkää (se on jopa miehekkään näköinen) ja saa mut näyttämään sirommalta, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Mulla on paljon itsevarmempi olo kun käytän täytteitä ja lisäksi huulet eivät kuivu talvella ja huulipuna näyttää aina hyvältä.

Että siinä omat syyni miksi käytän täyteaineita. Ihan sama, jos joku mut tuomitsee tyhmäksi tai pinnalliseksi sen takia, musta kertoo enemmän sen tyypin ajatusmaailmasta kuin omastani.

Vielä vastauksena Ap:n kysymykseen: On se mahdollista, saada näyttävät huulet ilman ankkaefektiä. Etsi hyvä täyttäjä jolla on sairaanhoitajan koulutus äläkä täytä kerralla liikaa. Pikkuhiljaa annostusta voi lisätä, mutta heti ei kannata täyttää paljoa.

Vierailija
282/720 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulitäytteet - kun mikään ei riitä......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/720 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu tuossa että miehet lähinnä sietää huulitäytteitä koska on pakko, eivätkä oikeasti niistä tykkää. Miksi te naiset teette itsellenne näin? Vai onko se jotain keskinäistä kilpavarustelua?

Kukaan ei taaskaan kysynyt miesten mielipidettä että mistä he tykkäisi. Mitä nainen saisi/ei saisi tehdä, että olisi miehen silmään mieliksi.

Tajutkaa jo, että naiset tekee asioita ihan omaksi ilokseen, ei teille.

Vierailija
284/720 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve,

täällä eräs huuliaan täyttänyt ihminen, joka on paitsi kaunis, myös älykäs. Inhottaa ja vähän huvittaakin tämä aiheen ympärillä käyty keskustelu joka niputtaa kaikki täytteitä ottaneet tyhmiksi ankkahuuliksi jotka ottavat jostain p*rnosta mallia. Minusta tässä on kyse taas iänikuisesta naisen kehon kontrolloinnista, ettei saa muka itse päättää, mitä itselleen tekee.

Kaikki eivät ota mitään ankkahuulia ja vaikka ottaisivat, niin mitä sitten. Omapahan on valintansa ja kehonsa. Itse pidän omistani eikä se tee minusta yhtään sen tyhmempää. Ihmisillä on oma makunsa siitä, mikä on viehättävää, ja aistilliset huulet sopivat omaan kauneuskäsitykseeni. Miksi en saisi parannella ulkonäköäni juuri niin kuin haluan?

Nämä käytetyt aineet ovat myös tutkittuja ja turvallisia, kunhan niitä laittaa henkilö, jolla on alalle koulutus. Tämä aiheen ympärillä käyty keskustelu on hysteeristä ja naurettavaa. Antakaa naisten vihdoinkin tehdä, mitä haluavat!

Tottakai nainen saa tehdä omalle ruumiilleen mitä huvittaa, mutta olisi mielenkiintoista käydä laajempaa keskustelua, että mistä tämä halu ja tarve huulten täyttämiseen tulee.

Vielä muutama vuosi sitten ihmiset eivät kiinnittäneet huuliinsa huomiota siinä mittakaavassa kuin nyt. Huulet oli huulet, ja sillä sipuli. Nykyään joka toinen nainen tuntuu harmittelevan peilin edessä kapeita huuliaan, vaikka tällaista ongelmaa ei muutama vuosi sitten ollut.

Omaan silmääni tämä näyttää vaan siltä, että markkinointikoneisto on jälleen kerran keksinyt tavan, jolla nainen saadaan tuntemaan itsensä rumaksi, ja tietenkin tähän tarpeeseen vastataan sillä, että itsensä voi ”korjata” kauneusihanteen mukaiseksi käymällä huultentäytössä helposti vaikka ruokatunnilla. On siis luotu tarve, ja vastaus siihen.

Jotenkin vaan toivon, että ihmiset haistattaisivat pitkän peen näille markkinamiesten metkuille, ja pitäisivät itseään kauniina sellaisena kuin ovat.

Tämä on kyllä totta. En muista, että juuri kukaan olisi murehtinut huultensa kokoa vielä joskus 5-10 vuotta sitten, mutta nyt yhtäkkiä näiden Kylie Jennereiden vanavedessä niin monen huulet ovatkin yhtäkkiä aivan liian kapeat tai epäsymmetriset.

Kyllä mä muistan miettineeni jo joskus 15v sitten, että haluaisin täyteläisemmät ja selkeämmät huulet. Silloin ei vaan huulitäytteet olleet noin vaan saatavilla peruskansalle. Botox ja muut oli jotain mitä vaan julkkikset laittoi jossain isossa maailmassa mutta ei se tarkoita, ettei niitä olisi halunnut jos olisi voinut.

(Ja lisäys ettei siihen joku jää nyt jumittamaan- tiedän, botoxia ei laiteta huuliin).

Vierailija
285/720 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumihuulien ottajat vain tulevat itse sokeiksi ankkahuulilleen.

Vierailija
286/720 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä, 29, aina muistaa kertoa miten hänellä on täytetty ylähuulta, voitko uskoa, kun eihän sitä ollenkaan huomaa kun on niin luonnollinen.

Mulla ei ole ollut sydäntä kertoa, että ensimmäisen kerran, kun hänet tapasin, näin heti että hänellä on huulitäyte. Kun kyllähän sen huomaa. Itselleen voi aina valehdella.

Vierailija
287/720 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään siitä, että nykyään huulissani on selkeät rajat ja amorinkaari piirtyy kauniisti esille. Kun olen niitä siis täyttänyt. Ja ei, en näytä ankalta vaikka täällä maanisesti hoetaankin, että niin käy kaikille. Pari vuotta olen täyttänyt noin puolen vuoden välein ja aion todellakin jatkaa. Pus!

Vierailija
288/720 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu tuossa että miehet lähinnä sietää huulitäytteitä koska on pakko, eivätkä oikeasti niistä tykkää. Miksi te naiset teette itsellenne näin? Vai onko se jotain keskinäistä kilpavarustelua?

Kukaan ei taaskaan kysynyt miesten mielipidettä että mistä he tykkäisi. Mitä nainen saisi/ei saisi tehdä, että olisi miehen silmään mieliksi.

Okei. Kertokaa nyt minulle tyhmälle (olen nainen itsekin), että MIKSI haluatte täyttää huulianne? Omaksi iloksenne? Oikeasti?

Vierailija
289/720 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävä, 29, aina muistaa kertoa miten hänellä on täytetty ylähuulta, voitko uskoa, kun eihän sitä ollenkaan huomaa kun on niin luonnollinen.

Mulla ei ole ollut sydäntä kertoa, että ensimmäisen kerran, kun hänet tapasin, näin heti että hänellä on huulitäyte. Kun kyllähän sen huomaa. Itselleen voi aina valehdella.

Mistä sen muka huomaa? Mulla taas on ystävä (28 jos se mitään merkkaa), josta en meinannut uskoa että oli ottanut täytettä. Huulet vaan näytti siltä että olisi tehnyt paremman meikin kun yleensä.

Vierailija
290/720 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Kertokaa nyt minulle tyhmälle (olen nainen itsekin), että MIKSI haluatte täyttää huulianne? Omaksi iloksenne? Oikeasti?

Kyllä, omaksi ilokseni. Oikeasti. Minulla on omalla työlläni ansaitsemaani rahaa parannella ulkonäköäni miten haluan. Tykkään näyttävästä lookista ja näytän mielestäni paremmalta kun huuleni erottuvat naamastani. Tykkään hymyillä kun katson peiliin. Mun mies on hulluna muhun, mutta en sen takia näitä asioita tee. Haluan vaan pitää itsestäni huolta ja näyttää hyvältä.

Vierailija
291/720 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös samanlainen ystävä. Hän seurassa aina taivastelee luonnollisen näköisiä huuliaan ja tivaa meiltä kavereilta vuorotellen, arvaisiko hänen huuliaan täytetyiksi. Arvaisi joo, mutta tähän mennessä kukaan ei ole kehdannut sanoa sitä ääneen.

Vierailija
292/720 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, omaksi ilokseni. Oikeasti. Minulla on omalla työlläni ansaitsemaani rahaa parannella ulkonäköäni miten haluan. Tykkään näyttävästä lookista ja näytän mielestäni paremmalta kun huuleni erottuvat naamastani. Tykkään hymyillä kun katson peiliin. Mun mies on hulluna muhun, mutta en sen takia näitä asioita tee. Haluan vaan pitää itsestäni huolta ja näyttää hyvältä.

Okei. Mutta oletko ikinä pysähtynyt pohtimaan, miksi sinulle hyvältä näyttäminen tarkoittaa täyteaineiden käyttämistä? Vai vain siksikö, että ne ovat saatavilla? En yritä nyt v*ttuilla tai mitään, haluaisin ihan tosissani yrittää ymmärtää tätä ilmiötä.

Vierailija
293/720 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala noita videoita vaeltavista täytteistä! Eikö ketään ihan OIKEASTI pelota tuo??? Mistä kukaan voi tietää, mitä nuo kapseloituneet täytteet vuosien päästä tuolla kasvojen kudoksissa tekevät?

Vierailija
294/720 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen muka huomaa? Mulla taas on ystävä (28 jos se mitään merkkaa), josta en meinannut uskoa että oli ottanut täytettä. Huulet vaan näytti siltä että olisi tehnyt paremman meikin kun yleensä.

Tuskin olen kaveriasi nähnyt, mutta itse huomaan huulitäytteet aina tietystä kulmasta. Ei ihan profiilista, mutta melkein. Huulten reunat ovat oudosti pullistuneet. Joillain tulee myös hymyillessä sellainen varjo ja hyppyri ylähuulen päälle. Jos huulissa ei ole yhtään uurteita vaan ne näyttävät jotenkin pinkeiltä, kyse on yleensä täytteistä. Joillain myös huulten raja tavallaan muhjuuntuu niin, että se sotkee amorinkaaren, joillain taas ne huulten rajat korostuvat erityisen vaaleina ja vähän turvonneen näköisinä.

Ja sitten siinä on jokin yleisilme, jota on vaikea selittää. Mutta jonka näkee kauempaakin. Jotenkin sellainen jähmettynyt, kuin mutristaisi huuliaan koko ajan.

Vierailija
295/720 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mutta oletko ikinä pysähtynyt pohtimaan, miksi sinulle hyvältä näyttäminen tarkoittaa täyteaineiden käyttämistä? Vai vain siksikö, että ne ovat saatavilla? En yritä nyt v*ttuilla tai mitään, haluaisin ihan tosissani yrittää ymmärtää tätä ilmiötä.

Ihan siksi, että haluan ja voin. Miksi itse olet tästä niin kiinnostunut? Mikä sinua tässä "ilmiössä" kiinnostaa yhtään sen enempää kuin mikään muukaan naisten harjoittama kaunistautuminen? Joillekin kosmetiikka ja ihonhoito on myös harrastus, tiesitkö. Itse olen aina ollut kiinnostunut laajemminkin kaikesta hyvinvointiin liittyvästä.

Vierailija
296/720 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa kyllä aina naurattaa nämä ihmiset jotka ei selvästi tiedä täyteaineista mitään mutta kuitenkin huutelee että aina näyttää "ankka" huulilta, näkyy selvästi ja että he huomaavat ne aina. Ette te oikeasti huomaa, te huomaatte vain ne huonosti tehdyt, koska ne on selvästi täytetyn näköiset. Mutta suurinta osaa ette huomaa koska ne on niin luonnolliset ja huomaamattomat.

Vierailija
297/720 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä 17-vuotiaalle on puoskaroitu tällaiset? Vaikuttaa jonkinlaiselta harjoitustyöltä. Kapseloituminen näkyy meikinkin läpi ja mitä tapahtuu, kun tuo määrä lähtee liikkeelle?

https://www.hbl.fi/artikel/jade-nystrom-om-hanet-mot-transkvinnor-inom-…

Vierailija
298/720 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, omaksi ilokseni, näytän paremmalta ilman niitä miniryppyjä ja rupuhuulia. Vähällä palautuu ne omat tutu huulet. En käyttänyt täyteaineita vaan uutta metodia.

Vierailija
299/720 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksaa kyllä aina naurattaa nämä ihmiset jotka ei selvästi tiedä täyteaineista mitään mutta kuitenkin huutelee että aina näyttää "ankka" huulilta, näkyy selvästi ja että he huomaavat ne aina. Ette te oikeasti huomaa, te huomaatte vain ne huonosti tehdyt, koska ne on selvästi täytetyn näköiset. Mutta suurinta osaa ette huomaa koska ne on niin luonnolliset ja huomaamattomat.

Samat sanat.

Vierailija
300/720 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olen kaveriasi nähnyt, mutta itse huomaan huulitäytteet aina tietystä kulmasta. Ei ihan profiilista, mutta melkein. Huulten reunat ovat oudosti pullistuneet. Joillain tulee myös hymyillessä sellainen varjo ja hyppyri ylähuulen päälle. Jos huulissa ei ole yhtään uurteita vaan ne näyttävät jotenkin pinkeiltä, kyse on yleensä täytteistä. Joillain myös huulten raja tavallaan muhjuuntuu niin, että se sotkee amorinkaaren, joillain taas ne huulten rajat korostuvat erityisen vaaleina ja vähän turvonneen näköisinä.

Ja sitten siinä on jokin yleisilme, jota on vaikea selittää. Mutta jonka näkee kauempaakin. Jotenkin sellainen jähmettynyt, kuin mutristaisi huuliaan koko ajan.

No silloin on jo liikaa täytettä kun tulos on kaikkea mainitsemaasi.