Maltilliset huulitäytteet
Moi! Onko kukaan ottanut huuliin täytettä ja saanut luonnollisen, mutta selkeästi muuttuneen lopputuloksen? Haluaisin erityisesti ylähuuleen volyymia, mutta pelkään älyttömästi ankkahuuli -efektiä.
Kommentit (720)
Tämän trendin avulla tavoitellaan ehkä eksoottisempaa lookia, koska eurooppalaisilla ja varsinkin pohjoismaisilla ihmisillä on usein kapea ja pieni suu. Muhkeat huulet ovat yleisiä Afrikassa, Aasiassa ja Etelä-Amerikassa. Näkisin tämän villityksen globalisaation jatkeena, vaikka harva miettii sitä niin pitkälle. Surullinen lopputulos kuitenkin on, että ihmiset pilaavat oman luonnollisen kauneutensa ja persoonalliset piirteensä lähtemällä tähän mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve,
täällä eräs huuliaan täyttänyt ihminen, joka on paitsi kaunis, myös älykäs. Inhottaa ja vähän huvittaakin tämä aiheen ympärillä käyty keskustelu joka niputtaa kaikki täytteitä ottaneet tyhmiksi ankkahuuliksi jotka ottavat jostain p*rnosta mallia. Minusta tässä on kyse taas iänikuisesta naisen kehon kontrolloinnista, ettei saa muka itse päättää, mitä itselleen tekee.
Kaikki eivät ota mitään ankkahuulia ja vaikka ottaisivat, niin mitä sitten. Omapahan on valintansa ja kehonsa. Itse pidän omistani eikä se tee minusta yhtään sen tyhmempää. Ihmisillä on oma makunsa siitä, mikä on viehättävää, ja aistilliset huulet sopivat omaan kauneuskäsitykseeni. Miksi en saisi parannella ulkonäköäni juuri niin kuin haluan?
Nämä käytetyt aineet ovat myös tutkittuja ja turvallisia, kunhan niitä laittaa henkilö, jolla on alalle koulutus. Tämä aiheen ympärillä käyty keskustelu on hysteeristä ja naurettavaa. Antakaa naisten vihdoinkin tehdä, mitä haluavat!
Tottakai nainen saa tehdä omalle ruumiilleen mitä huvittaa, mutta olisi mielenkiintoista käydä laajempaa keskustelua, että mistä tämä halu ja tarve huulten täyttämiseen tulee.
Vielä muutama vuosi sitten ihmiset eivät kiinnittäneet huuliinsa huomiota siinä mittakaavassa kuin nyt. Huulet oli huulet, ja sillä sipuli. Nykyään joka toinen nainen tuntuu harmittelevan peilin edessä kapeita huuliaan, vaikka tällaista ongelmaa ei muutama vuosi sitten ollut.
Omaan silmääni tämä näyttää vaan siltä, että markkinointikoneisto on jälleen kerran keksinyt tavan, jolla nainen saadaan tuntemaan itsensä rumaksi, ja tietenkin tähän tarpeeseen vastataan sillä, että itsensä voi ”korjata” kauneusihanteen mukaiseksi käymällä huultentäytössä helposti vaikka ruokatunnilla. On siis luotu tarve, ja vastaus siihen.
Jotenkin vaan toivon, että ihmiset haistattaisivat pitkän peen näille markkinamiesten metkuille, ja pitäisivät itseään kauniina sellaisena kuin ovat.
Tämä on kyllä totta. En muista, että juuri kukaan olisi murehtinut huultensa kokoa vielä joskus 5-10 vuotta sitten, mutta nyt yhtäkkiä näiden Kylie Jennereiden vanavedessä niin monen huulet ovatkin yhtäkkiä aivan liian kapeat tai epäsymmetriset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve,
täällä eräs huuliaan täyttänyt ihminen, joka on paitsi kaunis, myös älykäs. Inhottaa ja vähän huvittaakin tämä aiheen ympärillä käyty keskustelu joka niputtaa kaikki täytteitä ottaneet tyhmiksi ankkahuuliksi jotka ottavat jostain p*rnosta mallia. Minusta tässä on kyse taas iänikuisesta naisen kehon kontrolloinnista, ettei saa muka itse päättää, mitä itselleen tekee.
Kaikki eivät ota mitään ankkahuulia ja vaikka ottaisivat, niin mitä sitten. Omapahan on valintansa ja kehonsa. Itse pidän omistani eikä se tee minusta yhtään sen tyhmempää. Ihmisillä on oma makunsa siitä, mikä on viehättävää, ja aistilliset huulet sopivat omaan kauneuskäsitykseeni. Miksi en saisi parannella ulkonäköäni juuri niin kuin haluan?
Nämä käytetyt aineet ovat myös tutkittuja ja turvallisia, kunhan niitä laittaa henkilö, jolla on alalle koulutus. Tämä aiheen ympärillä käyty keskustelu on hysteeristä ja naurettavaa. Antakaa naisten vihdoinkin tehdä, mitä haluavat!
Tottakai nainen saa tehdä omalle ruumiilleen mitä huvittaa, mutta olisi mielenkiintoista käydä laajempaa keskustelua, että mistä tämä halu ja tarve huulten täyttämiseen tulee.
Vielä muutama vuosi sitten ihmiset eivät kiinnittäneet huuliinsa huomiota siinä mittakaavassa kuin nyt. Huulet oli huulet, ja sillä sipuli. Nykyään joka toinen nainen tuntuu harmittelevan peilin edessä kapeita huuliaan, vaikka tällaista ongelmaa ei muutama vuosi sitten ollut.
Omaan silmääni tämä näyttää vaan siltä, että markkinointikoneisto on jälleen kerran keksinyt tavan, jolla nainen saadaan tuntemaan itsensä rumaksi, ja tietenkin tähän tarpeeseen vastataan sillä, että itsensä voi ”korjata” kauneusihanteen mukaiseksi käymällä huultentäytössä helposti vaikka ruokatunnilla. On siis luotu tarve, ja vastaus siihen.
Jotenkin vaan toivon, että ihmiset haistattaisivat pitkän peen näille markkinamiesten metkuille, ja pitäisivät itseään kauniina sellaisena kuin ovat.
Tämä on kyllä totta. En muista, että juuri kukaan olisi murehtinut huultensa kokoa vielä joskus 5-10 vuotta sitten, mutta nyt yhtäkkiä näiden Kylie Jennereiden vanavedessä niin monen huulet ovatkin yhtäkkiä aivan liian kapeat tai epäsymmetriset.
Joo. Huulten koko ei mitenkään liittynyt siihen, oliko joku kaunis vai ei. Silmien koko ja nenän muoto kylläkin, ja minusta se on edelleen niin. Kardashianeilta tämä trendi tulee, ja Kylie Jennerhän on sanonut että hänellä oli kompleksi ohuista huulistaan. Kiva, että yhden ihmisen pakkomielle jostain yksittäisestä piirteestään on johtanut tähän, että joku neljäsosa länsimaiden alle nelikymppisistä pilaa naamansa täyteaineilla. Oikeasti melkein huvittavaa, kun alkaa asiaa ajattelemaan. Oletteko nähneet leffan nimeltä Idiocracy?
Ystäväpiirissäni on useampi nainen näihin haksahtanut, eikä yksikään näytä paremmalta kuin aiemmin. Huulitäytteet tekevät samaan aikaan yksinkertaisen ja kolhon näköiseksi, kuin turpaan lyöty Pahatar tms. Ei nappaa, ei.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu tuossa että miehet lähinnä sietää huulitäytteitä koska on pakko, eivätkä oikeasti niistä tykkää. Miksi te naiset teette itsellenne näin? Vai onko se jotain keskinäistä kilpavarustelua?
Ei kai miesten pakko ole noiden pumpattujen naisten kanssa olla. Meitä luonnollisia naisiakin on.
Miksihän kauniit naiset haluavat pilata naamansa noin. Shirly Karvinen ja Sara Sieppi ovat menneet tähän miinaan ja luulevat kai näyttävänsä luonnollisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu tuossa että miehet lähinnä sietää huulitäytteitä koska on pakko, eivätkä oikeasti niistä tykkää. Miksi te naiset teette itsellenne näin? Vai onko se jotain keskinäistä kilpavarustelua?
Ei kai miesten pakko ole noiden pumpattujen naisten kanssa olla. Meitä luonnollisia naisiakin on.
Itse en olekaan. Oma vaimoni on onneksi luonnonkaunis ja lisäksi niin fiksu, että arvostaa muitakin asioita kuin ulkonäköä eikä pelkää vanheta arvokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän kauniit naiset haluavat pilata naamansa noin. Shirly Karvinen ja Sara Sieppi ovat menneet tähän miinaan ja luulevat kai näyttävänsä luonnollisilta.
Kun pitää työkseen olla hyvännäköinen, monet usein kokeilevat kaikki keinot näyttääkseen vallalla olevien kauneusihanteiden mukaiselta. Näin he ovat mukana luomassa sitä illuusiota, että kauniilta näyttääkseen on pakko olla vaikkapa ne täyteläiset huulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pitää työkseen olla hyvännäköinen, monet usein kokeilevat kaikki keinot näyttääkseen vallalla olevien kauneusihanteiden mukaiselta. Näin he ovat mukana luomassa sitä illuusiota, että kauniilta näyttääkseen on pakko olla vaikkapa ne täyteläiset huulet.
Totta. Tämä on sikäli absurdia, että täyteaineita ottaessaan he pilaavat sen hyvän ulkonäkönsä, jonka avulla ovat alun alkaenkin sinne julkisuuteen päässeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en olekaan. Oma vaimoni on onneksi luonnonkaunis ja lisäksi niin fiksu, että arvostaa muitakin asioita kuin ulkonäköä eikä pelkää vanheta arvokkaasti.
Just joo. Sinulla mitään vaimoa ole, saati kaunista. Ihan kun täytteitä ottaneet ei vanhenisi arvokkaasti tai miettisi muuta kuin ulkonäköä! Huulitäytteet on nykyään ihan sama asia kun kampaajalla käynti. Tervetuloa nykyaikaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Sinulla mitään vaimoa ole, saati kaunista. Ihan kun täytteitä ottaneet ei vanhenisi arvokkaasti tai miettisi muuta kuin ulkonäköä! Huulitäytteet on nykyään ihan sama asia kun kampaajalla käynti. Tervetuloa nykyaikaan!
Kampaajalla käynti? Jos kampaajalla käytyään kaikki naiset alkaisivat pikkuhiljaa näyttämään toistensa kopioilta samalla kun jokaisen ulkonäkö huononisi kerta kerralta, niin sitä voisi ehkä verrata. Ai niin joo, ja kerran otettu permis ei välttämättä enää lähtisikään pois vaikka kuinka kasvattelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaako, kun jotkut on kauniita ilman täytteitäkin? ;)
Täällä on oudon paljon miehiä jälleen kerran sanelemassa miltä naisen tulisi näyttää että Heitä miellyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on oudon paljon miehiä jälleen kerran sanelemassa miltä naisen tulisi näyttää että Heitä miellyttäisi.
Tuskin noista kaikki miehiä ovat. Itse olen kolmekymppinen nainen ja seurannut vähän hämmentyneenä sivusta, kun yksi jos toinenkin omista kavereista on käynyt täytättämässä huulensa. Itsellekin on suositeltu, minkä olen kokenut jopa vähän loukkaavana. Huuleni ovat normaalit, kenties ohuehkot, mutta en ole ikinä tullut ajatelleeksi, että niissä olisi mitään vikaa. Olen tosi tarkka muutenkin yksityiskohdista, ja huomaan kyllä muutoksen vaikka olisi kuinka vähän otettu täytettä. En vain tykkää siitä, miltä ne näyttävät, ja sanoisinkin tähän, että kukin tyylillään, mutta tuntuu jotenkin ettei kyse ole ainakaan omien kavereiden kohdalla omasta tyylistä vaan enemmänkin siitä, että näin kuuluu nykyään tehdä. En tiedä. Kuten sanoin, trendi on minusta hämmentävä.
Minusta ne vain rumentavat, mutta kukin tyylillään. Itse en haluaisi naista joka pumppaa huuliinsa täytettä.
Vierailija kirjoitti:
Rintojakin A-kupista ties mihin Ö-kuppiin, luomuja ja silikoneja. Miten kummassa näitä huulitäytteitä sitten olisi pelkkää Ö-kuppia? Sitäkin saa A-kupillisen. :)
Yritätkö nyt selittää, kuinka kaikki silikonirinnat ovat kauniita? Et ole nähnyt yhtään niitä omituisia puolipalloja, joiden välissä on kymmenen senttiä tyhjää? Luuletko, että sellaisten silikonien ottajat halusivat juuri sen näköiset, vai voisiko olla, että olisivat toivoneet luonnollisen näköiset?
Kukaan ei voi ennalta sanoa, millaiset huulet tulee, kun niihin tökätään ainetta.
Sitäpaitsi hyvin tavallista on se, että ensin otetaan "ihan vain pikkuisen", ja sitten sokeudutaan niihin huuliin ja halutaan enemmän ja enemmän.
Apua, juuri tällaisiksi kuvittelenkin huulitäytteiden ajatusmaailman: aikuinen pissis/koulukiusaaja. Tiedän kyllä, olen nyt itse ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa huulitöytteissä ja naamatäytteissä ylipäänsä on se ongelma, etteivät ne oikeasti poistu kasvoista vaan täytteet liikkuu ilmeiden myötä melko nopeasti vääriin paikkoihin ja lopputuloksena täytteet tekevätkin kuonon ihmiselle. Se on kamalannäköistä ja aineet ehtivät aina lipua vääriin paikkoihin syödessä, juodessa, puhuessa, hampaita pestessä.. ennen kuin aineet poistuvat elimistöstä jos edes minnekään poistuvat. Niillä vaan ei saa pysyvästi hyvää lopputulosta vaan vähäksi ajaksi hyvän ja lopulta huonon lopputuloksen, turpamaisen. Ne julkkikset, joiden huulet näyttää hyvältä, no, niillä voi olla luonnostaan kauniit huulet. Monilla kuitenkin ihan on. Täyteaineilla ei sellaisia saa.
Vierailija kirjoitti:
Apua, juuri tällaisiksi kuvittelenkin huulitäytteiden ajatusmaailman: aikuinen pissis/koulukiusaaja. Tiedän kyllä, olen nyt itse ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla meni selvästi tunteisiin, kun noin kärkkäästi kommentoi. En voi itsekään mitään sille, että täyteainebeibeistä tulee ylimielinen pissisvaikutelma.
Onko siis olemassa hoito, jolla huulet saisi pysyvästi täytettyä?