HUORISSA käynti EI ole sama asia kuin PETTÄMINEN
Olen käynyt avioliiton aikana pari kertaa kavereitten kanssa etelän maissa ja niillä reissuilla on tullut kännipäissään eksyttyä maksullisiin. Kärähdin viimesen kerran jälkeen emännälle ja tämä oli kostoksi aloittanut suhteen minun hyvän kaverin kanssa. Minusta tämä vaimon temppu oli nyt kovemman luokan homma, mitä tuo minun maksullisissa käynti. Näihin minun hommiin kun ei liity tunteet millään tavalla. Vaimo taas kehuu olevansa lätkässä minun kaveriin. Tässä on nyt ihan auki tämä meidän liitto. Että mitä jatkossa tehdään. Kaveria tekis mieli vetää kunnolla turpaan. Liittoa tahtosin jatkaa vaikka voipi olla hankalaa.
Kommentit (93)
Ei se teknisesti ottaen ole pettämistä jos ei ole katsekontaktia. Siinähän hupakkoa usein lykitään takaapäin ettei katsekontaktia synny, joten ei taida täyttyä pettämisen kriteerit.
Ai se onkin katsekontaksita kyse. Kätevää. Saa siis panna kunhan ei katso silmiin.
Voi teitä..
Vierailija kirjoitti:
Huorissa käynti on luottamuksen pettäminen ja osoitus, ettei välitä kumppanin tunteista. Näille pelimiehille on ok käydä huorissa, eikä ole pettämistä, mutta jos vaimo kävisi gigololla, niin nousisi kauhea haloo. Aika monen vaimoaa pettävän miehen kanssa jutellut, enkä yhtäkään ole tavannut, jolla vaimon pettäminen oli ok. Kysynyt heiltä, että toki vaimosi saa käydä pettämässä. Huumori loppunut siihen paikkaan. Että sellaisia "panomiehiä".
Tähän toinen näkökulma: Olemme olleet yhdessä vaimoni kanssa jo kohta 20v, molemmilla, etenkin itselläni, on työ joka vie maailmalle tuon tuosta pitkiäkin aikoja. Vaimo tietää seksuaaliset tarpeeni ja minä ymmärrän hänen läheisyyden kaipuunsa. Joskus olemme joutuneet/joudumme olla useita viikkojakin erossa.... olemme sopineet että seksi on ok ja siitä pitää voida puolin ja toisin saada nauttia. Seksi on seksiä ja tunteet sitten toinen asia... Järjestely on sellainen, että miellä on olemassa ns 'toy boy' jonka kanssa vaimo saa nauttia jos sille päälle sattuu ja samalla minä saan purkaa paineeni vaikkapa maksunaisiin jos siltä tuntuu.
Ei näitä usein ole, mutta sillöin tällöin ja aina näistä toisillemme kerromme ennalta... Toimii tällainenkin, kun ei kuvittele omistavansa toisen orgasmeja tai seksuaalisuutta... sitä kun ei voi 'säilöä'
Parisuhteessa miehen kannalta pillun saanti menee kääntäen verrannollisesti ekan lapsen saantiin eli kulminaatiopisteeseen.
Laskentaesimerkissä lapsi syntyy 5v (osoittaja) kohdalla parisuhteen alusta.
Puolisolta pillua saa 25/5 kertaa suhteen alussa (-5v) enemmän kuin kulminaatiopistessä ja vastaavasti kertoimella 5/25 +5v kulminaatiopisteestä, jossa saanti on 1 krt/viikko.
Tähän kaavaan voit osoittajaksi (5) laittaa haluamasi luvut (esim 10). Ja panokerta määräksi kulminaatiopisteessä 1 sijasta vaikka 0,5 (eli kerran kahdessa viikossa)
Ilmeisesti sitten itsetyydytyskin on pettämistä? Ainakin muutamien ahdasmielisten kirjoittajien mielestä.
Tähän samaan hengen vetoon voisi kysyä että kumpi on pahempaa, kiihkeä kielisuutelu vai pelkkä pano ilman mitään tunteita?
Todellakin on pettämistä! Itse aviossa olevana olen muutamaanki kertaan harkinnut maksullisia naisia. Pettämistä se on. Jos päätyisin niin ehdottomasti 18-20v olisi oltava. Ei mikään loppuun ajettu...
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa miehen kannalta pillun saanti menee kääntäen verrannollisesti ekan lapsen saantiin eli kulminaatiopisteeseen.
Laskentaesimerkissä lapsi syntyy 5v (osoittaja) kohdalla parisuhteen alusta.
Puolisolta pillua saa 25/5 kertaa suhteen alussa (-5v) enemmän kuin kulminaatiopistessä ja vastaavasti kertoimella 5/25 +5v kulminaatiopisteestä, jossa saanti on 1 krt/viikko.
Tähän kaavaan voit osoittajaksi (5) laittaa haluamasi luvut (esim 10). Ja panokerta määräksi kulminaatiopisteessä 1 sijasta vaikka 0,5 (eli kerran kahdessa viikossa)
Ihmeellisiä parisuhteita ja kuvitelmia sulla. Meillä oli seksiä seurusteluaikana 3 krt viikko, eli parin päivän välein. Vaimo sai ekan lapsen 20v vanhana ja seuraavan 10v aikana 2 lasta lisää. 40v ikäisenä sai neljännen. Seksimäärä pysyi samana kuin seurusteluaikana. Vasta 50v ikäisenä laski 2 krt viikko ja 60v jälkeen vaihdellut 1-2 krt viikko tahdilla. Noikin arviot voi olla alakanttiin, en ole laskenut kun seksiä on ollut säännöllisesti aina. Vaimon orgasmihalut tai minun pillunsaanti ei ole siten muuttunut missään vaiheessa. Naisen haluista, rakastettuna olemisesta ja tyydytyksestä pitää pitää huolta, ei ne halut muuten pysy.
No ei kai, jos kumppani hyväksyy asian täysin.
Juu, eipä tietenkään. Eipä tietenkään.
Jos mies runkkaa itsensä jonku tuntemattoman pillussa, niin ei ole lainkaan sama asia, kuin uuden naissuhteen luominen vaimon selän takana.
Pahemman luokan pettämistä, jos on naimisissa ja yhteiset rahat. Silloinhan vaimokin tavallaan maksaa sille huo*ralle.
Huorissa käynti on luottamuksen pettäminen ja osoitus, ettei välitä kumppanin tunteista. Näille pelimiehille on ok käydä huorissa, eikä ole pettämistä, mutta jos vaimo kävisi gigololla, niin nousisi kauhea haloo. Aika monen vaimoaa pettävän miehen kanssa jutellut, enkä yhtäkään ole tavannut, jolla vaimon pettäminen oli ok. Kysynyt heiltä, että toki vaimosi saa käydä pettämässä. Huumori loppunut siihen paikkaan. Että sellaisia "panomiehiä".